Ceny v čechách...

Nevíte kde něco speciálního sehnat? Podařilo se vám něco špatně sehnatelného koupit, nebo jste to zahlédli?
Pravidla fóra
Nedaří se Vám něco sehnat? Zeptejte se, možná to někdo z nás už někde viděl.
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 258
Registrován: 20 led 2011, 17:30
Bydliště: Nový Hradec Králové

Re: Ceny v čechách...

Nový příspěvek od Ivo »

No jasně, že jsem to byl já :) A zase tak šílená ta rychlost nebyla :D No a kluky znám a o tobě vím :) Však jsem pracoval s tvým sousedem, který teď už pracuje v Excaliburu :D
Ural Ranger 750
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
Jarda
Příspěvky: 322
Registrován: 21 led 2011, 22:58
Bydliště: Pacov

Re: Ceny v čechách...

Nový příspěvek od Jarda »

No copak ceny,to je kapitola sama o sobě,nemusím psát svůj názor,již je napsán o pár řádek výše....Já osobně bych asi do Dněpra-musel by to být 16,víc jak 60 000,- asi nedal,za Urala s nehnanou side dle stavu do 70 000,- pokud to není model 750.Ale ruku na srdce,dát za něco tolik peněz,co se mě bude stále sypat i po několikáté GO?Je to asi blbost.Když nasypete tolik pěněz do Jawy se side,tak se může říct,že bude spolehlivá,rozhodně je to dvoutakt bez diferáku=méně poruchových dílů,jenže je tu pár problémů,Jawa nemá zpátečku,Jawa nemá možnost pohonu side a hlavně-Jawa není Dněpr-a to je ten problém-vzhled a zvuk-to je asi to hlavní,proč někdo utratí svoje úspory za leckdy haldu šrotu aby jí proměnil v něco,co možná bude někdy jezdit.Bohužel-Dněpr/Ural je u nás stále nedostatkové zboží-je to jen díky našim zákonům,s Polska by se leckdy dovezly slušné kousky nevyžadující renovaci minimálně v příští pětiletce.Mají polské TP,jenže u nás jsou k ničemu.....
Jarda
Příspěvky: 322
Registrován: 21 led 2011, 22:58
Bydliště: Pacov

Re: Ceny v čechách...

Nový příspěvek od Jarda »

Dněpr soudruha Patočky-co mě to jen říká?Je takový béžový,má náhon na side s uzávěrkou?
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 258
Registrován: 20 led 2011, 17:30
Bydliště: Nový Hradec Králové

Re: Ceny v čechách...

Nový příspěvek od Ivo »

Myslím, že jsi trošku vedle ;)
Ural Ranger 750
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
Dneprstein
Příspěvky: 612
Registrován: 21 led 2011, 12:28

Re: Ceny v čechách...

Nový příspěvek od Dneprstein »

Myslím, že hodně vedle... :D
Jarda
Příspěvky: 322
Registrován: 21 led 2011, 22:58
Bydliště: Pacov

Re: Ceny v čechách...

Nový příspěvek od Jarda »

tak mě ho trošku přibližte,který že to je?
Dneprstein
Příspěvky: 612
Registrován: 21 led 2011, 12:28

Re: Ceny v čechách...

Nový příspěvek od Dneprstein »

Takovej černej... :-D
Jarda
Příspěvky: 322
Registrován: 21 led 2011, 22:58
Bydliště: Pacov

Re: Ceny v čechách...

Nový příspěvek od Jarda »

překvapivě černej....má pohon side?Nebo co jného dostane Dněpra na cenu 80 000,-?
Dneprstein
Příspěvky: 612
Registrován: 21 led 2011, 12:28

Re: Ceny v čechách...

Nový příspěvek od Dneprstein »

Přečti si výše, co píše jeho současný majitel... Ne každý Dněpr musí být nutně hromada šrotu...
Jarda
Příspěvky: 322
Registrován: 21 led 2011, 22:58
Bydliště: Pacov

Re: Ceny v čechách...

Nový příspěvek od Jarda »

to jo,ale zajímá mě,co všechno a kolik to nakonec stojí,musí člověk udělat proto,aby byl Dněpr spolehlivý a jestli to vůbec jde.Jo a je to 11,to jsem nějak přehlédl.
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 258
Registrován: 20 led 2011, 17:30
Bydliště: Nový Hradec Králové

Re: Ceny v čechách...

Nový příspěvek od Ivo »

Tak ono taky záleží, co od toho motocyklu očekáváš... Ono pokud chceš mít opravdu jistotu, tak se musí motor udělat komplet. Pavel Kučera si za GO motoru dněpra účtuje myslím okolo 30tis. Ale myslím, že líp ti ten motor nikdo neudělá. Dále je nutné udělat komplet novou elektroinstalaci, včetně převinutí altíku a nejlépe se zbavit i ruského regulátoru. No a pak tu máme ten zbytek. :) Z vlastní zkušenosti třeba mohu říct, že lepší na provoz je 11 se sajdou. Náhon u dněpra je zdrojem dalších problémů a starostí. Může ti o tom vyprávět i Přemek, který 16 rozerval diferák někde v Rumunských horách :D A nadával jak pes a jeho slova jsou, že už nikdy náhon :D No a dál je to nutné nově vyplést kola, ložiska, futra atd. :) Prostě to udělat celé :) A cena totální GO se odvíjí od možnostech jednotlivce :) Ale pokud si budu vše dělat sám, tak se na cenu 35tis dostanu určitě :) A výsledek? Ty kliky prostě praskají a praskat budou :D
Ural Ranger 750
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
Jarda
Příspěvky: 322
Registrován: 21 led 2011, 22:58
Bydliště: Pacov

Re: Ceny v čechách...

Nový příspěvek od Jarda »

no,trochu se toho Dněpra bojím hlavně teda skrz kliky,mám teda políčeno na tohle-mělo by to být snad při najití kupce přihlášeno na českých papírech http://www.motoinzerce.cz/motorky/ural/ ... 8-103.html tyhle motory by neměly mít výraznější problémy...teda snad....pak je ještě dost zachovalej tenhle kousek,ale červený se mi moc nelíbí. http://www.motoinzerce.cz/motorky/dnepr ... mt-11.html
Uživatelský avatar
Michal
Příspěvky: 1137
Registrován: 14 led 2011, 21:43
Bydliště: Károv, Středočeský kraj

Re: Ceny v čechách...

Nový příspěvek od Michal »

Člověk nikdy neví. Z venčí ani podle údajů člověk nic nezjistí.
Mám dva motory Dněpr. Jeden r.v. 2002 s vnějším olejovým filtrem jsem dostal v původním stavu s najetými pouze 10 tis. km. Ten filtr je jediná přednost toho motoru. Ventily a hlavně ventilová vodítka jsou vyběhaná k naprosté nepoužitelnosti, jeden válec přidřený (možná chyba majitele při zajíždění), klika v určitých otáčkách lehce vibruje. Rozvodová kola hrozně hlučná, navíc kvůli malému přesahu se vačkové kolo vymačkalo na vačce. Po mnoha marných pokusech o nápravu jsem musel koupit novou vačku a novou sadu rozvodových kol. Nová kola od seriózního prodejce opět dost hlučná.
Druhý motor neznámého stáří, zřejmě z počátku 80-tých let podle příruby karburátorů na výšku. Neznámý původ, měl to být nefunkční kus jen tak složený z těch dílů, co by se jinak pouze válely v krabicích. Motor po preventivním rozložení a složení funguje perfektně, klika zcela bez vibrací, rozvodová kola tichá, jako na žádném jiném Dněpru, co jsem kdy slyšel. Pouze neoriginální bronzová vodítka těsnila jen v jedné hlavě, v druhé byla vyběhaná a dost to tama žralo olej. Prostě výborný motor, ač to měla být hromada šrotu.
Motory jsem různě střídal, teď jezdím na tom s olejovým filtrem, abych nemusel každou chvíli měnit olej, ale mám na něm válce a hlavy z toho dobrého, jen místo výběhaných vodítek na jednom válci dlouhodobě testuji kombinaci Kučerových ventilů MAZ s Žiguláckýma litinovýma vodítkama s guferama.
Podobné je to s alternátorama. Ten na pohled hezčí s modernějším usměrňovačem sice funguje, ale starý, zato převinutý, funguje perfektně, dobíjí lépe a od nižších otáček a je neochvějně spolehlivý. Bohužel nevím, kdo ho tak dobře převinul, hned bych u něj nechal převinout i ten druhý.
Člověk prostě neví, co koupil, dokud si to sám neprověří provozem. Stejně tak klikovka. Jestli praskne za 1000km nebo nikdy, člověk nezjistí. Ledatak rentgenem.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)

Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Jarda
Příspěvky: 322
Registrován: 21 led 2011, 22:58
Bydliště: Pacov

Re: Ceny v čechách...

Nový příspěvek od Jarda »

no a jak jsou na tom motory Ural 650?na ten já dost sázím,že v případě,že bych koupil Dněpra,narouboval bych tam motor i z třeba M-66.
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 258
Registrován: 20 led 2011, 17:30
Bydliště: Nový Hradec Králové

Re: Ceny v čechách...

Nový příspěvek od Ivo »

No Urala 650 jsem vlastnil taky :) A jak bych to... TAky praskají :D
Ural Ranger 750
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
Odpovědět