od arno77 » 24 úno 2013, 21:10
Takže, je to přesně jak píše Michal.
Zkontroloval bych nejprve kolík, zda není stržený, bývá "ojetý", popř. vyměnit. Měl by být z kvalitnějšího materiálu..
dále zkontrolovat v odvzdušňovacím kole (to co máš v ruce na tom videu) jestli není moc ojetá díra, kam zapadá kolík a hlavně jak je na tom válcová plocha, která příjde do styku z hliníkem.
Vůli mezi Odvzdušňovacím kolem a hřídelí neřeš, tam opravdu se o vše stará jen ten kolík. Je důležité při montáži dbát aby byl správně nasazen na díru, jinak nic.
Žádné gufero prosímvás nikde v tomhle uložení nemá být, to je nesmysl. (jak už bylo zde řečeno je až pod rozdělovačem, ale o tom se zde nebavíme). Jinak vůle mezi Tím odvzdušňovacím kolem a dírou v hliníku pokud je velká způsobuje únik oleje. Dá se to vyvložkovat bronzovým tenkým pouzdrem, poněvadž moc místa tam není. Pak je samozřejmě nutné postarat se o to, aby se vložka nepootočila.
chtěl jsem zde vložit foto názorné opravy, ale nejde mi to, že by se již vyčerpalo místo pro fotky??
Takže, je to přesně jak píše Michal.
Zkontroloval bych nejprve kolík, zda není stržený, bývá "ojetý", popř. vyměnit. Měl by být z kvalitnějšího materiálu..
dále zkontrolovat v odvzdušňovacím kole (to co máš v ruce na tom videu) jestli není moc ojetá díra, kam zapadá kolík a hlavně jak je na tom válcová plocha, která příjde do styku z hliníkem.
Vůli mezi Odvzdušňovacím kolem a hřídelí neřeš, tam opravdu se o vše stará jen ten kolík. Je důležité při montáži dbát aby byl správně nasazen na díru, jinak nic.
Žádné gufero prosímvás nikde v tomhle uložení nemá být, to je nesmysl. (jak už bylo zde řečeno je až pod rozdělovačem, ale o tom se zde nebavíme). Jinak vůle mezi Tím odvzdušňovacím kolem a dírou v hliníku pokud je velká způsobuje únik oleje. Dá se to vyvložkovat bronzovým tenkým pouzdrem, poněvadž moc místa tam není. Pak je samozřejmě nutné postarat se o to, aby se vložka nepootočila.
chtěl jsem zde vložit foto názorné opravy, ale nejde mi to, že by se již vyčerpalo místo pro fotky??