Zdravim,mám dněpra k 750 .Zkoušel jsem ho zprovoznit ale nedaří se.. Vyčistil jsem karburátory nalil čistý natural,zkontroloval jiskru na svíčkách.Motor chytne,dokonce drží i volnoběh ale jakmile přidám plyn,tak se začne dusit,dělá to asi od přidání víc jak poloviny plynu.
Porad te mi soudruzi
Tady sem to natočil <iframe width="420" height="315" src="//www.youtube.com/embed/XCw-34QdklE" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Dněpr K 750,Yamaha FZ 750,Yamaha XT 600,pionýr,stadion,ktm,puch,solo,manet,honda,motobecane,mz
Přečti si tohle vlákno http://uralforum.cz/viewtopic.php?f=8&t=776 a jak to pořád nepojede tak zde napiš.
Už s toho videa jde vidět že má každé lanko jinou délku . Ty vůle v tom lanku musí být stejné na obou karburátorech+stejná výška jehel.
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Mufe, je to divné, vůle na lanku musí být, ale tak háklivé to není.Já klidně vezmu za lanku jednoho válce a přidám si a jde mi jeden válec a naopak. Tam se válce moc neperou, není to tak háklivé...
Vůle můžou být , ale musí být stejné. Ja když šteloval toho mého taky jsem o tom nevěděl a pořád mi to blblo .Potom jsem si dal stejné vůle na lanku a vše se změnilo k dobrému
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
ja myslim, ze by to mohla byt kombinace - zaprvy zapalovani, nema silu, dost podobne se to chova kdyz nepali svicka pod tlakem; doporucil byt to nastartovat a pridavat jenom na jednom valci, tim se zjisti na kterem je problem, jestli vubec na nejakem. taky bych to videl, ze nechodej soupatka spolu, stejne tak tlaky valcu muzou byt vselijake, a treba nema kompresi. taky by mohl mit trochu pootocene rozvody, to jelo taky nejak divne. zkus treba jeste pred pridanim pritahnout predstih, jestli to nepomuze
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
no myslel jsem, ze svicka nema dost energie k zapaleni pod tlakem; civku is nahodou nezkousel dat jinou ? muze to byt podle me tou civkou anebo smesi, ale na tech 302 neni moc co stelovat, jehlu mas uprostred ? a povoleni tak o otacku ?
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
dej si bacha na utažení volnobezny trysky, musi byt akorat (ted nevim jestli svisle nebo vodorovne, to poznas), kdyz ji pretahnes, tak se ucpe a pak chcipaj svicky. jehly na stred.
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Pokud nemáš děravý plovák tak je možné ,že ti nedovírá do te kuželové díry ve víčku karbecu.Vytáhni vičko a plovak a vem si jemnou brusnou pastu a zalapuj do sebe ty kuželové dosedací plochy
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz