Kompresní tlak 750 SV

Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Kompresní tlak 750 SV

Re: Kompresní tlak 750 SV

od drumbas » 26 srp 2013, 08:11

se asy posral ne
to chce do popelnice

Re: Kompresní tlak 750 SV

od serpico-3 » 29 čer 2013, 17:18

Mě až překvapilo, když jsem na ojeté válce u K750 SV namontoval kroužky s expandérem /to je ta pružinka u stíracího kroužku/, jak se spotřeba oleje markantně snížila..Motor ani nezakouří ..

Re: Kompresní tlak 750 SV

od Michal » 19 bře 2013, 20:17

Naposled píše:....Tvrdí, že u zdravých uralů se to pohybuje kolem 6,5.
Ano, Uraly 750 s ruskými kroužky mají tak 6. Po montáži trochu slušných kroužků ale klidně 9 atm. a víc. Naštěstí v Irbitu před pár lety začli montovat kroužky od někoho kdo je alespoň umí vyrobit.

Re: Kompresní tlak 750 SV

od fapeko » 19 bře 2013, 18:41

Tak Jsem ti to změřil a dle fota vidíš že píst je utopený 6mm pod hranou válce(tam kde je šipka) a u prostoru pro ventily je píst zároven s hranou(tam kde je čárka).Nevím jestli ty motory jsou stejné , tak doufám že ti to pomůže.
Válec+píst.jpg
Válec+píst.jpg (39.33 KiB) Zobrazeno 7457 x

Re: Kompresní tlak 750 SV

od Honda Wanderer » 19 bře 2013, 18:37

Já jsem na své Emce naměřil něco kolem 8bar. Na předchozím motoru myslím jeden válec 7 a druhý 8.

Re: Kompresní tlak 750 SV

od Jakub-MT9-SWD » 19 bře 2013, 17:49

No právě o to mě jde u zdravých uralu je kompresní poměr podstatně vyšší oprodti starému SV. Takže i talk by měl bejt vyšší. Dneska jsem měřil a zjistil jsem že mám odlišný jeden válec oproti druhému ve spalovacím prostoru takže to bude asi nejspíš tím. Ale jak jsem měřil tak jsem měři tak tam asi hodim spátky hlavy a kašlu na to na tom motoru je křivě uplně všecko i vačky. Doteď to docela pěkně jezdilo takže nemá asi význam se hluboce nad tím zamejšlet.

Re: Kompresní tlak 750 SV

od Naposled » 19 bře 2013, 17:29

Ave, před zadřením :lol: jsem měřil kompresy a u levého válce jsem se pohyboval 5,9 a pravý válec 6,3. Teď dodělávám motor a po zajetí Ti to změřím. Tvrdí, že u zdravých uralů se to pohybuje kolem 6,5.

Re: Kompresní tlak 750 SV

od hipik634-750 » 19 bře 2013, 10:52

nemam merak, jinak bych ti to zmeril ...

Re: Kompresní tlak 750 SV

od Michal » 18 bře 2013, 23:27

Nepočítáte to správně. Vzduch se stlačením ohřeje a díky tomu je výsledný tlak vždy větší než by odpovídalo jen kompresnímu poměru. Do toho se ještě promítá fakt, že sací ventil se obvykle nezavírá ve spodní úvrati, takže něco spočítat je velmi těžké. U zdravého těsného motoru bývá naměřený kompresní tlak obvykle zhruba o 2 atmosféry vyšší než by odpovídalo jen samotnému kompresnímu poměru. Měří se na teplém motoru s plně otevřeným plynem.

Re: Kompresní tlak 750 SV

od Jakub-MT9-SWD » 18 bře 2013, 22:46

Jestli správně počítám : Tak pruměrnej atmosferickej tlak je 1015hPa- a to je 1,015Bar
No a když je nasátej tlak do válce 1,015baru a kompresní poměr 6,2 tak to vynásobim.
1,015x6,2= 6,293Bar by měl být kompresní tlak. Počítám dobře?

Kompresní tlak 750 SV

od Jakub-MT9-SWD » 18 bře 2013, 22:19

Ahoj
Nemohl by mi někdo říct jakej má být kompresní tlak na 750 sv 26k motoru který je ve špičkovém stavu.? Muj motor má najeto asi 2000km po celkové go. písty, kroužky,ventily,výbrusy,klika.... Už dlouho se potýkám s menším tlakem na jeden válec. Levej 5bar a dost velká netěsnost pravej 7baru a můžu se na něm houpat poměrně dlouho. ventily zabroušeny, a vůle dobrá. No a dnes jsem shodou náhod mohl tlaky změřit na stejném motoru ale který vypadá spíše jak olejová koule, prostě vypiťák jako bejk. A ten má na obou válcích 7,5 bar a poměrně i těsní. Což mě celkem štve :D Protože člověk se snaží aby motor za něco stál a v důsledku hovno na hovno. Na levém malá komprese a na pravém o mm větší vačka zapalování takže motor kulhá. :D Prostě jedno lepší než druhý Ještě mě tak napadlo jestli tento motor nemá někdo rozdělaný tak na doběhy pístů.7 Můj má v HÚ od dosedací plochy hlavy nedojíždí o 7mm, tak kdyby to mohl někdo změřit. Nevím kde je chyba, nechce se mi to uzavírat jako normální u už takhlenc slabého motoru.

Nahoru