dusí se
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: dusí se
kdyby to netesnilo, tak mu tece benzin uz pred nastartovanim, a trochu netesny - to zchroupne, ani o tom nevi
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: dusí se
pokukej na vzduch
podle mě to nema lufta
vyndej filter a otevři sani
šroubek bohatosti dej 1a pul otačky
a turuj to
podle mě to nema lufta
vyndej filter a otevři sani
šroubek bohatosti dej 1a pul otačky
a turuj to
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: dusí se
podle videa ma sani uplne sundany ... mel by videt i soupatka, jestli jdou stejne
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: dusí se
Takže karbec už neřeším,když je motor v chodu,tak nic nekape.
A nejpodstatnější věc je ta,že je záhada vyřešena
Prostě majitel přede mnou krmil dněpra 12V a já 6V.
Při vyšších otáčkách se nejspíš ztrácela jiskra.
Ted motor valí jak dábel
Jen nemužu naladit nejnižší otáčky,jsu zvýšene,ale to si myslím že je to tím že nemám nasazený filtr.
Potom bych chtěl nějak dořešit dobijení.
Cívka ruská 6V a baterka 12V a ono to funguje..Nehledě nadynamo a relé,vše v 6V.(samozřejmě nemuže dobijet 12V baterku)On mě říkal,že motorka nedobijí,ale že je soustava 6v to se asi neobtěžoval podívat.
Tak počítám s tím že bude dynamo v háji,četl jsem články o dobijení a altíkách,docela alchymie...
Jinak díky všem co se snažili mě poradit
Prostě majitel přede mnou krmil dněpra 12V a já 6V.
Při vyšších otáčkách se nejspíš ztrácela jiskra.
Ted motor valí jak dábel
Jen nemužu naladit nejnižší otáčky,jsu zvýšene,ale to si myslím že je to tím že nemám nasazený filtr.
Potom bych chtěl nějak dořešit dobijení.
Cívka ruská 6V a baterka 12V a ono to funguje..Nehledě nadynamo a relé,vše v 6V.(samozřejmě nemuže dobijet 12V baterku)On mě říkal,že motorka nedobijí,ale že je soustava 6v to se asi neobtěžoval podívat.
Tak počítám s tím že bude dynamo v háji,četl jsem články o dobijení a altíkách,docela alchymie...
Jinak díky všem co se snažili mě poradit
Dněpr K 750,Yamaha FZ 750,Yamaha XT 600,pionýr,stadion,ktm,puch,solo,manet,honda,motobecane,mz
Re: dusí se
Dněpr K 750,Yamaha FZ 750,Yamaha XT 600,pionýr,stadion,ktm,puch,solo,manet,honda,motobecane,mz
Re: dusí se
No to je bordel. Pokud je ta cívka opravdu na 6V a byla dlouho provozována na 12V, může být načatá a 6V ji v otáčkách už nestačí.
Pokud dynamo opravdu nedobíjelo, regulátor nikdy nesepnul a měl by být v pořádku. Pokud ale někdy dobíjelo a regulátor sepnul 6V do 12V okruhu, cyklické rozepínání velkým zpětným proudem poškodilo spínací kontakt a vůbec celý regulátor bude v všelijakém stavu. Dynamo by tím nemělo být poškozeno, pokud v něm vůbec ještě bylo co poškodit. Žárovky tam máte 12V, nebo se dělí na nepoužívané a spálené?
Pokud dynamo opravdu nedobíjelo, regulátor nikdy nesepnul a měl by být v pořádku. Pokud ale někdy dobíjelo a regulátor sepnul 6V do 12V okruhu, cyklické rozepínání velkým zpětným proudem poškodilo spínací kontakt a vůbec celý regulátor bude v všelijakém stavu. Dynamo by tím nemělo být poškozeno, pokud v něm vůbec ještě bylo co poškodit. Žárovky tam máte 12V, nebo se dělí na nepoužívané a spálené?
