K-750 spotreba 12l na 100km

Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: K-750 spotreba 12l na 100km

Re: K-750 spotreba 12l na 100km

od lenoch » 31 kvě 2017, 21:10

Vim ze samotnou vacku zapalka ne, ale komplet celou hridel i s vackama na ventily, byt jen o 1 zub a uz to muze delat takovyhle kraviny. Pokud je to pootoceny, tak mi nepomuze ani bezkontakt, pac to je pak i spatne nacasovany vyfuk se sanim - neco jako preskocenej rozvodovej retez. Vyhoda kacka je ze se ventily nepotkaj s pistem a nerozsype se to jako moderni technika. Bezkontaktem bych pak srovnal jen predstih, to je jasny.
Bobanbobe, ja vim, ale ja nerad prohravam... :D takze predpokladam ze origo dam dokupy a pak koupim bezkontakt :P

Re: K-750 spotreba 12l na 100km

od bobanbob » 31 kvě 2017, 20:36

jo jo taky jsem chtěl mít vše origo . nyní se divým jak jsem se zbytečně dlouho pokoušel originalitu zapalka dodržet :D

Re: K-750 spotreba 12l na 100km

od Boldrik-1945 » 31 kvě 2017, 15:41

Vačku k jedné straně neotočíš,vačka je součástí hřídele a ta je pevně na ložiskách.

Re: K-750 spotreba 12l na 100km

od lenoch » 31 kvě 2017, 07:19

Ohledne zapalka jsem si s fapekem uz psal... Je jasny ze to bude lepsi, ale snazim se zachovat co nejvic originalitu ;) a verim ze se mi podari pokorit sovetske chyby... Navic chyta mi to krasne za studena i za tepla, motor frci, za plynem jde kdykoliv, svicka je tmave hneda za v obou mnou pouzivanych rezimech (jizda na pul plynu, plnej plyn).
Tak me jeste napada, je mozny mit treba tu vacku pootocenou k jedny strane? Nebo to neni mozny, protoze tam je nejaka aretace hridele? Ptam se, abych to pripadne nerozebiral zbytecne. :)

Re: K-750 spotreba 12l na 100km

od Boldrik-1945 » 31 kvě 2017, 05:51

Jestli tam máš origo zápalko,tak tam dej od Fapeka bezkontakt a budeš čumět jaký je to rozdíl.

Re: K-750 spotreba 12l na 100km

od lenoch » 30 kvě 2017, 22:17

Dnes se mi podarilo kompletne odstranit diru po pridani plynu. Pricina byla mala tryska. Vzalnjsem ty trysky s prumerem 92, zmeril na "foukacce" pro trysky, vyslo mi 91,5 a specialni frezou zvetsil na 98. Po montazi vse fachalo paradne, dira zmizela. Dokonce jsem si mohl dovolit dat jehlu o 1 zarez nize...
Rozdilna teplota valcu je dana zrejme predstihem, maly predstih znamena vyssi teplotu spalin. Jeste to promerim.

Re: K-750 spotreba 12l na 100km

od krovak.xixao » 24 kvě 2017, 16:38

Ten rozdíl v teplotě pravého a levého válce by mohl být způsoben zapalováním. Nevěř tomu, že soudruzi tu vačku udělali stejnou na obě strany. V 99,9% případů tomu tak není. :-) Nechá se to opravit pilníkem, ale na motorce ti to dá dost práce a stojí to nervy a čas (hlavně kvůli tomu přednímu blatníku). :-) Na 650 motoru to jde snadno vidět v okénku na setrvák, ale na 750 se to zjišťuje hůř. Tohle by mohlo být příčinou také té díry, o které píšeš.

Elektronické zapalování má ten snímací hrníček taky nepřesný, ale dá se snadněji upravovat na motorce.

Re: K-750 spotreba 12l na 100km

od lenoch » 24 kvě 2017, 16:06

Navod jsem cetl asi mozna i vickrat, vse jsem pred montazi zkoukl (hladinu, trysku, apod.). Zakladni nastaveni jsem taky udelal dle navodu. Ale asi to mozna bude "pazourama". No pokusim se to udelat znovu od nuly a pokud se nezadari, beru trysky do prace na "foukacku" a overim si jestli jsou stejny.
Jeste jsem si pujcil kompresmetr, at se nenudim.

Re: K-750 spotreba 12l na 100km

od fapeko » 24 kvě 2017, 12:14

Doporučuji přečíst 10X a jak to nepomůže tak vypít 1L vodky a znova číst když ani to nepomůže ,tak požádat někoho kdo má ten mechanický um http://dneprmoto.cz/unnamed/rady-jak-na ... k-37-pz-28
Když se nikdo nenajde kdo má ten mechanický um ,tak motorku určitě neházet do Modřanské rokle (tam by ji hned vytáhli Davy z Michalem) ,protože problém je v "pazurach" daného mechanika a ne v karburátorech

Re: K-750 spotreba 12l na 100km

od lenoch » 24 kvě 2017, 10:47

Me to taky prijde ze to je chudy, ale tahle chuda smes pri pridani prudsim plynu se projevuje spise blbe nastavenou jehlou, ale ja ji mam uplne nahore...
Tamten sroub bohatosti ma spise vliv na castecny rezimy... Mozna se zda ta 1 otacka moc chuda, ale tam se mi to chovalo nejlip a opravdu dira je tak 1 vterinu a pak se to chytne a frci. Jeste jsem teda nezkousel dat plnej a hnat to na trojku do kopce, treba se jeste budu divit jak to nepojede. Taky je zajimavy, ze na volnobeh kdyz obohacuju sroubem, tak otacky klesaji (ulejva se to) a kdyz povoluju tak rostou a tak na 3-4 otackach sroubu prestanou rust a dale se to pak zhorsuje a opet kolabuje i volnobeh. Bohuzel ve vsech techto rezimech tam zustava dira...
No a ze vyfukjovy plyny jsou na levym horky a na pravym studeny, to taky neni dobre. Ale nepodarilo se mi ten levej nastaveni ochladit a pravej zase nastavenim oteplit :(
Jeste me napadlo zvetsit hlavni trysku, prehled der v tryskach tu je na foru, tak bych to zkusil. Kdyz by se to uplne podelalo, tak ji zakapnu cinem a vyvrtam na puvodni prumer a tvar.

Re: K-750 spotreba 12l na 100km

od host » 24 kvě 2017, 09:27

Díra při rychlém přidání plynu je obvykle příznakem chudé směsi, málo benzínu. Jde o to, jak je velká....
I můj motor malou dírku má, když za jízdy třeba 50 km rychlostí dám naráz plnej, tak motor na zlomeček sekundy zaváhá. Ale jinak ne. Tohle chování se zhoršuje se spouštěním jehly dolů, tedy s ochuzováním směsi.
Nezkoušel jste za chodu motor přeplavit (aspoň na jednom válci), jestli se to nezlepší??
Jinak 1 otáčka šroubů bohatosti je i skoro moc, si myslím. To je dost chudé nastavení....

Re: K-750 spotreba 12l na 100km

od Beowulf » 24 kvě 2017, 06:51

Tak to nevím. Já ne těch karbecech udělal základní nastavení dle fapeka a šlape to nádherně. Jen jsem stáhl volnoběch. Na bohatost jsem nemusel sáhnout. Svíčky jsou šedočené. Ale mám bezkontakt.

Re: K-750 spotreba 12l na 100km

od lenoch » 24 kvě 2017, 06:34

Palec je ve spravne poloze, desticka v zapalovani jede podle rucniho nastaveni predstihu spravne az na dorazy. To jsem kontroloval. Odtrh je na jedne vacce 0,5 a na druhy vacce hodne z tuha vsunu merku 0,55 - to se mi zda taky v poho.
Pri startu kdyz neuberu predstih tak to vetsinou kopne, tudiz na start vetsinou uberu a chytne v klidu. Ono to teda chytne i kdyz predstih neuberu.
Ja uz i podezrival pumpu ze maj nejakej blbej benzin, ale auto s motorem 1,8TSI to zere v poho, tak to rusky motorka musi sezrat taky...
Vzduchovej filtr jsem taky rozebral a vypral v bezinu ty dratenky a zkontroloval hladinu oleje v tom fitru...
Ventilovy vule jsem delal v zime (oba ventily jsem nastavil na 0,2) a pak skoro nejezdil.
Jo a predtim jsem zapomel dodat, ze stale mam levou stranu mnohem teplejsi nez pravou, staci si dat ruce za vyfuk a je to krasne cejtit.
Co jehla? mam ji uplne nahore, nezkousel jste nekdo laborovat i s vyskou jehly? nebo je to utopie ji davat nize?

Re: K-750 spotreba 12l na 100km

od host » 23 kvě 2017, 22:42

Ty karburátory jsou přesně na tenhle motor! Jaký máte nastavený základní předstih, resp. je palec na vačce ve správné poloze? Nebo neubírá trvale ten ruční korektor? Pro plný výkon musí být vždy nadoraz v poloze "pozdněje" a pro start ubírat. Na tyhle karbce ten motor prostě jít musí.
Pokud výrazně nekope při nášlapu, aniž ručně uberete předstih, má málo. Ale při tom kopání bacha na kliku.

Re: K-750 spotreba 12l na 100km

od lenoch » 23 kvě 2017, 21:22

Zdravim vsechny a prosim zase o radu... Asi 2 hodiny jsem se snazil naladit karburatory. Delal jsem to dle fapeka, ale nejak to na moje kacko nezabira... Po pridani plynu to ma diry jak kdyz to vynechava.
Jehla uplne nahore, sroub bohatosti jsem zkpusel i uplne utahnout, pak zase postupne povolovat a nemuzu se zy diry po pridani plynu zbavit. Nejhorsi pro motor je prudky pridani, pokud pridavam pozvolna tak docela uz v pohode. Aktualne mam nastaveno tedy jehlu uplne nahore a sroub bohatosti na 1 otacku z pozice utazeni. Volnobeh jsem snizil tak aby mi prosvecovalo dobijeni. Za tepla chytne, za studena taky a vlaznej motor taky chyta.
Zapalkem to nebude, ty puvodni karburatory takovyhle diry nemely, prislo to az s novyma PZ28, navic ta dira jde karburatorem ovlivnit.

Nahoru