To ja sem si nechal nalepit brzdy no a zadna slava predek brzdi na cca 10 procent zato zadek ide do slaufu ( jako zedo smyku)
Kdyz chcu zabdzdit musim predni zmacknut nadoraz a zadni s citem
I tak pri cca60 km/h zastavím na 20m
No a tosem pak tam co nechcu
ural-dněpr a lze nahnat víc koní ůpravami
Pravidla fóra
Pochlubte se svými úpravami, vychytávkami, doplňky. Diskutujte o úpravách, nad jejichž provedením si lámete hlavu.
Pochlubte se svými úpravami, vychytávkami, doplňky. Diskutujte o úpravách, nad jejichž provedením si lámete hlavu.
Re: ural-dněpr a lze nahnat víc koní ůpravami
To je problém všech starších bubnů. Já si u M 72 nechal stočit hřídel /na průměr/díru/ bubnu bez ložisek /na přípravek na stočení bubnu v soustruhu i s celým kolem. Takže se srovná buben, pak nechám nalepit pakny /každá obložení 6mm/. Nemontuji pakny do deklu brzdy , dám dekl do soustruhu a obložení se stočí na přesný průměr bubnu /minus 1-2 mm- ale lepší je zkusmo/Pak to brzdí téměř po celé ploše/samozřejmě úběžnou paknu -obložení zkrátím/a je předpoklad, že se brzdný účinek zvýší...