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: dusí se
bezva, nechci ti kazit radost, ale je to jen zacatek
slaba jiskra tedy vyresena. ten ukrajinec co mi to predvadel to delal stejne , na 6V soustavu 12V baterku a neresit.
a) elektrika - dej spravne vse do 6V - podle me je civka spatna, poskozena dlouhodobym prepetim, sezen 6V treba z jawy a zkus ji pouzit, ja se s tim trapil tak dlouho, az jsem koupil ingmitechovou http://www.ignitech.cz/czech/accessories/ic/ic.htm IC-TCI-D , asi 700, ma to tu vyhodu, ze se v tom nic neuklepe, jako na civce z malucha a muzes vyhodit rozdelovac (dalsi zdroj problemu), vse ostatni zustava
b) dynamo - rozeber a vymen uhliky, i tak je 80% sance, ze je dynamo zniceny, nakonec jsem pouzil 12V dynamo z trabanta, jde to pouzit bez uprav bloku motoru - vyrabi to tu nekdo na foru ... jmeno ted nevim
c) sundej válce, pošli je moto padalik na vybrus - ze zvuku by te to cekalo tak za par mesicu (muzes preskocit)
d) zkontroluj klikovku na vůle
e) udelej ventily - zabrouseni (easy, hodinka), vymen tesneni pod ventilovymi pruzinami, nebo z toho bude chcat olej
f) karburatory - serid - pripoj filtr sani, odpoj jednu fajfku; sesteluj karburator a to tak, ze nastavis si trosku vyssi otacky, aby ti to nechciplo, a zkousis vrkat plynem, utahnes bohatost skoro uplne a povolujes, dokud nereaguje na plyn okamzite, melo by vyjit neco kolem jedny otacky; pak opakujes proceduru na druhy strane. po dokonceni povolis oba sroubky volnobehu tak, aby se motor jeste tocil a nechcip
zbytek pak
a) elektrika - dej spravne vse do 6V - podle me je civka spatna, poskozena dlouhodobym prepetim, sezen 6V treba z jawy a zkus ji pouzit, ja se s tim trapil tak dlouho, az jsem koupil ingmitechovou http://www.ignitech.cz/czech/accessories/ic/ic.htm IC-TCI-D , asi 700, ma to tu vyhodu, ze se v tom nic neuklepe, jako na civce z malucha a muzes vyhodit rozdelovac (dalsi zdroj problemu), vse ostatni zustava
b) dynamo - rozeber a vymen uhliky, i tak je 80% sance, ze je dynamo zniceny, nakonec jsem pouzil 12V dynamo z trabanta, jde to pouzit bez uprav bloku motoru - vyrabi to tu nekdo na foru ... jmeno ted nevim
c) sundej válce, pošli je moto padalik na vybrus - ze zvuku by te to cekalo tak za par mesicu (muzes preskocit)
d) zkontroluj klikovku na vůle
e) udelej ventily - zabrouseni (easy, hodinka), vymen tesneni pod ventilovymi pruzinami, nebo z toho bude chcat olej
f) karburatory - serid - pripoj filtr sani, odpoj jednu fajfku; sesteluj karburator a to tak, ze nastavis si trosku vyssi otacky, aby ti to nechciplo, a zkousis vrkat plynem, utahnes bohatost skoro uplne a povolujes, dokud nereaguje na plyn okamzite, melo by vyjit neco kolem jedny otacky; pak opakujes proceduru na druhy strane. po dokonceni povolis oba sroubky volnobehu tak, aby se motor jeste tocil a nechcip
zbytek pak
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: dusí se
Michale, ukrajinci jsou maséři, co vsechno tyhle svcka musely snest a ted je maj normalni lidi, co se o sve stroje staraji ... udrzbu to nikdy nevidelo, se divim, ze v tom byl nejakej olejMichal píše:No to je bordel. Pokud je ta cívka opravdu na 6V a byla dlouho provozována na 12V, může být načatá a 6V ji v otáčkách už nestačí.
Pokud dynamo opravdu nedobíjelo, regulátor nikdy nesepnul a měl by být v pořádku. Pokud ale někdy dobíjelo a regulátor sepnul 6V do 12V okruhu, cyklické rozepínání velkým zpětným proudem poškodilo spínací kontakt a vůbec celý regulátor bude v všelijakém stavu. Dynamo by tím nemělo být poškozeno, pokud v něm vůbec ještě bylo co poškodit. Žárovky tam máte 12V, nebo se dělí na nepoužívané a spálené?
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: dusí se
Dobíjecí žárovka spálen,vše je 6V.
Muže jet dynamo na prázdno bez baterky,poškodí se?
Muže jet dynamo na prázdno bez baterky,poškodí se?
Dněpr K 750,Yamaha FZ 750,Yamaha XT 600,pionýr,stadion,ktm,puch,solo,manet,honda,motobecane,mz
Re: dusí se
budu se ohlížet po tom trabantovi,kyž origo dynamo podle článku je tak poruchové.
To bude ještě boj s tím dobíjením.
Zkusím dát jinou cívku na správné napětí(ta ruská bude asi načatá aby mě někde nenechala)
To bude ještě boj s tím dobíjením.
Zkusím dát jinou cívku na správné napětí(ta ruská bude asi načatá aby mě někde nenechala)
Dněpr K 750,Yamaha FZ 750,Yamaha XT 600,pionýr,stadion,ktm,puch,solo,manet,honda,motobecane,mz
Re: dusí se
ty máš 2-vývodou cívku?hipik634-750 píše:bezva, nechci ti kazit radost, ale je to jen zacatekslaba jiskra tedy vyresena. ten ukrajinec co mi to predvadel to delal stejne , na 6V soustavu 12V baterku a neresit.
a) elektrika - dej spravne vse do 6V - podle me je civka spatna, poskozena dlouhodobym prepetim, sezen 6V treba z jawy a zkus ji pouzit, ja se s tim trapil tak dlouho, az jsem koupil ingmitechovou http://www.ignitech.cz/czech/accessories/ic/ic.htm IC-TCI-D , asi 700, ma to tu vyhodu, ze se v tom nic neuklepe, jako na civce z malucha a muzes vyhodit rozdelovac (dalsi zdroj problemu), vse ostatni zustava
b) dynamo - rozeber a vymen uhliky, i tak je 80% sance, ze je dynamo zniceny, nakonec jsem pouzil 12V dynamo z trabanta, jde to pouzit bez uprav bloku motoru - vyrabi to tu nekdo na foru ... jmeno ted nevim
c) sundej válce, pošli je moto padalik na vybrus - ze zvuku by te to cekalo tak za par mesicu (muzes preskocit)
d) zkontroluj klikovku na vůle
e) udelej ventily - zabrouseni (easy, hodinka), vymen tesneni pod ventilovymi pruzinami, nebo z toho bude chcat olej
f) karburatory - serid - pripoj filtr sani, odpoj jednu fajfku; sesteluj karburator a to tak, ze nastavis si trosku vyssi otacky, aby ti to nechciplo, a zkousis vrkat plynem, utahnes bohatost skoro uplne a povolujes, dokud nereaguje na plyn okamzite, melo by vyjit neco kolem jedny otacky; pak opakujes proceduru na druhy strane. po dokonceni povolis oba sroubky volnobehu tak, aby se motor jeste tocil a nechcip
zbytek pak
Dněpr K 750,Yamaha FZ 750,Yamaha XT 600,pionýr,stadion,ktm,puch,solo,manet,honda,motobecane,mz
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: dusí se
ano, tu co jsem tam psal, ignitech tci-d
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: dusí se
kdyz je spalena dobijeci zarovka, tak mozna jenom dobre - nepotece tam budici proud a potece naprazdno, trochu se tim zvysuje sance, ze to prezije. zkus uhliky a zarovku a zmerit to , co to dava v otackach za napeti, jestli beze zmeny, nebo jestli ok, bez dobijeci zarovky to nebudí, takze nemuze dobijet. relatko je kus zeleza, to vydrziDněprus píše:Dobíjecí žárovka spálen,vše je 6V.
Muže jet dynamo na prázdno bez baterky,poškodí se?
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: dusí se
Dynamu je to jedno, jak píše hipík, kolikrát baterku postihla náhlá smrt nebo se táhlo auto bez baterie a nic se nestalo, bez nabuzení se mele naprázdno..
Re: dusí se
K té cívce ještě,každá má jinou impedanci primáru,tak kterou vybrat,jestli tu novou zalitou jak má hipik nebo klasickou jawáckou?http://www.ignitech.cz/czech/accessories/ic/ic.htm
Dněpr K 750,Yamaha FZ 750,Yamaha XT 600,pionýr,stadion,ktm,puch,solo,manet,honda,motobecane,mz