Pomoc s výběrem, případně koupí motorky
Pravidla fóra
Diskutujte zde nad tím, po jakém stroji toužíte, ptejte se na cokoliv o těchto strojích.
Diskutujte zde nad tím, po jakém stroji toužíte, ptejte se na cokoliv o těchto strojích.
Re: Pomoc s výběrem, případně koupí motorky
Tohle je (aspoň co mi telefon dovolí zvětšit) MT 11 (16) a ten narozdil od Káčka už gufero má
jinak souhlas, asi bych první prubnul výměnu svíčky,je to hned a mě to většinou tohle dělalo když mi odešla. Respektive mi ty svíčky odcházely než jsem tam dal bezkontakt 
M72 1952
K-750 1959
K-750 1959
Re: Pomoc s výběrem, případně koupí motorky
Tak absolvoval jsem s Dněprem křest čtyř dnů v terénu na military akci.
Přesně se potvrdilo to, co jsem očekával:
Doba ježdění: cca hodina
Doba opravování: cca tři hodiny
Nutno říct, že to byly povětšinou prkotiny.
Asi desetkrát jsem čistil karbce, protože v nádrži byla nějaká sračka, která prošla i přes filtry.
Ta původní závada byla tím, že jsem si myslel, že to má jedničku nahoře:)
Svíčka samozřejmě odešla taky.
Aktuálně mám problém s tím, že to má vysokej volnoběh, i když jsem do jeho nastavování nehrabal.
Pak samozřejmě spousta věcí upadla nebo se povolila.
Ale beru to tak, že to po "renovaci" nikdo evidentně ani neprojel a že to jsou všechno věci, který se dají vyřešit.
Docela mě překvapily jízdní vlastnosti, obdivuju ty, co na tom dokážou jezdit, už jsem se s tím podíval lehce mimo silnici.
A nebrzdí to. Zadní vůbec, přední s těžkou námahou pomalu zastaví.
Ale hlavně, co mě tíží, je olej.
Nalil jsem tam 20w-50. Už předchozí olej, který jsem vyměnil, byla řídká sračka.
Prakticky po první jízdě olej zřídnul a smrdí po benzínu, konzistencí se blíží spíš vodě než oleji.
Po zahřátí (10min) poblikává na volnoběh kontrolka mazání. Po 20min už svítí i v nízkých otáčkách.
Z výfuku občas hustej modrej dým.
Takže jak se tohle řeší?
Neznáte někoho na Moravě, kdo by se na to kouknul?
Děkuju
Přesně se potvrdilo to, co jsem očekával:
Doba ježdění: cca hodina
Doba opravování: cca tři hodiny
Nutno říct, že to byly povětšinou prkotiny.
Asi desetkrát jsem čistil karbce, protože v nádrži byla nějaká sračka, která prošla i přes filtry.
Ta původní závada byla tím, že jsem si myslel, že to má jedničku nahoře:)
Svíčka samozřejmě odešla taky.
Aktuálně mám problém s tím, že to má vysokej volnoběh, i když jsem do jeho nastavování nehrabal.
Pak samozřejmě spousta věcí upadla nebo se povolila.
Ale beru to tak, že to po "renovaci" nikdo evidentně ani neprojel a že to jsou všechno věci, který se dají vyřešit.
Docela mě překvapily jízdní vlastnosti, obdivuju ty, co na tom dokážou jezdit, už jsem se s tím podíval lehce mimo silnici.
A nebrzdí to. Zadní vůbec, přední s těžkou námahou pomalu zastaví.
Ale hlavně, co mě tíží, je olej.
Nalil jsem tam 20w-50. Už předchozí olej, který jsem vyměnil, byla řídká sračka.
Prakticky po první jízdě olej zřídnul a smrdí po benzínu, konzistencí se blíží spíš vodě než oleji.
Po zahřátí (10min) poblikává na volnoběh kontrolka mazání. Po 20min už svítí i v nízkých otáčkách.
Z výfuku občas hustej modrej dým.
Takže jak se tohle řeší?
Neznáte někoho na Moravě, kdo by se na to kouknul?
Děkuju
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc s výběrem, případně koupí motorky
Proc si volnobeh neseridis, kdyz se ti zda vysokej? Mel by bejt zhruba kolem 1000 rpm.
Ten olej, no, sundej palice a valce a uvidis. Ja jsem treba ted rozebral motor, kde chybela spodni cast pistu i se steracim krouzkem. http://www.uralforum.cz/download/file.p ... &mode=view A rovnou zkontroluj a zabrus ventily.
Brzdy to samy, nezbyde ti nez to rozebrat a podivat se co je spatne. Minimalne vycistit, promazat co ma bejt namazany a seridit. Zadni by mela jit bez problemu zaflekovat. Mas k tomu manual? Tam jsou popsany postupy. Dopredu dost pomuze hodne tuhej bovden s teflonovou vystelkou. Ten original je na prd, pruzi.
Jsi docela odvaznej, vyrazit takhle s motorkou u ktery se ani nekouknes na brzdy.
Ten olej, no, sundej palice a valce a uvidis. Ja jsem treba ted rozebral motor, kde chybela spodni cast pistu i se steracim krouzkem. http://www.uralforum.cz/download/file.p ... &mode=view A rovnou zkontroluj a zabrus ventily.
