Ural 650, rv1996 nemá papíry - co s tím (Upraveno)
Pravidla fóra
Diskutujte zde nad tím, po jakém stroji toužíte, ptejte se na cokoliv o těchto strojích.
Diskutujte zde nad tím, po jakém stroji toužíte, ptejte se na cokoliv o těchto strojích.
-
wejk@volny.cz
Ural 650, rv1996 nemá papíry - co s tím (Upraveno)
Zdravím, chtěl jsem se Vás zeptat jestli náhodou nevíte co je potřeba k přihlášení motorky Ural 650 OHV, kterou můj otec přivezl z Ukrajiny a máme jen kupní smlouvu. Protože je starší a já tomu nerozumím a vůbec jsem nevěděl že takovou motorku máme tak se chci zeptat..
Kdyby jste náhodou měl někdo o ni zájem napište mě na wejk@volny.cz protože nevím co s ní.(rok výroby 1996 a je se sajdou v perfektním stavu)
Re: Dotaz
to máš problém, veteránský značky díky roku nepřipadaj v úvahu, a ukrajinský papíry jsou k ničemu. takže jedině koupit bílý značky za "pár desítek tisíc", či motorku rozprodat na díly. datší věc je koupit torzo jiný motorky třeba z roku 80, a tuhle nechat na díly a udělat z ní jednu na zelený značky. tomuhle se říká smůla a blbej kup.
Dněpr 11 solo/side
-
wejk@volny.cz
Re: Dotaz
Děkuju za odpověď. A myslíte že se to nedá: udělat technickou a normálně tomu udělat naše papíry?Míra píše:to máš problém, veteránský značky díky roku nepřipadaj v úvahu, a ukrajinský papíry jsou k ničemu. takže jedině koupit bílý značky za "pár desítek tisíc", či motorku rozprodat na díly. datší věc je koupit torzo jiný motorky třeba z roku 80, a tuhle nechat na díly a udělat z ní jednu na zelený značky. tomuhle se říká smůla a blbej kup.
- Honda Wanderer
- Příspěvky: 391
- Registrován: 21 zář 2011, 07:55
- Bydliště: kde končej brambory a začíná víno
Re: Dotaz
Ne. Pořád musíš míc v ruce nějaké použitelné doklady. Nemůžeš vytvořit registraci z ničeho...
Don't give in without the fight!
Re: Dotaz
Bílou značku klidně můžeš udělat, problém bych v tom neviděl.
Doděláš kotoučové brzdy, katalyzátor a podobně, pak s tím zajedeš do Výzkumného ústavu silničních vozidel, tam ti to otestují podle platných norem a když bude všechno odpovídat, tak ti dají individuální testaci a schválení ......
Omlouvám se, to byl jen pokus o ftípek.
Omlouvám se, to byl jen pokus o ftípek.
Asi MT09.
Nemůžeš? Přitvrď si a nastup!!
Nemůžeš? Přitvrď si a nastup!!
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: Jaký sroj? (Upraveno)
Tak přesně takhle to v 90-tých letech probíhalo. Táta v ÚVMV dělal na oddělení hluku a timhle způsobem vystavovali homologace autům, který je u nás neměly. Na kolik to tehdy vyšlo netušim. A jestli to takhle jde i dneska to už vůbec ne. Ale myslím, že dnes v tom bude, kvůli EU, emisním normám a podobně, výrazně větší problém než tehdy...
-
Viktor
Jaký sroj? (Upraveno)
Takže veterán je normálně po 20 letech a příhlásit u nás by se jako veterán potom dal jak se ptal wejk? Nebo bez techničáku z toho nejde udělat veterán?
Re: Ural 650, rv1996 nemá papíry - co s tím (Upraveno)
Jde to i bez techničáku. minimální stáří veterána je 25let.
Dněpr 11 solo/side
Re: Ural 650, rv1996 nemá papíry - co s tím (Upraveno)
Nechci dělat chytrolína, ale není to Míro 30 let? Tuším že 25 let to bylo, ale že to upravili na 30.
Re: Ural 650, rv1996 nemá papíry - co s tím (Upraveno)
pravda
zmátl mě příspěvek od Viktora, kde psal o dvaceti letech, a já vim že teď je to o 5 let víc
ale máš pravdu, už je to dokonce 30let stáří - respektive do roku výroby 1980, myslím že stroj z roku 1981 na zelený značky nemá nárok, ikdyž mu je už 31let.
Dněpr 11 solo/side
Re: Ural 650, rv1996 nemá papíry - co s tím (Upraveno)
Přesně, teď je závazný rok 1980....
Asi MT09.
Nemůžeš? Přitvrď si a nastup!!
Nemůžeš? Přitvrď si a nastup!!
Re: Ural 650, rv1996 nemá papíry - co s tím (Upraveno)
Uf, tak to mám štastie, moj dnepr je presne r.v. 1980.
Re: Ural 650, rv1996 nemá papíry - co s tím (Upraveno)
Ahoj pročítám si fora a narazil jsem na tvůj dotaz. Výrobní štítky se dají na netu sehnat na jakou motorku chceš, čísla a datumy si tam vyrazíš. Doklad o koupi není potřeba notářsky ověřený. Mám ještě psát dál?