od Davy » 27 zář 2015, 12:49
Studoval někdo jak to šoupátko funguje? Já sem si na to otevřel i druhej motor a je to nějaký divný. Začíná to otevírat zhruba v půlce zdvihu, když jdou písty k sobě, naplno je otevřený v dolní úvrati a zavírá těsně před půlkou zdvihu, když jdou písty od sebe. Čekal bych že bude otevřený celej zdvih když jdou písty dolů. Takhle to nejen odfukuje, ale i saje a filtřík na hadici, pokud to nejde do airboxu, má celkem smysl.
A jen tak pro zasmání, čekali byste že plocha kterou se ten klobouček opírá o kolo na vačce by měla bejt kolmá k válcový ploše toho šoupátka? Všude po světě asi jo, kromě Kyjeva. U vnějšího obvodu mi to házelo 0,7mm. Neni mi jasný jak se do dá takhle zkurvit, ale dá.

Studoval někdo jak to šoupátko funguje? Já sem si na to otevřel i druhej motor a je to nějaký divný. Začíná to otevírat zhruba v půlce zdvihu, když jdou písty k sobě, naplno je otevřený v dolní úvrati a zavírá těsně před půlkou zdvihu, když jdou písty od sebe. Čekal bych že bude otevřený celej zdvih když jdou písty dolů. Takhle to nejen odfukuje, ale i saje a filtřík na hadici, pokud to nejde do airboxu, má celkem smysl.
A jen tak pro zasmání, čekali byste že plocha kterou se ten klobouček opírá o kolo na vačce by měla bejt kolmá k válcový ploše toho šoupátka? Všude po světě asi jo, kromě Kyjeva. U vnějšího obvodu mi to házelo 0,7mm. Neni mi jasný jak se do dá takhle zkurvit, ale dá. :(