od Fort » 06 bře 2015, 14:04
Moje důvody: Citlivější dotažení, příruby karburátorů, vše, co vyžaduje cit pro nasazení. Už třeba z principu delší dráhy šroub odpadl na frontě za delší dobu.
Všechno, co se klepe a skáče bez odpružení v oblasti na obrázku a hlavně, co kdysi nemělo a nepočítalo s podporou lepidel, který nebudu mít na Gulagu nebo po invazi na Omaha Beach, vše proto mělo jemnej závit.
Samozřejmě pokud si uděláš speciál, kde přípravkem s pákou domáčkneš sestavenou kompletní spojku na doraz, tak potom můžeš navrtat do vodítek příčně díry a zajistit vše šesti oboustranně osazenými čepy. Urychlí se montáž i demontáž, ale v depu. Ale ne na pařezu v lese.
Je to můj názor. Ale jestli ten přípravek realizuješ, pošli mi fotku – protože mne to teď napadlo, a vlastně, kdyby se využila ta díra v karteru pro upevnění motoru v rámu, jako upevnění páky,mohli bychom udělat díru do světa

- Přílohy
-

- R12_2.JPG (44.55 KiB) Zobrazeno 7727 x
Moje důvody: Citlivější dotažení, příruby karburátorů, vše, co vyžaduje cit pro nasazení. Už třeba z principu delší dráhy šroub odpadl na frontě za delší dobu.
Všechno, co se klepe a skáče bez odpružení v oblasti na obrázku a hlavně, co kdysi nemělo a nepočítalo s podporou lepidel, který nebudu mít na Gulagu nebo po invazi na Omaha Beach, vše proto mělo jemnej závit.
Samozřejmě pokud si uděláš speciál, kde přípravkem s pákou domáčkneš sestavenou kompletní spojku na doraz, tak potom můžeš navrtat do vodítek příčně díry a zajistit vše šesti oboustranně osazenými čepy. Urychlí se montáž i demontáž, ale v depu. Ale ne na pařezu v lese.
Je to můj názor. Ale jestli ten přípravek realizuješ, pošli mi fotku – protože mne to teď napadlo, a vlastně, kdyby se využila ta díra v karteru pro upevnění motoru v rámu, jako upevnění páky,mohli bychom udělat díru do světa :P