Neměnil jste někdo náhodou původní ruské relé za dvoucívkové relé PAL? Jde mi o zapojení. Nové relé má značení kontaktů D,M,B.
Nemá někdo v hlavě kam který připojit ať nad tím nemusím bádat a porovnávat zapojení?
Relé PAL
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Re: Relé PAL
Nové relé Pal B-baterie , D kotva dynama(značená JA neboJAŠ) , M buzení dynama
(značené Š).
Pozor aby relé Pal nebylo na větší výkon dynama,pak proudový omezovač zasahuje pozdě a hrozí spálení dynama.
Ahoj,Michal
(značené Š).
Pozor aby relé Pal nebylo na větší výkon dynama,pak proudový omezovač zasahuje pozdě a hrozí spálení dynama.
Ahoj,Michal
Re: Relé PAL
ano, já tam mám relé z ČZ 175 posilube /oddělené/a funguje perfektně..
Re: Relé PAL
Tak pro ty méně nadané v ruštině je zapojení následující ....
bílá barva kabelu - baterie - B - "b"
červená barva kabelu - kotva - D - jaš - "qw"
žlutá barva kabelu - buzení - M - š- "w"
Jinak po drobné úpravě napružení pružiny u relé, funguje i to 6V 75W relé PAL MAGNETON výborně. Akorát bude trošku boj ho dostat do ruské krabičky.
Jinak díky kluci za to zapojení, funguje na první pokus bez bádání. jen s tou ruštinou jsem měl trošku problém. Pro ty méně znalé jako jsem já je nápověda v uvozovkách co mi ty písmenka azbuky připomínají
bílá barva kabelu - baterie - B - "b"
červená barva kabelu - kotva - D - jaš - "qw"
žlutá barva kabelu - buzení - M - š- "w"
Jinak po drobné úpravě napružení pružiny u relé, funguje i to 6V 75W relé PAL MAGNETON výborně. Akorát bude trošku boj ho dostat do ruské krabičky.
Jinak díky kluci za to zapojení, funguje na první pokus bez bádání. jen s tou ruštinou jsem měl trošku problém. Pro ty méně znalé jako jsem já je nápověda v uvozovkách co mi ty písmenka azbuky připomínají
M-72, 1952