od Michal » 18 srp 2016, 00:00
Jakým způsobem jste seřizoval volnoběžnou směs? Na OHV (nemám zkušenosti s SV) Dněprech i Uralech je potřeba hodně bohatá. Ural má jinak chudé přechody v nízkých otáčkách, Dněpr to samé, navíc velmi špatně startuje. V chladném počasí je pak potřeba obohatit ještě víc. Takové to obecné pravidlo nastavit směs na nejvyšší otáčky je úplně mimo.
Hlavní trysku a jehlu není potřeba řešit, startování neovlivňuje.
Hladinu zkontrolujte, z výroby nebývá vždy správně nastavena.
Barvu svíček také ne, po chvíli běhu na volnoběh budou černé vždy, pokud motor výrazněji žere olej, pak budou mít i silnější vrstvičku karbonu. Na funkci to ale nemá vliv. Maximálně zkontrolujte, zda nejsou odehlé elektrody (mezera nad milimetr), ale to se mi u Dněpra nedělo.
Jakým způsobem jste seřizoval volnoběžnou směs? Na OHV (nemám zkušenosti s SV) Dněprech i Uralech je potřeba hodně bohatá. Ural má jinak chudé přechody v nízkých otáčkách, Dněpr to samé, navíc velmi špatně startuje. V chladném počasí je pak potřeba obohatit ještě víc. Takové to obecné pravidlo nastavit směs na nejvyšší otáčky je úplně mimo.
Hlavní trysku a jehlu není potřeba řešit, startování neovlivňuje.
Hladinu zkontrolujte, z výroby nebývá vždy správně nastavena.
Barvu svíček také ne, po chvíli běhu na volnoběh budou černé vždy, pokud motor výrazněji žere olej, pak budou mít i silnější vrstvičku karbonu. Na funkci to ale nemá vliv. Maximálně zkontrolujte, zda nejsou odehlé elektrody (mezera nad milimetr), ale to se mi u Dněpra nedělo.