Generálka SV motoru K750

Toužíte po Dněpru či Uralu, ale moc o nich nevíte? Zeptejte se!
Pravidla fóra
Diskutujte zde nad tím, po jakém stroji toužíte, ptejte se na cokoliv o těchto strojích.
Uživatelský avatar
Naposled
Příspěvky: 142
Registrován: 05 kvě 2011, 08:23
Bydliště: Vrchotovy Janovice

Re: Generálka SV motoru K750

Nový příspěvek od Naposled »

Ano, zvyknout se je to poslední, co bych chtěl. Tvoji úpravu jsem viděl. Je funkční, ale nehezká, promiň. V pondělí se pokusím dát dohromady ten druhý motor a uvidíme, který vyhraje a který vyzkouším v rámu. Zatím je dílů dost - hihi
MT 12-S
Uživatelský avatar
hipik634-750
Příspěvky: 1017
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: Generálka SV motoru K750

Nový příspěvek od hipik634-750 »

:) jak se ti nemuze libit moje zhipikovana uprava, to nechapu :D
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Uživatelský avatar
Naposled
Příspěvky: 142
Registrován: 05 kvě 2011, 08:23
Bydliště: Vrchotovy Janovice

Re: Generálka SV motoru K750

Nový příspěvek od Naposled »

Ave, tady je foto pístku, kterej se mi pravidelně zahřívá v levém válci.
http://naposled.rajce.idnes.cz/Dnepr#20 ... 163717.jpg
Příští týden nastartuju druhý motor a dám ke zhlédnutí. Držte mi palce.
MT 12-S
Uživatelský avatar
Michal
Příspěvky: 1137
Registrován: 14 led 2011, 21:43
Bydliště: Károv, Středočeský kraj

Re: Generálka SV motoru K750

Nový příspěvek od Michal »

Tomu pístu nic není, je jak nový. Vypadá to na drobný tvrdý bordel, co se tam dostal a trochu dřel. Lehce bych to zhrubil pilníkem nebo šmirglem (pozor ať z něj nikde nezůstanou zrníčka) a jezdil bych na něj v klidu dál.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)

Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Generálka SV motoru K750

Nový příspěvek od fapeko »

Dle mého názoru je ten píst špatně opracovaný.Změř jeho průměr šuplerou (vem si digitálni at na to vidiš :D )v tom místě kde je ten flek a potom to změř o 1cm dále vlevo a poděl se s námi tady co jsi naměřil.Snaž se to měřit pokaždé ve stejné výšce pístu
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Uživatelský avatar
Naposled
Příspěvky: 142
Registrován: 05 kvě 2011, 08:23
Bydliště: Vrchotovy Janovice

Re: Generálka SV motoru K750

Nový příspěvek od Naposled »

Ted to mam namontovane v moturku, po výměně kliky, příští týden nastartuju a uvidim. Rozhodmul jsem se měnit dílny po jednom, abych našel důvod, proc se ten levý válec zahřívá. Špína tam nebyla, delam v rukavicích a furt proplachuju a utiram.
MT 12-S
Uživatelský avatar
hipik634-750
Příspěvky: 1017
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: Generálka SV motoru K750

Nový příspěvek od hipik634-750 »

ale dyt si rikal, ze uz si vsechno menil, to jsem predpokladal , zes menil i valec s pistem
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Uživatelský avatar
Naposled
Příspěvky: 142
Registrován: 05 kvě 2011, 08:23
Bydliště: Vrchotovy Janovice

Re: Generálka SV motoru K750

Nový příspěvek od Naposled »

hipik634-750 píše:ale dyt si rikal, ze uz si vsechno menil, to jsem predpokladal , zes menil i valec s pistem
Ano, měnil jsem už všechno. Z těch vyměněních dílů jsem postavil už ten motůrek, kterej je na videu a z těch původních jsem postavil motor, který teprve bude na videu, ale až příští týden. U původního motoru jsem teď jako první krok vyměnil kliku.
MT 12-S
Uživatelský avatar
hipik634-750
Příspěvky: 1017
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: Generálka SV motoru K750

Nový příspěvek od hipik634-750 »

kdyby to pomohlo, tak by mohla byt blbe vyuhlovana ojnice, ale to si urcite kontroloval. meril si ty dve kliky proti sobe, jestli maj identicky rozmery ?
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
uzivatel

Re: Generálka SV motoru K750

Nový příspěvek od uzivatel »

Možná by stálo za pokus podívat se, jestli hází jiskru na oba válce stejně. Pokud by měl jeden válec předstih moc veliký mohla by to být příčina zahřívání.
Uživatelský avatar
Naposled
Příspěvky: 142
Registrován: 05 kvě 2011, 08:23
Bydliště: Vrchotovy Janovice

Re: Generálka SV motoru K750

Nový příspěvek od Naposled »

Ave Pánové, kliky jsem měřil a nenašel jsem rozdíl. Jiskru jsem nastavoval 15 - 16mm před horní úvratí.
MT 12-S
serpico-3
Příspěvky: 455
Registrován: 16 led 2013, 16:03

Re: Generálka SV motoru K750

Nový příspěvek od serpico-3 »

Ty tam máš Vape nebo jak jsi nastavil jiskru? Vždyť plný předstih je dán, lze jej pouze ubrat ...
Uživatelský avatar
Naposled
Příspěvky: 142
Registrován: 05 kvě 2011, 08:23
Bydliště: Vrchotovy Janovice

Re: Generálka SV motoru K750

Nový příspěvek od Naposled »

serpico-3 píše:Ty tam máš Vape nebo jak jsi nastavil jiskru? Vždyť plný předstih je dán, lze jej pouze ubrat ...
Ano, rozmazlil jsem miláška bezkontaktem od Fapeka. Funguje perfektně, jenom jsem musel unášeč palce přivrtat přes celou vačkovou hřídel, protože se mi to dvakrát povolilo. Lehce šetřím s elektrikou a taky počítám s tím, že když už bude jenom Natural, tak tady mám možnost změny předstihu. Vím, že to neni originál, ale tohle neni vidět.
MT 12-S
Uživatelský avatar
hipik634-750
Příspěvky: 1017
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: Generálka SV motoru K750

Nový příspěvek od hipik634-750 »

mozna bych mel tip na pricinu prehrivani - stalo se mi jednou omylem, ze se mi povolila packa predstihu. posunul se na drivejsi hodnotu a chovalo se to asi jako kdyz clovek zadírá jawu. strasny randal, prehrivani, zadny vykon. Mam tam trochu problem s vackou, takze mam zafixovanou polohu ovladani predstihu na startovaci a s tim to jezdi dobre, no a jak jsem mel futral na rukach, tak jsem do toho drcnul a presunula se mi do ty druhy polohy a zaclo se to chovat takhle.
V tvym pripade by se mohlo stat neco podobneho ale z jiny priciny - muzes mit prave tu nulovou polohu taky trochu mimo. vyzkousel bych posunout palec treba o 10 stupnu (nevim presne kolik toho udela origo páčka) dopredu a dozadu, jestli se neco zmeni. Kdyz to bude kopat, tak na druhou stranu .. :)
btw kolik stoji to zapalko
Naposledy upravil(a) hipik634-750 dne 24 dub 2014, 10:43, celkem upraveno 1 x.
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Generálka SV motoru K750

Nový příspěvek od fapeko »

Hosi on pise ze tam ma bezkontakt takze neresi nejake predstihy a odtrhy . Bezkontakt nastavi jednou a vesele jezdi dal .
Kliku ma novou a vyuhlovanou ...problem je v tom ,ze si nepremeril (nekontroloval)dily jak to skladal a to porad pisi neverte nicemu v te motorce vse si kontrolujte a merte . Kdyz neni doma pasametr tak pouzijte aspon tu supleru . Vule na valci musi byt min 6 stovek a vice,kdyz bude desetina tak to nevadi
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Odpovědět