Prodej rusa s motorem BMW RT80 na náhradní díly a Dněpr 16.
Pravidla fóra
Individuální prodej a poptávky všecho souvisejícího se sovětskými stroji.
Pro zachování přehlednosti prosím dodržujte následující pravidla:
-Pokud s tím obchodujete, použijte prosím další sekci, je to zdarma.
-Název tématu začínejte písmeny "P:" (prodám), nebo "K:" (koupím), případně "V:" (vyměním).
-Následuje vždy název prodávané věci. Pokud je věcí víc, tak souhrnné označení (např "Díly MT11/16").
-Do textu inzerátu rozepište jednotlivé prodávané věci na řádky pod sebe, za ně uvádějte buďto cenu, nebo "dohodou". Všechny nabízené díly uvádějte do jednoho inzerátu.
-Používejte tlačítko "Upravit" pro inzerátu dotazu - přidávání dalších položek.
-Kdykoliv některý díl ze seznamu prodáte, dopište na řádek na něj "PRODÁNO", nemažte jej.
-Pokud prodáte všechny položky inzerátu, editujte název inzerátu a nahraďte "P:" označením "PRODÁNO:". Případně "KOUPENO:", pokud to byl poptávkový inzerát.
-U celých motorek vždy uveďte, jaké má papíry.
Děkujeme za dodržování pravidel.
Individuální prodej a poptávky všecho souvisejícího se sovětskými stroji.
Pro zachování přehlednosti prosím dodržujte následující pravidla:
-Pokud s tím obchodujete, použijte prosím další sekci, je to zdarma.
-Název tématu začínejte písmeny "P:" (prodám), nebo "K:" (koupím), případně "V:" (vyměním).
-Následuje vždy název prodávané věci. Pokud je věcí víc, tak souhrnné označení (např "Díly MT11/16").
-Do textu inzerátu rozepište jednotlivé prodávané věci na řádky pod sebe, za ně uvádějte buďto cenu, nebo "dohodou". Všechny nabízené díly uvádějte do jednoho inzerátu.
-Používejte tlačítko "Upravit" pro inzerátu dotazu - přidávání dalších položek.
-Kdykoliv některý díl ze seznamu prodáte, dopište na řádek na něj "PRODÁNO", nemažte jej.
-Pokud prodáte všechny položky inzerátu, editujte název inzerátu a nahraďte "P:" označením "PRODÁNO:". Případně "KOUPENO:", pokud to byl poptávkový inzerát.
-U celých motorek vždy uveďte, jaké má papíry.
Děkujeme za dodržování pravidel.
Re: Prodej rusa s motorem BMW RT80 na náhradní díly a Dněpr
Teď to skoro zní, že motor Ural 750 je na nic. To zase ne. Sice není zrovna silný, ale je provozně spolehlivý.
Není to teda BMW, kde 100.000km jen měníte olej a seřizujete ventily (případně vyměníte rotor alternátoru) ale neumírá náhle a bez varování jako Dněpr. V Uralu dostatek věcí, ve kterých se budete vrtat častěji než v motoru. Je to ale pořád motor technologicky z roku 1930, z čím souvisí nároky na údržbu vycházející z primitivního technického řešení. To konstrastuje s BMW, které má zhruba od roku 80 nikasil a bimetalické ventily.
Ural 750 asi do roku 2007 včetně má měkké ruské ventily, sedla a vodítka bez gufer. Přestože používám náhražku olova, jednou ročně (8.000-10.000km) sundávám hlavy a vždy najdu minimálně jeden netěsný ventil co potřebuje zabrousit. Vodítka sice vydrží 2x-3x tolik co Dněpří, ale po 30 tis km (s aditivem) už jejich středně velká vůle stačí na rychlé špinění oleje splodinama a nějakou tu spotřebu oleje. Slyšel jsem o případech, kdy se vyběhaly mnohem dřív. Nevím, do kterého roku se používaly ruské pístní kroužky (v 2005 jsem je měl), ty už po 10.000km netěsní a jste rádi za tlaky 6 atmosfér. Velmi hlučná ruská rozvodová kola je doporučeno vyměnit za hlučná kola od Herzogu (z výroby od 2007).
Koupí Uralu od roku 2008 výše jste všeho tohohle ušetřeni.
Nevýhoda je, že na Ural 750 se nedělají výbrusové písty (stav mě známý před 2 lety), převrtávkové písty na 850ccm se už také neprodávají, protože dle slov výrobce všem co je měli, umřela slabá klikovka, tak jediná možnost opravy při poškození nebo vyběhání je nový válec. Už si nepamatuji, jestli mě nový jeden válec s pístem stál 8 nebo 12 litrů. Kolik vydrží válec a kolik archaická lisovaná klikovka, nevím. Pro běžného uživatele, co to nedrtí furt v těžkém terénu ani nejzdí kolem světa je to ale spousta let. Já teda až budu mít vyběhané válce a vylágrovanou kliku (čepy nejdou vyměnit, jsou součástí odlitku ramene, nová klika stoji 15 litrů) nebudu dělat generálku za desetitisíce, ale za stejný peníze naimplantuju rovnou R100.
Zbývá spojka, která je po všech stránkách k ničemu a pro dlouhodobou bezproblémovou funkci je potřeba ji kompletně předělat. Zde musím říct, že nevím co vydrží spojka BMW, která není dělaná pro provoz se sajdou.
Není to teda BMW, kde 100.000km jen měníte olej a seřizujete ventily (případně vyměníte rotor alternátoru) ale neumírá náhle a bez varování jako Dněpr. V Uralu dostatek věcí, ve kterých se budete vrtat častěji než v motoru. Je to ale pořád motor technologicky z roku 1930, z čím souvisí nároky na údržbu vycházející z primitivního technického řešení. To konstrastuje s BMW, které má zhruba od roku 80 nikasil a bimetalické ventily.
Ural 750 asi do roku 2007 včetně má měkké ruské ventily, sedla a vodítka bez gufer. Přestože používám náhražku olova, jednou ročně (8.000-10.000km) sundávám hlavy a vždy najdu minimálně jeden netěsný ventil co potřebuje zabrousit. Vodítka sice vydrží 2x-3x tolik co Dněpří, ale po 30 tis km (s aditivem) už jejich středně velká vůle stačí na rychlé špinění oleje splodinama a nějakou tu spotřebu oleje. Slyšel jsem o případech, kdy se vyběhaly mnohem dřív. Nevím, do kterého roku se používaly ruské pístní kroužky (v 2005 jsem je měl), ty už po 10.000km netěsní a jste rádi za tlaky 6 atmosfér. Velmi hlučná ruská rozvodová kola je doporučeno vyměnit za hlučná kola od Herzogu (z výroby od 2007).
Koupí Uralu od roku 2008 výše jste všeho tohohle ušetřeni.
Nevýhoda je, že na Ural 750 se nedělají výbrusové písty (stav mě známý před 2 lety), převrtávkové písty na 850ccm se už také neprodávají, protože dle slov výrobce všem co je měli, umřela slabá klikovka, tak jediná možnost opravy při poškození nebo vyběhání je nový válec. Už si nepamatuji, jestli mě nový jeden válec s pístem stál 8 nebo 12 litrů. Kolik vydrží válec a kolik archaická lisovaná klikovka, nevím. Pro běžného uživatele, co to nedrtí furt v těžkém terénu ani nejzdí kolem světa je to ale spousta let. Já teda až budu mít vyběhané válce a vylágrovanou kliku (čepy nejdou vyměnit, jsou součástí odlitku ramene, nová klika stoji 15 litrů) nebudu dělat generálku za desetitisíce, ale za stejný peníze naimplantuju rovnou R100.
Zbývá spojka, která je po všech stránkách k ničemu a pro dlouhodobou bezproblémovou funkci je potřeba ji kompletně předělat. Zde musím říct, že nevím co vydrží spojka BMW, která není dělaná pro provoz se sajdou.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: Prodej rusa s motorem BMW RT80 na náhradní díly a Dněpr
Zdenda po ruskym zpusobu pod nim rozdela ohynek 
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
- zdeněk
- Příspěvky: 360
- Registrován: 27 úno 2011, 10:35
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prodej rusa s motorem BMW RT80 na náhradní díly a Dněpr
Michale při implementaci motoru BMW R100 jsem měl stejné úvahy (vydrží origo spojka to namáhání). Pro jistotu jsem koupil obložení Ferodo s co největší sílou obložení (použit unašeč z Moskviče 408). Při první testovací jízdě jsem nebyl schopen vycouvat z garáže (klouzala spojka). BMW používá membránovou spojku, která má tu zázračnou vlastnost, že čím je tenčí obložení tím vyvíjí větší přítlačnou sílu. Takže jsem začal ubrušovat obložení až do okamžiku kdy začala spojka spolehlivě fungovat. Na této spojce mám najeto asi 8000 km a spojka nevykazuje žádné opotřebení (díky velkému točivému momentu motoru není potřeba při těžkých výjezdech používat spojku).
zdeněk
Dněpr K750 r.v.1968
Ural Tourist SWD 750 r.v.2001
Dněpr K750 r.v.1968
Ural Tourist SWD 750 r.v.2001
Re: Prodej rusa s motorem BMW RT80 na náhradní díly a Dněpr
teda Ivane,víš ,že si potom budeš muset změnit přezdívku??? 
-
Jirka veteran
- Příspěvky: 97
- Registrován: 22 úno 2014, 13:58
- Bydliště: Sobčice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prodej rusa s motorem BMW RT80 na náhradní díly a Dněpr
Dovolim si reagovat na příspěvek Michala.
Urala,ale jakoukoliv ruskou motorku si může každý přetvořit k obrazu svému a tím docílí daleko větší spolehlivosti,dobrých tvrdých ventilu se prodává hafo(když tak se dají upravit,a vůbec nemusí byt bimetalicke),stejně je to u sedel,vodítka taktéž a není problém na ne dat gufera.Kroužky se dají lehce sehnat od různých výrobců.Co se týká válců opět není problém nechat si vyrobit vybrusovy píst,krouzky se také určité sehnat dají,píst se da sehnat jak odlevany tak kovany jen pozor na výrobce někdo dělá ovalitu rozpínáním pístu sroubem a to tedy není vubec správně,nevím zda by se dal válec vyvlozkovat-zda tam je dost materialu,jen ta klika to je tedy vynález jako hrom-ale i to by šlo určité renovovat. Takže opravit se da skoro vše,jenže dnes se to prostě nenosí,dnes je in vše měnit a kdyz vyrobce nenabizi nahradni dily tak se to proste vyhodi,postupně už lide nebudou umět opravit nic.Za mých ucednickych let se opravovalo tedy renovovalo skoro všechno.
Já bych tedy do ruského stroje nedal němce nikdy,radši si upravim rusa.Rusovi a nejen jemu,se musí vyhovět,dobrý a čistý olej je základ,servisní intervaly jakbysmet a když potřebuje vyměnit vodítka tak to prostě budu dělat,od toho ten rusky stroj mám. Mám i jiné motocykly,ale do nich leju jen benzin a občas vyměnit olej a filtry,je to hezké ALE......rus je obzvlášť vhodný kamen k tesání,na něm se člověk
může vyřadit a o tom to je!
Urala,ale jakoukoliv ruskou motorku si může každý přetvořit k obrazu svému a tím docílí daleko větší spolehlivosti,dobrých tvrdých ventilu se prodává hafo(když tak se dají upravit,a vůbec nemusí byt bimetalicke),stejně je to u sedel,vodítka taktéž a není problém na ne dat gufera.Kroužky se dají lehce sehnat od různých výrobců.Co se týká válců opět není problém nechat si vyrobit vybrusovy píst,krouzky se také určité sehnat dají,píst se da sehnat jak odlevany tak kovany jen pozor na výrobce někdo dělá ovalitu rozpínáním pístu sroubem a to tedy není vubec správně,nevím zda by se dal válec vyvlozkovat-zda tam je dost materialu,jen ta klika to je tedy vynález jako hrom-ale i to by šlo určité renovovat. Takže opravit se da skoro vše,jenže dnes se to prostě nenosí,dnes je in vše měnit a kdyz vyrobce nenabizi nahradni dily tak se to proste vyhodi,postupně už lide nebudou umět opravit nic.Za mých ucednickych let se opravovalo tedy renovovalo skoro všechno.
Já bych tedy do ruského stroje nedal němce nikdy,radši si upravim rusa.Rusovi a nejen jemu,se musí vyhovět,dobrý a čistý olej je základ,servisní intervaly jakbysmet a když potřebuje vyměnit vodítka tak to prostě budu dělat,od toho ten rusky stroj mám. Mám i jiné motocykly,ale do nich leju jen benzin a občas vyměnit olej a filtry,je to hezké ALE......rus je obzvlášť vhodný kamen k tesání,na něm se člověk
může vyřadit a o tom to je!
Re: Prodej rusa s motorem BMW RT80 na náhradní díly a Dněpr
Snad to nebude tak horký, Dněpra jsem měl, teda ještě pořád mám , nezanevřel jsem na něj. I když párkrát mě pěkně potrápil. Ale to k této motorce patří.panther píše:teda Ivane,víš ,že si potom budeš muset změnit přezdívku???
Re: Prodej rusa s motorem BMW RT80 na náhradní díly a Dněpr
Motor BMW - prodáno. Zájemci o další díly, napište požadavky.
Re: Prodej rusa s motorem BMW RT80 na náhradní díly a Dněpr
Sleva - Dněpr 16 sleva na 70 000 Kč
- Pavel Kučera
- Příspěvky: 132
- Registrován: 16 úno 2011, 11:12
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prodej rusa s motorem BMW RT80 na náhradní díly a Dněpr
Lidi, nechte Ivana žít!
Pokud si dobře pamatuji, vedeme spolu rozmluvy o koupi nového Urala snad 5 let, vždy je to dlouhý rozhovor a z mé strany pravidelně končí konstatováním, aby si to dobře promyslel a nic neuspěchal.
Je to jedna z mých filosofií prodeje, nikdy nikomu motocykl nenutím, musí přijít sám s pevným rozhodnutím, že jej chce a to hned. Majitelé nových Uralů ví, jak je "těžké" si u mě motocykl objednat. Musí projít prověrkou, je jim rozmlouván, je naznačováno, že motocykl s postranním vozíkem je strašná kombinace. Teprve pokud je shledána jejich víra neoblomnou, je jim motocykl prodán. Výsledkem prověrky je zanedbatelný prodej ojetých motocyklů Ural, zakoupených u nás. Prostě si jej nechávají na věčné časy (téměř).
Jen pro info, Ivan si objednal poslední volný Ural Tourist SWD černý s linkou s karburátory. Žádný další již do Evropy nedorazí, nikdy. Doufám, že neprozrazuji žádné tajemství. Už stojí na dílně.
Pokud si dobře pamatuji, vedeme spolu rozmluvy o koupi nového Urala snad 5 let, vždy je to dlouhý rozhovor a z mé strany pravidelně končí konstatováním, aby si to dobře promyslel a nic neuspěchal.
Je to jedna z mých filosofií prodeje, nikdy nikomu motocykl nenutím, musí přijít sám s pevným rozhodnutím, že jej chce a to hned. Majitelé nových Uralů ví, jak je "těžké" si u mě motocykl objednat. Musí projít prověrkou, je jim rozmlouván, je naznačováno, že motocykl s postranním vozíkem je strašná kombinace. Teprve pokud je shledána jejich víra neoblomnou, je jim motocykl prodán. Výsledkem prověrky je zanedbatelný prodej ojetých motocyklů Ural, zakoupených u nás. Prostě si jej nechávají na věčné časy (téměř).
Jen pro info, Ivan si objednal poslední volný Ural Tourist SWD černý s linkou s karburátory. Žádný další již do Evropy nedorazí, nikdy. Doufám, že neprozrazuji žádné tajemství. Už stojí na dílně.
SovMotCentr | Pavel Kučera
Rozhraní 75 | 569 03 Rozhraní | Česká republika
tel.: +420 461 723 746 (Po - Pá: 8.00 - 12.00 13.00 - 17.00 hod)
e: info@ural.cz | w: www.ural.cz | fb: MotocyklyUral
Rozhraní 75 | 569 03 Rozhraní | Česká republika
tel.: +420 461 723 746 (Po - Pá: 8.00 - 12.00 13.00 - 17.00 hod)
e: info@ural.cz | w: www.ural.cz | fb: MotocyklyUral
- zdeněk
- Příspěvky: 360
- Registrován: 27 úno 2011, 10:35
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prodej rusa s motorem BMW RT80 na náhradní díly a Dněpr
Tak Ivane,
jedem pro něj
jedem pro něj
zdeněk
Dněpr K750 r.v.1968
Ural Tourist SWD 750 r.v.2001
Dněpr K750 r.v.1968
Ural Tourist SWD 750 r.v.2001