Zdravím,nevím,čím to je ,ale teplý nebo studený,musím vždy přeplavit a použít sytič,jinak nenastartuju.Karbce mám nové Pekary. Pokud někdo může poradit......
díky
Starty MT11
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Re: Starty MT11
No hele já jsem poslední dva roky startoval už jenom tím, že jsem se na vepříka přísně podíval.
Letos jsem kvůli většímu zatížení a tím nevytáčenému motoru na čtyřku musel shodit jehly o drážku. Jinak jsem měl při dlouhých přesunech černé svíčky. Okamžitě ale musím startovat s přizvednutými šoupátky.
Tak zkus zvednout jehly. A jestli si to neudělal, zkontroluj si hladiny.
Letos jsem kvůli většímu zatížení a tím nevytáčenému motoru na čtyřku musel shodit jehly o drážku. Jinak jsem měl při dlouhých přesunech černé svíčky. Okamžitě ale musím startovat s přizvednutými šoupátky.
Tak zkus zvednout jehly. A jestli si to neudělal, zkontroluj si hladiny.
Re: Starty MT11
1: vytáhni trysky a koukni jestli tam není otřep jak to vrtali soudruzi
2: překontroluj sání a filtr že to nesaje falešný vzduch někde
3:jehlu posun nahoru+ přidej bohatosti
4:kontroluj barvu svíček po jízdě
2: překontroluj sání a filtr že to nesaje falešný vzduch někde
3:jehlu posun nahoru+ přidej bohatosti
4:kontroluj barvu svíček po jízdě
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Re: Starty MT11
Jakým způsobem jste seřizoval volnoběžnou směs? Na OHV (nemám zkušenosti s SV) Dněprech i Uralech je potřeba hodně bohatá. Ural má jinak chudé přechody v nízkých otáčkách, Dněpr to samé, navíc velmi špatně startuje. V chladném počasí je pak potřeba obohatit ještě víc. Takové to obecné pravidlo nastavit směs na nejvyšší otáčky je úplně mimo.
Hlavní trysku a jehlu není potřeba řešit, startování neovlivňuje.
Hladinu zkontrolujte, z výroby nebývá vždy správně nastavena.
Barvu svíček také ne, po chvíli běhu na volnoběh budou černé vždy, pokud motor výrazněji žere olej, pak budou mít i silnější vrstvičku karbonu. Na funkci to ale nemá vliv. Maximálně zkontrolujte, zda nejsou odehlé elektrody (mezera nad milimetr), ale to se mi u Dněpra nedělo.
Hlavní trysku a jehlu není potřeba řešit, startování neovlivňuje.
Hladinu zkontrolujte, z výroby nebývá vždy správně nastavena.
Barvu svíček také ne, po chvíli běhu na volnoběh budou černé vždy, pokud motor výrazněji žere olej, pak budou mít i silnější vrstvičku karbonu. Na funkci to ale nemá vliv. Maximálně zkontrolujte, zda nejsou odehlé elektrody (mezera nad milimetr), ale to se mi u Dněpra nedělo.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.