Problém s UA papíry
Pravidla fóra
Zveřejněte své zkušenosti s papírováním, ptejte se, jak co papírově vyřešit a zda to vůbec oficiálně jde.
Zveřejněte své zkušenosti s papírováním, ptejte se, jak co papírově vyřešit a zda to vůbec oficiálně jde.
Problém s UA papíry
Dobry den.Mám problém.Koupil jsem Urala od dovozce z ukrajiny komplet zrenovaval a jsem pripraveny na veteránskou testaci.Jenze vylezl dost podstatny problem.Motocykl ma platné UA papíry do roku 2013.Jenze ja mam jen velky a maly technicak,ale nemam zadny dalsi potvrzeni o rádném odhlaseni.Jde s tim neco dělat?Jsem se pitomec podkec,ze to papiry ma..Takze priste zapirat!!!
Ural M66 rv.1972
bez hnané sajdy.
bez hnané sajdy.
Re: Problém s UA papíry
bych přerazil čísla a hurá na testaci
nebo to pojisti u nás a jestli máš aj značku tak jezdi na ukrajinských papírech do 2013

Re: Problém s UA papíry
jedine tak.Jinak pojistiti nebyl problem na VIN.Mám znacku a dve karticky.
Ural M66 rv.1972
bez hnané sajdy.
bez hnané sajdy.
Re: Problém s UA papíry
tak na to by šlo asi normálně jezdit, ale v případě bouračky nebo něco takovýho je to moc o hubu.
Re: Problém s UA papíry
Tak už jsem zjistil,že stačí smlouva a čestne prohláseni od puvodniho majitele co je v technicaku,ze motorku odhlasil.Takze to by nemel byt az takovy problem.Jen teda nevim jestli napsat mesto a jmeno v azbuce,protoze nevim jak to prepsat do latinky.Delal jste to nekdy taky?
Ural M66 rv.1972
bez hnané sajdy.
bez hnané sajdy.
Re: Problém s UA papíry
ja mam podobný problém ale väčší. mam UA spž a malý techničák. bol som sa pýtať na úradoch a tam mi bol daný papier žiadosť o schválenie jednotlivo dovezeného vozidla z tretieho štátu. a vyžaduje sa na tom odhlasenie vozidal v krajne, doklad o zaplatený colného, nadobudnutí vozidla, doklad o prepustení vozidla do voľného obehu a podotkli že musí mať ES schválenie kedže je z tretej krajiny a to sa robí iba v prahe a v budapešti a samotná kontrola stojí 500 E a len kolky okrem tohoto všetkého majú byť v hodnote 300 E. a keď som sa pýtal v poistovni na poistku tak mi oznámili že zahraničné vozidla nepoistujú. motorka je na slovensku 5 rokou už po kompletnej renovácii pred troma rokmi a pôvodný majitel je podla všetkého mŕtvy alebo sa pod nim zľahla zem a značky sú ešte platné. takže motorku pre ktorú som zapredal dušu asi predám lebo cez veteransku testaciu neprejde lebo komisári alebo ako tie kurvy nazvať ju nepustia koly jemnej hrdzi na chromoch po troch rokoch státia v stodole. a ešte dodatok úradníčka ktorá ma o tomto oboznamovala mi rovno povedala že jediný probélm robia byrokratické papierovačky