Brzdy to samy, nezbyde ti nez to rozebrat a podivat se co je spatne. Minimalne vycistit, promazat co ma bejt namazany a seridit. Zadni by mela jit bez problemu zaflekovat. Mas k tomu manual? Tam jsou popsany postupy. Dopredu dost pomuze hodne tuhej bovden s teflonovou vystelkou. Ten original je na prd, pruzi.
Jsi docela odvaznej, vyrazit takhle s motorkou u ktery se ani nekouknes na brzdy.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Re: Pomoc s výběrem, případně koupí motorky
Re: Pomoc s výběrem, případně koupí motorky
Ale prosím Tě, trochu se na to připrav, předtím si o tom něco nastuduj, aby si Frantu nezradil.
On je fakt jiná liga než my.
On je fakt jiná liga než my.
Re: Pomoc s výběrem, případně koupí motorky
OK, díky za rady, promyslím varianty, jestli se sním domluvím nebo se s tím budu trápit sám.
Ale chytlo mě to:)
Ale chytlo mě to:)
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: Pomoc s výběrem, případně koupí motorky
takže se potvrdilo, že je to vzhledová renovace ... tu sem měl na svý motorce taky,když jsem jí koupil .. rovnou rozeber a sloz motor, zkoukni zejména válce a ventily. brzdy seřid co to pujde, zadni by mela jit doladit. predni musis s tim dvouklicem trochu laborovat plus bowden.
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: Pomoc s výběrem, případně koupí motorky
Bůhví, co s tím kdo dělal. Motorka je po celolaku, všechno je vyměněný, vyčištěný, ale nedělám si iluze.
Dlouho to stálo, zajímavý je, že svítit to začalo, až když jsem vyměnil olej. Ve vaně žádnej bordel nebyl, předchozí olej byl krásně hustej.
Příští týden se na to vrhnu.
Připraven na nejhorší.
Dlouho to stálo, zajímavý je, že svítit to začalo, až když jsem vyměnil olej. Ve vaně žádnej bordel nebyl, předchozí olej byl krásně hustej.
Příští týden se na to vrhnu.
Připraven na nejhorší.
Re: Pomoc s výběrem, případně koupí motorky
Tak jsem to rozdělal, zatím jednu stranu, přikládám foto.
http://acibuk23.rajce.idnes.cz/Dnepr
Budu vděčnej za jakoukoliv radu, co s tím.
Díky
A.
http://acibuk23.rajce.idnes.cz/Dnepr
Budu vděčnej za jakoukoliv radu, co s tím.
Díky
A.
Re: Pomoc s výběrem, případně koupí motorky
Vyjetý jaxviňa. GO motoru.
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: Pomoc s výběrem, případně koupí motorky
ja bych to nevidel tak hrozive, moje pisty vypadaj podobne, jestli to jede, neřeš. zmer si jaka je vule v krouzcich, pripadne jestli je hmatem znatelny zub v horni uvrati ve valci, pak je to na vybrus, jeslti budes delat vybrus, tak udelej i GO, rozebrat motor a slozit, zas tak slozity to neni
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: Pomoc s výběrem, případně koupí motorky
Diky za rady.
Motorka jede velmi dobre, jen mi tam nekudy protyka benzin do oleje.
Predchozi majitel s tim nemel problem, ale dlouho to stalo. A resil jsem to, ze mi pres karbec prokapaval benzin do sani.
Kdyz ten motor chytne (coz je fakt hned), ani nejak extra nekouri, olej zda se neubyva.
Spis nevim, co dal.
Blba otazka:
1.) jak zmerim vuli?
2.) zub ma byt mezi cim?
Diky
Motorka jede velmi dobre, jen mi tam nekudy protyka benzin do oleje.
Predchozi majitel s tim nemel problem, ale dlouho to stalo. A resil jsem to, ze mi pres karbec prokapaval benzin do sani.
Kdyz ten motor chytne (coz je fakt hned), ani nejak extra nekouri, olej zda se neubyva.
Spis nevim, co dal.
Blba otazka:
1.) jak zmerim vuli?
2.) zub ma byt mezi cim?
Diky
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: Pomoc s výběrem, případně koupí motorky
normalne sundej jeden pistni krouzek, vloz ho do valce. zkoukni jak se meni skvira kdyz to posouvas nahoru a dolu ve valci. zub by byl tak 1 cm od okraje valce. to bys poznal.
kup nový kroužky a vymen je, mohlo by to řešit, tyhle jsou porezlý
kup nový kroužky a vymen je, mohlo by to řešit, tyhle jsou porezlý
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: Pomoc s výběrem, případně koupí motorky
Tak pro info, motorku jsem svěřil Frantovi B. a dobře jsem udělal.
Seznam závad byl nepatrně delší, než jsem čekal, ale zase to vypadá, že by pak mohl být relativně klid.
Těším se na výsledek.
Seznam závad byl nepatrně delší, než jsem čekal, ale zase to vypadá, že by pak mohl být relativně klid.
Těším se na výsledek.
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: Pomoc s výběrem, případně koupí motorky
napis seznam zavad 
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP