Repase klikovky

Řešíte problém? Jak na to?
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Uživatelský avatar
Naposled
Příspěvky: 142
Registrován: 05 kvě 2011, 08:23
Bydliště: Vrchotovy Janovice

Re: Repase klikovky

Nový příspěvek od Naposled »

Ave, díky za odpovědi. Rozhodl jsem se teda neexperimentovat. Posečkám na Michala, až se vrátí z velejízdy a zkusím vyloudit kontakt na toho Týnečáka. Po delším pozorování kliky musím uznat, že tohle bych asi fakt nezvládl - ale je to fakt první věc, co si nebudu sám na Zeleném Půovy dělat. Díky.
MT 12-S
Uživatelský avatar
hipik634-750
Příspěvky: 1017
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: Repase klikovky

Nový příspěvek od hipik634-750 »

klikare muzes zkontaktovat na jawamanii pres vzkazy, ale konzultoval jsem s nim moji kliku a bylo to casove narocne vzhledem k jeho vytizeni. doporucuju tohohle http://www.motoservispadalik.ic.cz/ ac stranky vypadaji strasne, zavolej si tam a dostanes info, jsou vstricni
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
host
Příspěvky: 307
Registrován: 01 bře 2011, 08:51
Bydliště: Pardubice

Re: Repase klikovky

Nový příspěvek od host »

Na téma Padalík vs.Dněpr nemám nejlepší reference. Já byl v Ahře.
To HondaWanderer - díky, už jsme se přivítali na jaře .-). A taky díky za všechny rady a poznatky.
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Uživatelský avatar
Michal
Příspěvky: 1137
Registrován: 14 led 2011, 21:43
Bydliště: Károv, Středočeský kraj

Re: Repase klikovky

Nový příspěvek od Michal »

Naposled píše:Ave, díky za odpovědi. Rozhodl jsem se teda neexperimentovat. Posečkám na Michala, až se vrátí z velejízdy a zkusím vyloudit kontakt na toho Týnečáka.
Ahoj, můj klikař nemá s těmito klikami žádné zkušenosti, dělá sice výborně, ale jen Jawy a podobné stroje.

Kliku z Urala jsem vezl k Padalíkovi, funguje výborně.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)

Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Uživatelský avatar
Honda Wanderer
Příspěvky: 391
Registrován: 21 zář 2011, 07:55
Bydliště: kde končej brambory a začíná víno

Re: Repase klikovky

Nový příspěvek od Honda Wanderer »

host píše:To HondaWanderer - díky, už jsme se přivítali na jaře .-). A taky díky za všechny rady a poznatky.
No, jo, ale to jsi se v tom ještě nevrtal. Teď už tady radíš jako starej mazák. :D

Já toho Padalíka můžu taky doporučit. Ví o co jde, má solidní jednání a dodací lhůty relativně nejkratší.
Don't give in without the fight!
serpico-3
Příspěvky: 455
Registrován: 16 led 2013, 16:03

Re: Repase klikovky

Nový příspěvek od serpico-3 »

Já mám obdobný problém, jezdím s K 750, klika mi pocinkává zatepla, tak neřeším, ale už hodně dávno uvažuji o opravě kliky na BMW 71 a tak pátrám , ale docházím k názoru, že to asi nikdo pořádně neovládá.S pár borci jsem již hovořil, a když slyším, co děláš, na tom nic není, tak jdu pryč. Začínám věřit kolegovi, který taky využíval zdejších expertů a nakonec /BSA Slopper/kliku odvezl do Německa, a další kolega s BMW R 12 obdobně do firmy specializované na BMW../při zmínce o zdejších odbornících je vždy zjevně rozčilen/Jelikož jsem optimista a vím, že tady šikovní lidé jsou, pátrám a váhám..Slova typu dej tam rusa, vždyť je to stejné nesnáším..klika je nejdůležitější součástka v motoru tak musí být udělána perfektně...Proto rád slyším, že máte dobré zkušenosti.
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Repase klikovky

Nový příspěvek od fapeko »

Tak jsem rozlisoval tu mou kliku a zjistil jsem že ojniční čep je vydřeny cca o 2 desetiny,válečky maji průměr 6,8mm(misto 7,00mm) a ojnice má o 2 desetiny večí průměr a je ještě k tomu ovalitá :D
Ojnice zkalibruji(zbrousím) na nějaký jednotný průměr, čep už mám vyrobený z 14220 ,ted čeka na kalení a cementačku - zbrousím dle tech. výkresu,válečky ojnice jsem vzal větší a zbrousím je na průměr co mi vyjde po přebroušní tech ojnic a potom se vrhnu na slisovaní za tepla všech těchto dílů
Dodržuji celý techn. postup dle tech. výkresů tak jsem zvědav jak dopadnu a kdyby to nevyšlo tak ji pošlu k Padalíkovi :D
Ten přesah na nalisováni je opravdu drasticky 0,1mm+kuželovitost 1-140 :shock:
Tak mi držte palce :roll:
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Uživatelský avatar
Honda Wanderer
Příspěvky: 391
Registrován: 21 zář 2011, 07:55
Bydliště: kde končej brambory a začíná víno

Re: Repase klikovky

Nový příspěvek od Honda Wanderer »

Jojo, to už je přesah, kdy se už hrne materiál před hranou...
Don't give in without the fight!
Uživatelský avatar
Naposled
Příspěvky: 142
Registrován: 05 kvě 2011, 08:23
Bydliště: Vrchotovy Janovice

Re: Repase klikovky

Nový příspěvek od Naposled »

Ave, tak to jsem rád po přečtení postupu, že jsem se do toho nepustil svépomocně. Tohle bych fakt nezvládl. Držím Ti palce, Fapeko.
MT 12-S
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Repase klikovky

Nový příspěvek od fapeko »

Tak kliku mám už složenou a namontovanou v motoru , ale zapoměl jsem ji samostatně nafotit ,tak přidám aspon pár fotek před složením.
Na první fotce mužete vidět vyrobené nové ojniční čepy ,které byli cementované a kalené na hrc 65
Čepy.jpg
Na druhé fotce už vidíte přebroušené ojniční čepy+ojnice+nové jehly(válečky)+nalisované nové a vystružené bronzové vložky pro pístní čepy
Klika.jpg
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Odpovědět