Takhle se kdysi nahrazovaly chybějící díly, našel se ventil nejvíce podobný , výfukový na výfuk atd. a nechal se předbrousit na požadovanou velikost talířku a průměr dříku. Problém byl v tom, aby klínky měly stejný kužel jako hrneček prižiny. Ale musím říci, že mi upravil ventil na mou škoudu šikovný brusič, ale při přechodu z dříku k talířku nechal hranu a ventil mi po nějaké době ulítl a nadělal paseku..Také jsme na Norton S 2 nahradili výfukový ventil "upraveným" ventilem z T 138 , který jediný délkou odpovídal, ale hold jsme nedodrželi ůtechnologickou kázeň ", vzali jej moc a hold Tatra nebyla stavěná na takové otáčky a ventil také ulítl...
Možná by stálo za to, jak jsi psal vodítko vzít víc, udělat vhodné pouzdro a to tam s přesahem vlepit a pak vystružit...Ale nové vodítko je nové vodítko...