pístní kroužky SV 750
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Re: pístní kroužky SV 750
Ke kroužkům.
Je to tak jak píšete. Mám to i potvrzené přímo a polského ALMOTu.
A k té podložce u zadního víka. Ta se točí právě s klikou a přes tu zvlněnou podložku ji přitlačuje setrvák k ložisku.
Je to tak jak píšete. Mám to i potvrzené přímo a polského ALMOTu.
A k té podložce u zadního víka. Ta se točí právě s klikou a přes tu zvlněnou podložku ji přitlačuje setrvák k ložisku.
Jawa 350/640
Jawa 250/353
K-750
Jawa 250/353
K-750
Re: pístní kroužky SV 750
Jen tu zvlněnou podložku sehnat..Nikde nejsou..
Re: pístní kroužky SV 750
Když mi tu zvlněnou podložku někdo oměříte tak se zeptám u nás v Agrozetu .......mají tam "všeljaké" podložky ocelové ...... kolikrát mě tam zachránili
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
- bobanbob
- Příspěvky: 251
- Registrován: 28 led 2011, 23:09
- Bydliště: Okres Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: pístní kroužky SV 750
díky za rady o víkendu to předělám
- bobanbob
- Příspěvky: 251
- Registrován: 28 led 2011, 23:09
- Bydliště: Okres Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: pístní kroužky SV 750
Tak vše uděláno podle vašich rad.
včera jsem ho konečně nastartoval trvalo to hodinu
blafnul a hned zhasnul pořád do kola hejbal jsem tryskama jak kokot a nic mám ty repliky K-302 z wroclawy
mno pak jsem tam dal trysky a jehly ze starej origo karbců a hle rus chytil na první "zub" volnoběh šel seřídit uplně suprově.
Ale trápí mě něco jiného motor začal celkem solidně mlátit jako by mělo ojniční oko 1mm vůli
napadly mě 2 věci Za prvé- jediné co jsem nerepasoval a ani nekontroloval je zadní vačkové bronzové uložení. mohlo by mlátít kdyby bylo vyběhaný ? má někdo s tímto zkušenosti?
Za druhé zfušovaná repase kliky ale to si snad ani nedovedu představit že by hradecká AHRA udělala.
mno ještě přejdu seřízení ventylů jestly jsem je třeba blbě nedotáhnul ale ty "rány" mě příjdou moc na to aby to byly zdvihátka vs ventil.
nemám stěmito motory zatím skušenosti tak předem děkuji za každý komentář.
včera jsem ho konečně nastartoval trvalo to hodinu
Ale trápí mě něco jiného motor začal celkem solidně mlátit jako by mělo ojniční oko 1mm vůli
Za druhé zfušovaná repase kliky ale to si snad ani nedovedu představit že by hradecká AHRA udělala.
mno ještě přejdu seřízení ventylů jestly jsem je třeba blbě nedotáhnul ale ty "rány" mě příjdou moc na to aby to byly zdvihátka vs ventil.
nemám stěmito motory zatím skušenosti tak předem děkuji za každý komentář.
Naposledy upravil(a) bobanbob dne 12 bře 2014, 20:16, celkem upraveno 1 x.
Re: pístní kroužky SV 750
No, já se přiznám, že by mne docela zajímalo, jak ta oprava kliky z AHRY dopadla, taky jsem měl pokušení tam kliku dát, ale po rozhovoru po telefonu jsem znejistěl..Moc toho tam není, co by ještě mohlo mlátil ....Jedině setrvák na kuželu. A kliku jsi nezkoušel ošmatat po opravě..?
Re: pístní kroužky SV 750
Já bych to viděl na protočenou kliku a nevím co tím myslíš "zadní ojniční bronzové uložení"
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
- bobanbob
- Příspěvky: 251
- Registrován: 28 led 2011, 23:09
- Bydliště: Okres Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: pístní kroužky SV 750
kliku jsem "ohmatal"
nic zvláštního se nedělo.
omlouvám se za to ojniční uložení měl jsem na mysli uložení vačky
a protočená klika ?? nijak mě to nekoplo za celou dobu pokusů startování leda že by jí zblbly při repasy ..chlapy nestrašte mě
omlouvám se za to ojniční uložení měl jsem na mysli uložení vačky
a protočená klika ?? nijak mě to nekoplo za celou dobu pokusů startování leda že by jí zblbly při repasy ..chlapy nestrašte mě
Re: pístní kroužky SV 750
Válce hod dolu z motora a POŘÁDNĚ zahýbej s pístama jestli není někde vůle na klice . Potom sundej tu matici velkou kde je náhon na olejové čerpadlo ,vytáhni to uzubené kolo pohonu čerpadla a pokus se nějak zapáčit šroubovákama za tu váčku jestli nemá taky nějakou vůli.
Pokud vše bude OK tak bych sundal přední prsa a koukl na rozvod. kola jestli není někde ustřihlý klínek(péro) a celkově bych to překontroloval a zkoušel motor protáčet start. pákou
Když nikde nic nenajdeš tak sundej převodovku a dál už víš co dělat ..............
Ty kliky nemůže renovovat každý franta matěj ,když nemá zkušenosti s boxerama a proto já ty renovované kliky beru od prověřeného člověka a zatím mi ještě nikdo nenadával , že jsem mu prodal nějaký šrot
edit:ještě mě napadlo jestli jsi zabrousil kužel setrváku s klikou dohromady ?
Pokud vše bude OK tak bych sundal přední prsa a koukl na rozvod. kola jestli není někde ustřihlý klínek(péro) a celkově bych to překontroloval a zkoušel motor protáčet start. pákou
Když nikde nic nenajdeš tak sundej převodovku a dál už víš co dělat ..............
Ty kliky nemůže renovovat každý franta matěj ,když nemá zkušenosti s boxerama a proto já ty renovované kliky beru od prověřeného člověka a zatím mi ještě nikdo nenadával , že jsem mu prodal nějaký šrot
edit:ještě mě napadlo jestli jsi zabrousil kužel setrváku s klikou dohromady ?
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Re: pístní kroužky SV 750
Ave, mně po lehké generálce motoru bouchali pouze dvě věci. Jedno bylo, že jsem neslapoval setrvačník s klikou a ten se následně povovlil a druhá věc byla, že mi narážel levý píst do hlavy. Nasledně jsem přidal těsnění pod válec a zvuky se ztratili.
MT 12-S
Re: pístní kroužky SV 750
Dvě moje zkušenosti, obě už jsem tady někde uváděl.
- mám kliku z Ahry a funguje už druhý rok OK (oprava po protočení). Pravdou je, že si na kopnutí dávám teď extrémní pozor, to minulé mě stálo 5 000,-
- repliky K302 se mi vůbec neosvědčily, nahovno šoupátka i jehly, jeden odlitek byl aušus a sáknul, kudy neměl. Neseřiditelné, aspoň ne trvale. Nahradil jsem replikovými K37 (kopie předválečných Graetzinů) a nemůžu si je vynachválit.
Vše na motoru SV. Ten můj je udělanej komplet, mimo uložení vačky, a že by byl prostý mechanických hluků, to se říct zrovna nedá. Ale jede jak vítr, spotřeba oleje téměř neznatelná.
- mám kliku z Ahry a funguje už druhý rok OK (oprava po protočení). Pravdou je, že si na kopnutí dávám teď extrémní pozor, to minulé mě stálo 5 000,-
- repliky K302 se mi vůbec neosvědčily, nahovno šoupátka i jehly, jeden odlitek byl aušus a sáknul, kudy neměl. Neseřiditelné, aspoň ne trvale. Nahradil jsem replikovými K37 (kopie předválečných Graetzinů) a nemůžu si je vynachválit.
Vše na motoru SV. Ten můj je udělanej komplet, mimo uložení vačky, a že by byl prostý mechanických hluků, to se říct zrovna nedá. Ale jede jak vítr, spotřeba oleje téměř neznatelná.
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: pístní kroužky SV 750
Tahají ti oba válce stejně? Respektive - nejde to jen na jeden karbec výrazně víc než na druhý?
- bobanbob
- Příspěvky: 251
- Registrován: 28 led 2011, 23:09
- Bydliště: Okres Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: pístní kroužky SV 750
tak dnes jsem měl hodinku čas
motor chytne na první zub drží supr volnoběh oba válce jdou stejně nehárá se
písty do hlav nenaráží válce sundány žádné vule v klice a ojničních čepech nenalezeny.
mazání je bez závad startoval jsem bez kontrolního červíku olej začal téct téměř ihned po nastartování.
pak jsem to zkusil nastartovatz bez dynama jestly náhodou není blbě osazený . problém zůstal dál i bez dynama.
vůle ventylů překontrolovány jen lehká korekce bohužel beze změn mlácení
vačka kontrolována dle fapekova návodu lehká vůle nalezena .
pak přijel známý motorář poslouchal sledoval a sází na vačku.
takže už to radši nebudu trápit vyfotím to s motorem kvůly veteránskejm mapírum a motor půjde ven
aspon si to ošahám.
až budu vědět víc tak zase písnu
motor chytne na první zub drží supr volnoběh oba válce jdou stejně nehárá se
písty do hlav nenaráží válce sundány žádné vule v klice a ojničních čepech nenalezeny.
mazání je bez závad startoval jsem bez kontrolního červíku olej začal téct téměř ihned po nastartování.
pak jsem to zkusil nastartovatz bez dynama jestly náhodou není blbě osazený . problém zůstal dál i bez dynama.
vůle ventylů překontrolovány jen lehká korekce bohužel beze změn mlácení
vačka kontrolována dle fapekova návodu lehká vůle nalezena .
pak přijel známý motorář poslouchal sledoval a sází na vačku.
takže už to radši nebudu trápit vyfotím to s motorem kvůly veteránskejm mapírum a motor půjde ven
aspon si to ošahám.
až budu vědět víc tak zase písnu
- bobanbob
- Příspěvky: 251
- Registrován: 28 led 2011, 23:09
- Bydliště: Okres Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: pístní kroužky SV 750
tak to je setrvačník
mno a je tak vylágrovanej že mám strach že budu kupovat jinej dneska jsem to hodinu lapoval a furt to není ono
a taky se mi zdá že jde moc hluboko na kliku a tu pérovku mačká uplně nadoraz zejtra to změřím to modelínou .
snad to bude dobrý
mno a je tak vylágrovanej že mám strach že budu kupovat jinej dneska jsem to hodinu lapoval a furt to není ono
a taky se mi zdá že jde moc hluboko na kliku a tu pérovku mačká uplně nadoraz zejtra to změřím to modelínou .
snad to bude dobrý
- bobanbob
- Příspěvky: 251
- Registrován: 28 led 2011, 23:09
- Bydliště: Okres Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: pístní kroužky SV 750
tak jsem musel ten setrvák trochu zbrousit i z čela jak tlačí tu pérovku byl po lapování uplně nadoraz k ložisku
pak jsem ho ohřál na 200 stupnů a osadil . mno a je po problému motor chytá jedna radost a už nic nemlátí a ani dynamo nehučí asi jsem měl štěstí na soukolí
dnes poběhla první krátká jízda v ulici zařadil jsem tam nejvíc dvojku a stejně jsem se málem podesral že se to převrátí .
holt tisíce kylometru na normálních moto můžu hodit za hlavu a začít se znova učit "chodit" se side
všem díky za rady .
pak jsem ho ohřál na 200 stupnů a osadil . mno a je po problému motor chytá jedna radost a už nic nemlátí a ani dynamo nehučí asi jsem měl štěstí na soukolí
dnes poběhla první krátká jízda v ulici zařadil jsem tam nejvíc dvojku a stejně jsem se málem podesral že se to převrátí .
holt tisíce kylometru na normálních moto můžu hodit za hlavu a začít se znova učit "chodit" se side
všem díky za rady .