klika mi chodí do př.do zad.
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Re: klika mi chodí do př.do zad.
http://shop.ural.cz/motor/pisty_valce_k ... ageindex=1
Podívej se sem, najdeš tam dost odpovědí koukal jsem se na cenu válce... Když si tenhle necháš převložkovat, tak to bude ještě dražší. A na burze to vyjde cca na stejno...
Podívej se sem, najdeš tam dost odpovědí koukal jsem se na cenu válce... Když si tenhle necháš převložkovat, tak to bude ještě dražší. A na burze to vyjde cca na stejno...
Ural Ranger 750
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: klika mi chodí do př.do zad.
Tos to takhle přetrhl teď, nebo to tak bylo celou dobu?
Re: klika mi chodí do př.do zad.
to tak už bylo,dokonce to jezdilo nemlátilo,jen se to mělo snahu hádat a zdálo se mi ,že to nemá sílu a odcházeli mi stále svícky.Ještě jsem objevil.že to přední ložisko se točí na klice a kuličky stojí a že váznou 2 vodítka na ventily.Takže suma sumárum,asi zůstane jen vačka,blok,čerpadlo,jinak vše KO.Jen tak pro zajímavost dá se koupit nový motor a za kolik?
Ural M66 rv.1972
bez hnané sajdy.
bez hnané sajdy.
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: klika mi chodí do př.do zad.
No celej motor asi bude trochu oříšek. Respektive nevim o nikom, kdo by ho prodával "v kuse" a se zárukou. Někde na burze možná něco sehnat půjde, ale aby to nebyla podobná past... Ta klika nutně kompletně po smrti být nemusí, pokud se protáčí ložisko, mělo by to být řešitelné, pokud je jinak v cajku...
Re: klika mi chodí do př.do zad.
hledej, a ptej se, scháněj. já třeba taky scháněl novej motor, a hle, v 15Km vzdálenej vesnici měl chlápek motor, s převodovkou, altíkem, nikdy nejetej, asi 10let v regále. nakonec mi ho za 9000,- komplet prodal. ani sem tomu ze začátku nevěřil. ono je to totiž o tom, že já mám třeba plnou půdu motorů na jawy, ale nemam náladu furt něco fotit, a dávat to na net, a ještě s tim chodit na poštu atd atd... když se mě někdo zeptá tak mu ho ale klidně prodám.
Dněpr 11 solo/side
Re: klika mi chodí do př.do zad.
Když se vám takhle po ujetých 200 km zkratuje fungl nová origo zapalovací cívka a zbývá vám tak jen ručnonožní tlačopohon, tak to skutečně řešímDneprstein píše:Vy to moc řešíte... ZÁVADA JE OD TOHO, ABY SE PROJEVILA!
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Re: klika mi chodí do př.do zad.
po 200km? ! mě originál cívka co byla v tom nový motoru umřela po rovných 73km
, taky sem tlačil, ale asi jen 500m. cívka z malucha a je klid.
Dněpr 11 solo/side
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: klika mi chodí do př.do zad.
Tak mě vydržela asi 5000. Zato mi umřela cestou do práce na Strakonický...
Re: klika mi chodí do př.do zad.
podle mě se tenhle motor určitě někde musí ještě válet v sssr ve skladě pod regálem,vzhledem k vyrobenému počtu,vzhledově se asi moc nelišily,ale kdo ho sežene?To je problém,jinak jak říkám,musí jich být dost.
Re: klika mi chodí do př.do zad.
Zkus to i tady, díly má kvalitní.
http://www.oldtimergarage.eu/store/inde ... =3a&page=2
Kupoval jsem toho u něho dost.
http://www.oldtimergarage.eu/store/inde ... =3a&page=2
Kupoval jsem toho u něho dost.
M-72, 1952
Re: klika mi chodí do př.do zad.
Nevěš hlavu a emoce nech pořádně vybouřit. Když mě něco nejde tak je nářadí po celém dvoře. Uvolní se adrenalin a pak si vklidu sedneš, dáš lahváče a koukáš na rusa a stejně přijdeš na to že je to pro nás zapálence super stroj i když cestuje klika a musíš rozhodit motor. Dáš tři čtyři a pak chvilku budeš přemýšlet co stím a stejně se k tomu vrátíš a začneš. Pak přijdeš na to že času je dost a testaci uděláš třeba v listopadu ale budeš mít udělanej motor, uděláš si ho sám, víš co kde bylo, co jsi dal nové a nemusíš mít pak strach že se ti něco běžného vysype, i když u těchto strojů na to musíš myslet pořád
.
Prošlo mi pár motorů rukama převážně JAWY a čezety a mohu ti na 100% říct že když klika cestuje tak jsou vyběhaný ložiska v lepším případě v kuličkách nebo válečkách (to ale nebývá časté nebo vůle nejsou 1mm)- vyměníš a jedeš dál, v horším případě čep na klikovce se prokluzuje v ložisku a ubírá tím na průměru. Čepy bývají z měkčího materiálu než je prstenec ložiska. Pak je to na GO kliky. Motor musíš rozhodit tak jako tak a na rejži by tě klikovka vyšla možná i dráž.
Prošlo mi pár motorů rukama převážně JAWY a čezety a mohu ti na 100% říct že když klika cestuje tak jsou vyběhaný ložiska v lepším případě v kuličkách nebo válečkách (to ale nebývá časté nebo vůle nejsou 1mm)- vyměníš a jedeš dál, v horším případě čep na klikovce se prokluzuje v ložisku a ubírá tím na průměru. Čepy bývají z měkčího materiálu než je prstenec ložiska. Pak je to na GO kliky. Motor musíš rozhodit tak jako tak a na rejži by tě klikovka vyšla možná i dráž.