od fapeko » 07 pro 2015, 00:39
Ahoj Honzo,nevím jestli jsi myslel nato ,že ta kardanka zalézá na tu kuličku hřídele převodovky a ve stavu kdy je motorka v klidu na stojanu má bát ta kardanka jen z kraje nasunutá na tu kuličku hřídele převodovky a při jízdě jak ta kyvka chodí nahoru a dolů se ta kardanka zatlačuje směrem do převodovky ,tak doufám že tam máš ted místo nějaké,protože už jsem viděl mnoho takto zničených kardanek z důvodu ,že bud nebyla nebo byla nasunuta na doraz te kuličky a potom mu to vyšlehalo bud hardynu, kříž,hrušku nebo dokonce tu hřídel v převodovce.
Pokud to máš dobře udělané ,tak máš natlačit hardy spojku co nejvíce na vidličku převodovky k ní přitlač z kardanky tu vidličku a má tam byt v klidovém režimu 3mm .Pokud tam je méně ,tak při propérování ti bude kardanová tyč tlačit do hardyspojky směrem na převodovku a bude ti to dělat psí kusy.Ten předek je dosti důležitý aby to bylo vystředěne a byla tam ta správná vůle 3mm jinak ti bude odcházet pořád hardyspojka. A jak už se tady psalo motor se vystředuje podle kardanky(hardyspojka nesmí házet) a ne podle toho jak se to tobě líbí nebo nějakých manuálu co kdo napsal
Jak si psal ,že maš ted 3mm mezi vidlou a tou vidličkou ,tak to musí bohatě stačit pokud máš vše vystředěné a nehází to
Ahoj Honzo,nevím jestli jsi myslel nato ,že ta kardanka zalézá na tu kuličku hřídele převodovky a ve stavu kdy je motorka v klidu na stojanu má bát ta kardanka jen z kraje nasunutá na tu kuličku hřídele převodovky a při jízdě jak ta kyvka chodí nahoru a dolů se ta kardanka zatlačuje směrem do převodovky ,tak doufám že tam máš ted místo nějaké,protože už jsem viděl mnoho takto zničených kardanek z důvodu ,že bud nebyla nebo byla nasunuta na doraz te kuličky a potom mu to vyšlehalo bud hardynu, kříž,hrušku nebo dokonce tu hřídel v převodovce.
Pokud to máš dobře udělané ,tak máš natlačit hardy spojku co nejvíce na vidličku převodovky k ní přitlač z kardanky tu vidličku a má tam byt v klidovém režimu 3mm .Pokud tam je méně ,tak při propérování ti bude kardanová tyč tlačit do hardyspojky směrem na převodovku a bude ti to dělat psí kusy.Ten předek je dosti důležitý aby to bylo vystředěne a byla tam ta správná vůle 3mm jinak ti bude odcházet pořád hardyspojka. A jak už se tady psalo motor se vystředuje podle kardanky(hardyspojka nesmí házet) a ne podle toho jak se to tobě líbí nebo nějakých manuálu co kdo napsal
Jak si psal ,že maš ted 3mm mezi vidlou a tou vidličkou ,tak to musí bohatě stačit pokud máš vše vystředěné a nehází to