Válec K 750
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: Válec K 750
dal by se na ten sroubek dat nejaky sensor a vytahnout to na kontrolku ?
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Válec K 750
Hipiku, pokud je to nizkotlaky mazani, tak by byl problem vhodnej manostat sehnat. Spis bys musel pouzit nejakej hodne citlivej normalni proporcionalni snimac. Ale tam zas narazis na to ze takhle citlivej nebude na olej a musel bys tam zbastlit oddelovaci membranu. Takze spis neslo.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Re: Válec K 750
Je to obyčejný červík. Zkus to nahřát, možná povolí.
Pozn.: Dle jistého zdroje Emky by tento kontrolní červ neměly mít, měla by to být až záležitost káčkových válců.
Pozn.: Dle jistého zdroje Emky by tento kontrolní červ neměly mít, měla by to být až záležitost káčkových válců.
M-72
- Honda Wanderer
- Příspěvky: 391
- Registrován: 21 zář 2011, 07:55
- Bydliště: kde končej brambory a začíná víno
Re: Válec K 750
Přesně tak, ten šroubek je taky podle mě až u káček. Mám nějaké válce se šroubkem a některé bez.
Don't give in without the fight!
Re: Válec K 750
Díky za rady , na povolení šroubku byla potřeba hrubá síla(malý sekaček+kladívko) jako u všech šroubu co mají strhlé osazení pro šroubovak na téhle motorce
Davy: přece pokud vím existují dva druhy snímaču oleje , jeden je tlakový a druhý je rostřikový , oprav mě pokud se mýlim
Davy: přece pokud vím existují dva druhy snímaču oleje , jeden je tlakový a druhý je rostřikový , oprav mě pokud se mýlim
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Válec K 750
Tak uplne nechapu co mas na mysli. Obecne v motorovejch vozidlech muzes najit co se tejce oleje manostaty (sepnuto/rozepnuto, kontrolka), pak obdobu manometru, tzn. snimac kterej se pouziva jako zdroj dat pro indikaci aktualniho tlaku, teplomery oleje, pripadne termostaty, ale to malokdy a hladinovy spinace, nebo mozna i snimace (proporcionalni, tzn. indikace vejsky hladiny v nejaky nadrzce, treba u oilmastra). Jak se meri rozstrik netusim.fapeko píše:
Davy: přece pokud vím existují dva druhy snímaču oleje , jeden je tlakový a druhý je rostřikový , oprav mě pokud se mýlim
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Re: Válec K 750
V minulosti jak jsem mel Yamahu XJ 900,tak mi tam blblo cidlo oleje ,tak jsem si zajel do autorizovaneho servisu a tam mi rekli ze to cidlo neni tlakove ale ze to snima rostrik oleje v motoru no a ze to nemam resit to poblikavani cervene kontrolky, ze tam je dost oleje a tenhle problem mel i kolega na XJR 1300. Tak nevim no co mi rekli to tlumocim tady.Dle meho tam bylo hladinove cidlo
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Válec K 750
XJcko ma plovak kterej hlida hladinu oleje.fapeko píše:V minulosti jak jsem mel Yamahu XJ 900,tak mi tam blblo cidlo oleje ,tak jsem si zajel do autorizovaneho servisu a tam mi rekli ze to cidlo neni tlakove ale ze to snima rostrik oleje v motoru no a ze to nemam resit to poblikavani cervene kontrolky, ze tam je dost oleje a tenhle problem mel i kolega na XJR 1300. Tak nevim no co mi rekli to tlumocim tady.Dle meho tam bylo hladinove cidlo
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Re: Válec K 750
Ave přátelé, mám malý dotaz. Původně byli válce přimontované pouze maticema bez pérovek.Při namontování levého a pravého válce jsem si všimnul, že na levé straně můžu dát pod matičky i pérové podložky. Na pravé ovšem ne. Tak jsem se pokusil vytočit na pravé straně karteru svorníky, ale ani jsem si neuprdl. Velikost svorníků je na obou stranách stejná. Takže jsem měřil válce a zjistil jsem, že pravý válec má silnější oka pro přimontování válce ke karteru. A teď otázka - mám nechat na pravém válci ufrézovat, nebo zbrousit 2-3 mm materialu, aby se mi tam vešla pérovka, nebo to nemám řešit? Matičky na pravé straně zašroubuju, ale svorníky netrčí.
Díky moc za pomoc u zdokonalení tohoto geniálního stroje.
Díky moc za pomoc u zdokonalení tohoto geniálního stroje.
MT 12-S
Re: Válec K 750
Tak to já jsem asi dva svorníky měnil z důvodu strženého závitu a vyšroubovat šli. Sice za použití násilí, ale bez následků na bloku. Pérovky jsem myslím nedával nikde, ale dával jsem podložky.
Tvůj problém bych asi neřešil.
Tvůj problém bych asi neřešil.
Jawa 350/640
Jawa 250/353
K-750
Jawa 250/353
K-750
Re: Válec K 750
Dle technického výkresu se nedávají podložky ani pérovky pod matice svorníku.
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Re: Válec K 750
Ave Mistři, díky za názor. Pérovky tam nedám, ale projistotu to zaplepím Loctytem 
MT 12-S