Ceny v čechách...
Pravidla fóra
Nedaří se Vám něco sehnat? Zeptejte se, možná to někdo z nás už někde viděl.
Nedaří se Vám něco sehnat? Zeptejte se, možná to někdo z nás už někde viděl.
Re: Ceny v čechách...
No jasně, že jsem to byl já
A zase tak šílená ta rychlost nebyla
No a kluky znám a o tobě vím
Však jsem pracoval s tvým sousedem, který teď už pracuje v Excaliburu 
Ural Ranger 750
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
Re: Ceny v čechách...
No copak ceny,to je kapitola sama o sobě,nemusím psát svůj názor,již je napsán o pár řádek výše....Já osobně bych asi do Dněpra-musel by to být 16,víc jak 60 000,- asi nedal,za Urala s nehnanou side dle stavu do 70 000,- pokud to není model 750.Ale ruku na srdce,dát za něco tolik peněz,co se mě bude stále sypat i po několikáté GO?Je to asi blbost.Když nasypete tolik pěněz do Jawy se side,tak se může říct,že bude spolehlivá,rozhodně je to dvoutakt bez diferáku=méně poruchových dílů,jenže je tu pár problémů,Jawa nemá zpátečku,Jawa nemá možnost pohonu side a hlavně-Jawa není Dněpr-a to je ten problém-vzhled a zvuk-to je asi to hlavní,proč někdo utratí svoje úspory za leckdy haldu šrotu aby jí proměnil v něco,co možná bude někdy jezdit.Bohužel-Dněpr/Ural je u nás stále nedostatkové zboží-je to jen díky našim zákonům,s Polska by se leckdy dovezly slušné kousky nevyžadující renovaci minimálně v příští pětiletce.Mají polské TP,jenže u nás jsou k ničemu.....
Re: Ceny v čechách...
Dněpr soudruha Patočky-co mě to jen říká?Je takový béžový,má náhon na side s uzávěrkou?
Re: Ceny v čechách...
Myslím, že jsi trošku vedle 
Ural Ranger 750
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: Ceny v čechách...
Myslím, že hodně vedle... 
Re: Ceny v čechách...
tak mě ho trošku přibližte,který že to je?
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: Ceny v čechách...
Takovej černej... 
Re: Ceny v čechách...
překvapivě černej....má pohon side?Nebo co jného dostane Dněpra na cenu 80 000,-?
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: Ceny v čechách...
Přečti si výše, co píše jeho současný majitel... Ne každý Dněpr musí být nutně hromada šrotu...
Re: Ceny v čechách...
to jo,ale zajímá mě,co všechno a kolik to nakonec stojí,musí člověk udělat proto,aby byl Dněpr spolehlivý a jestli to vůbec jde.Jo a je to 11,to jsem nějak přehlédl.
Re: Ceny v čechách...
Tak ono taky záleží, co od toho motocyklu očekáváš... Ono pokud chceš mít opravdu jistotu, tak se musí motor udělat komplet. Pavel Kučera si za GO motoru dněpra účtuje myslím okolo 30tis. Ale myslím, že líp ti ten motor nikdo neudělá. Dále je nutné udělat komplet novou elektroinstalaci, včetně převinutí altíku a nejlépe se zbavit i ruského regulátoru. No a pak tu máme ten zbytek.
Z vlastní zkušenosti třeba mohu říct, že lepší na provoz je 11 se sajdou. Náhon u dněpra je zdrojem dalších problémů a starostí. Může ti o tom vyprávět i Přemek, který 16 rozerval diferák někde v Rumunských horách
A nadával jak pes a jeho slova jsou, že už nikdy náhon
No a dál je to nutné nově vyplést kola, ložiska, futra atd.
Prostě to udělat celé
A cena totální GO se odvíjí od možnostech jednotlivce
Ale pokud si budu vše dělat sám, tak se na cenu 35tis dostanu určitě
A výsledek? Ty kliky prostě praskají a praskat budou 
Ural Ranger 750
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
Re: Ceny v čechách...
no,trochu se toho Dněpra bojím hlavně teda skrz kliky,mám teda políčeno na tohle-mělo by to být snad při najití kupce přihlášeno na českých papírech http://www.motoinzerce.cz/motorky/ural/ ... 8-103.html tyhle motory by neměly mít výraznější problémy...teda snad....pak je ještě dost zachovalej tenhle kousek,ale červený se mi moc nelíbí. http://www.motoinzerce.cz/motorky/dnepr ... mt-11.html
Re: Ceny v čechách...
Člověk nikdy neví. Z venčí ani podle údajů člověk nic nezjistí.
Mám dva motory Dněpr. Jeden r.v. 2002 s vnějším olejovým filtrem jsem dostal v původním stavu s najetými pouze 10 tis. km. Ten filtr je jediná přednost toho motoru. Ventily a hlavně ventilová vodítka jsou vyběhaná k naprosté nepoužitelnosti, jeden válec přidřený (možná chyba majitele při zajíždění), klika v určitých otáčkách lehce vibruje. Rozvodová kola hrozně hlučná, navíc kvůli malému přesahu se vačkové kolo vymačkalo na vačce. Po mnoha marných pokusech o nápravu jsem musel koupit novou vačku a novou sadu rozvodových kol. Nová kola od seriózního prodejce opět dost hlučná.
Druhý motor neznámého stáří, zřejmě z počátku 80-tých let podle příruby karburátorů na výšku. Neznámý původ, měl to být nefunkční kus jen tak složený z těch dílů, co by se jinak pouze válely v krabicích. Motor po preventivním rozložení a složení funguje perfektně, klika zcela bez vibrací, rozvodová kola tichá, jako na žádném jiném Dněpru, co jsem kdy slyšel. Pouze neoriginální bronzová vodítka těsnila jen v jedné hlavě, v druhé byla vyběhaná a dost to tama žralo olej. Prostě výborný motor, ač to měla být hromada šrotu.
Motory jsem různě střídal, teď jezdím na tom s olejovým filtrem, abych nemusel každou chvíli měnit olej, ale mám na něm válce a hlavy z toho dobrého, jen místo výběhaných vodítek na jednom válci dlouhodobě testuji kombinaci Kučerových ventilů MAZ s Žiguláckýma litinovýma vodítkama s guferama.
Podobné je to s alternátorama. Ten na pohled hezčí s modernějším usměrňovačem sice funguje, ale starý, zato převinutý, funguje perfektně, dobíjí lépe a od nižších otáček a je neochvějně spolehlivý. Bohužel nevím, kdo ho tak dobře převinul, hned bych u něj nechal převinout i ten druhý.
Člověk prostě neví, co koupil, dokud si to sám neprověří provozem. Stejně tak klikovka. Jestli praskne za 1000km nebo nikdy, člověk nezjistí. Ledatak rentgenem.
Mám dva motory Dněpr. Jeden r.v. 2002 s vnějším olejovým filtrem jsem dostal v původním stavu s najetými pouze 10 tis. km. Ten filtr je jediná přednost toho motoru. Ventily a hlavně ventilová vodítka jsou vyběhaná k naprosté nepoužitelnosti, jeden válec přidřený (možná chyba majitele při zajíždění), klika v určitých otáčkách lehce vibruje. Rozvodová kola hrozně hlučná, navíc kvůli malému přesahu se vačkové kolo vymačkalo na vačce. Po mnoha marných pokusech o nápravu jsem musel koupit novou vačku a novou sadu rozvodových kol. Nová kola od seriózního prodejce opět dost hlučná.
Druhý motor neznámého stáří, zřejmě z počátku 80-tých let podle příruby karburátorů na výšku. Neznámý původ, měl to být nefunkční kus jen tak složený z těch dílů, co by se jinak pouze válely v krabicích. Motor po preventivním rozložení a složení funguje perfektně, klika zcela bez vibrací, rozvodová kola tichá, jako na žádném jiném Dněpru, co jsem kdy slyšel. Pouze neoriginální bronzová vodítka těsnila jen v jedné hlavě, v druhé byla vyběhaná a dost to tama žralo olej. Prostě výborný motor, ač to měla být hromada šrotu.
Motory jsem různě střídal, teď jezdím na tom s olejovým filtrem, abych nemusel každou chvíli měnit olej, ale mám na něm válce a hlavy z toho dobrého, jen místo výběhaných vodítek na jednom válci dlouhodobě testuji kombinaci Kučerových ventilů MAZ s Žiguláckýma litinovýma vodítkama s guferama.
Podobné je to s alternátorama. Ten na pohled hezčí s modernějším usměrňovačem sice funguje, ale starý, zato převinutý, funguje perfektně, dobíjí lépe a od nižších otáček a je neochvějně spolehlivý. Bohužel nevím, kdo ho tak dobře převinul, hned bych u něj nechal převinout i ten druhý.
Člověk prostě neví, co koupil, dokud si to sám neprověří provozem. Stejně tak klikovka. Jestli praskne za 1000km nebo nikdy, člověk nezjistí. Ledatak rentgenem.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: Ceny v čechách...
no a jak jsou na tom motory Ural 650?na ten já dost sázím,že v případě,že bych koupil Dněpra,narouboval bych tam motor i z třeba M-66.
Re: Ceny v čechách...
No Urala 650 jsem vlastnil taky
A jak bych to... TAky praskají 
Ural Ranger 750
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66