Repase klikovky
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Re: Repase klikovky
Ave, díky za odpovědi. Rozhodl jsem se teda neexperimentovat. Posečkám na Michala, až se vrátí z velejízdy a zkusím vyloudit kontakt na toho Týnečáka. Po delším pozorování kliky musím uznat, že tohle bych asi fakt nezvládl - ale je to fakt první věc, co si nebudu sám na Zeleném Půovy dělat. Díky.
MT 12-S
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: Repase klikovky
klikare muzes zkontaktovat na jawamanii pres vzkazy, ale konzultoval jsem s nim moji kliku a bylo to casove narocne vzhledem k jeho vytizeni. doporucuju tohohle http://www.motoservispadalik.ic.cz/ ac stranky vypadaji strasne, zavolej si tam a dostanes info, jsou vstricni
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: Repase klikovky
Na téma Padalík vs.Dněpr nemám nejlepší reference. Já byl v Ahře.
To HondaWanderer - díky, už jsme se přivítali na jaře .-). A taky díky za všechny rady a poznatky.
To HondaWanderer - díky, už jsme se přivítali na jaře .-). A taky díky za všechny rady a poznatky.
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Re: Repase klikovky
Ahoj, můj klikař nemá s těmito klikami žádné zkušenosti, dělá sice výborně, ale jen Jawy a podobné stroje.Naposled píše:Ave, díky za odpovědi. Rozhodl jsem se teda neexperimentovat. Posečkám na Michala, až se vrátí z velejízdy a zkusím vyloudit kontakt na toho Týnečáka.
Kliku z Urala jsem vezl k Padalíkovi, funguje výborně.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
- Honda Wanderer
- Příspěvky: 391
- Registrován: 21 zář 2011, 07:55
- Bydliště: kde končej brambory a začíná víno
Re: Repase klikovky
No, jo, ale to jsi se v tom ještě nevrtal. Teď už tady radíš jako starej mazák.host píše:To HondaWanderer - díky, už jsme se přivítali na jaře .-). A taky díky za všechny rady a poznatky.
Já toho Padalíka můžu taky doporučit. Ví o co jde, má solidní jednání a dodací lhůty relativně nejkratší.
Don't give in without the fight!
Re: Repase klikovky
Já mám obdobný problém, jezdím s K 750, klika mi pocinkává zatepla, tak neřeším, ale už hodně dávno uvažuji o opravě kliky na BMW 71 a tak pátrám , ale docházím k názoru, že to asi nikdo pořádně neovládá.S pár borci jsem již hovořil, a když slyším, co děláš, na tom nic není, tak jdu pryč. Začínám věřit kolegovi, který taky využíval zdejších expertů a nakonec /BSA Slopper/kliku odvezl do Německa, a další kolega s BMW R 12 obdobně do firmy specializované na BMW../při zmínce o zdejších odbornících je vždy zjevně rozčilen/Jelikož jsem optimista a vím, že tady šikovní lidé jsou, pátrám a váhám..Slova typu dej tam rusa, vždyť je to stejné nesnáším..klika je nejdůležitější součástka v motoru tak musí být udělána perfektně...Proto rád slyším, že máte dobré zkušenosti.
Re: Repase klikovky
Tak jsem rozlisoval tu mou kliku a zjistil jsem že ojniční čep je vydřeny cca o 2 desetiny,válečky maji průměr 6,8mm(misto 7,00mm) a ojnice má o 2 desetiny večí průměr a je ještě k tomu ovalitá
Ojnice zkalibruji(zbrousím) na nějaký jednotný průměr, čep už mám vyrobený z 14220 ,ted čeka na kalení a cementačku - zbrousím dle tech. výkresu,válečky ojnice jsem vzal větší a zbrousím je na průměr co mi vyjde po přebroušní tech ojnic a potom se vrhnu na slisovaní za tepla všech těchto dílů
Dodržuji celý techn. postup dle tech. výkresů tak jsem zvědav jak dopadnu a kdyby to nevyšlo tak ji pošlu k Padalíkovi
Ten přesah na nalisováni je opravdu drasticky 0,1mm+kuželovitost 1-140
Tak mi držte palce
Ojnice zkalibruji(zbrousím) na nějaký jednotný průměr, čep už mám vyrobený z 14220 ,ted čeka na kalení a cementačku - zbrousím dle tech. výkresu,válečky ojnice jsem vzal větší a zbrousím je na průměr co mi vyjde po přebroušní tech ojnic a potom se vrhnu na slisovaní za tepla všech těchto dílů
Dodržuji celý techn. postup dle tech. výkresů tak jsem zvědav jak dopadnu a kdyby to nevyšlo tak ji pošlu k Padalíkovi
Ten přesah na nalisováni je opravdu drasticky 0,1mm+kuželovitost 1-140
Tak mi držte palce
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
- Honda Wanderer
- Příspěvky: 391
- Registrován: 21 zář 2011, 07:55
- Bydliště: kde končej brambory a začíná víno
Re: Repase klikovky
Jojo, to už je přesah, kdy se už hrne materiál před hranou...
Don't give in without the fight!
Re: Repase klikovky
Ave, tak to jsem rád po přečtení postupu, že jsem se do toho nepustil svépomocně. Tohle bych fakt nezvládl. Držím Ti palce, Fapeko.
MT 12-S
Re: Repase klikovky
Tak kliku mám už složenou a namontovanou v motoru , ale zapoměl jsem ji samostatně nafotit ,tak přidám aspon pár fotek před složením.
Na první fotce mužete vidět vyrobené nové ojniční čepy ,které byli cementované a kalené na hrc 65 Na druhé fotce už vidíte přebroušené ojniční čepy+ojnice+nové jehly(válečky)+nalisované nové a vystružené bronzové vložky pro pístní čepy
Na první fotce mužete vidět vyrobené nové ojniční čepy ,které byli cementované a kalené na hrc 65 Na druhé fotce už vidíte přebroušené ojniční čepy+ojnice+nové jehly(válečky)+nalisované nové a vystružené bronzové vložky pro pístní čepy
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz