Dněpr K 750

Pravidla fóra
Diskutujte zde nad tím, po jakém stroji toužíte, ptejte se na cokoliv o těchto strojích.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Dněpr K 750

Re: Dněpr K 750

od Petr78 » 22 lis 2012, 20:03

na náhradní díly dobrý, ale ta cena je hrozná. Nic co nemá bílé značky bych nekupoval.

Re: Dněpr K 750

od Chmel » 22 říj 2012, 16:35

Re: Dněpr K 750

od Chmel » 16 říj 2012, 19:58

moje chyba myslel jsem OHV

Re: Dněpr K 750

od Benďa » 16 říj 2012, 19:35

Taky budu za hnidopicha ;-)
Novější Dněpry nejsou OHC ale OHV ;-) . On tenhle Dněpr je prakticky kromě vzduchového filtru, sedla které si můžeš vymněnit a pár dalších drobností pořád stejný jako můj z 84. rocku ;-) A tím že to má papíry a STK jsem pochopil že to má i normální značky ;-)

Re: Dněpr K 750

od Chmel » 16 říj 2012, 19:24

Budu za hnidopicha, ale novy se mi nelibi :D ovšem šel bych nakonec do OHC, což jsou novější stroje. Ale jak už bylo řečeno, když je možnost dát si tam jinou plechařinu tak bych se tomu nebránil. To bych ale musel mít bílé značky :?

Re: Dněpr K 750

od Benďa » 16 říj 2012, 19:13

Re: Dněpr K 750

od Davy » 16 říj 2012, 08:25

Ono to tak bejva casto. Kdyz se o nejaky motorce rika ze je poruchova, tak po blizsim zkoumani clovek zjisti ze je to dany pristupem majitelu. Vetsinou se jedna o stroje z low-end kategorie, o kterejch si majitel z nejakyho duvodu mysli ze nepotrebujou udrzbu, nebo si majitel nechce spinit ruce a servis by stal zhruba tolik co ta motorka. Ja jsem si Dnepra koupil potom, co jsem si overil na praktickem prikladu nekolika majitelu, ze kdyz se chce a clovek se neboji si zaspinit ruce, tak to jezdi.

Re: Dněpr K 750

od Ivo » 15 říj 2012, 22:55

Dneprstein píše:Taky jsem na Dněpru před 11 lety začal a mam ho doteď. A rozhodně nemůžu ríct, že by to byly takový galeje, jak se říká. A to ať už se týká ježdění, nebo oprav...
Souhlasím... Většinou se setkávám s tím, že to někomu nejede z toho důvodu, že se k tomu buď chová jako prase, nebo něco někde zanedbal. S mým K-750 jsem najezdil skoro 50tis km a nemůžu říct, že by to byla nespolehlivá motorka. Jezdil jsem na ní do školy a následně i do práce v jakémkoliv počasí. A pokud opomenu povolený šroubek, špatný kontakt, či prasklé dráty v kolech, tak to jezdilo a jezdilo... Jen jsem tomu dával pravidelnou údržbu a občas jsem to i umyl :D Kdo mě zná, tak ví o čem mluvím :D

Re: Dněpr K 750

od Davy » 15 říj 2012, 22:39

Honda Wanderer píše:Polovina válců, polovina problémů. :) Ale tohle je věcí názoru.
Nojo, to se řiká, ale pravda to neni. Zkušenosti ukazujou že jednoválec fatálně selže častějš. Nevim proč, asi proto že v dnešnim provozu jede na hranici, zatímco třinda má ještě rezervu.
Omlouvám se za příspěvek mimo téma, ale mě to "polovina válců, polovina problémů" poněkud irituje, slyšim to každou chvíli. Ale podložený je to jen zkušenostma lidí co neuměj seřídit předstih.

Re: Dněpr K 750

od matbiker » 15 říj 2012, 21:35

Já pomaličku dělám Dněpra a v garáži mám krásnou SRX , ale do práce jezdím na Jawě 350 - 634. Jezdím za cca 3,5l a absolutně bez jakýchkoliv servisních zásahů - udělal se výbrus a od té doby jsem na ni nešáhl. ALE, což vadí mnoha lidem, je to dvoutakt..... A když je něco špatně, tak ji chytnu za madlo u sedla a klidně ji otočím na místě o 360 stupňů. Nicméně, co se týče vzhledu a toho, že to nemá každý, je ruská produkce někde jinde. - tolik pouze doplnění k Davymu.

Re: Dněpr K 750

od Dneprstein » 15 říj 2012, 21:33

Taky jsem na Dněpru před 11 lety začal a mam ho doteď. A rozhodně nemůžu ríct, že by to byly takový galeje, jak se říká. A to ať už se týká ježdění, nebo oprav...

Re: Dněpr K 750

od Honda Wanderer » 15 říj 2012, 21:26

Polovina válců, polovina problémů. :) Ale tohle je věcí názoru.
A pokud se tomuto stroji dá co potřebuje a renovace se neošidí, i tak se to občas nečekaně vysere. :D

To Chmel: Hele, jestli jsi na ničem pořádně nejezdil a chceš rovnou začít s tímto strojem... ne že by to nešlo, ale jestli nemáš zkušenosti, tak tě čeká tvrdá škola. ;) Navíc, bez sajdy to nemá to pravé kouzlo, na solo to není ono.

Re: Dněpr K 750

od Davy » 15 říj 2012, 21:14

U veteranskejch znacek je jedno jestli je to z dovozu, nebo vyhrabany tady v CR. Puvodni papiry jsou dobry, pro prihlaseni na vecka, ale ne nutny. Udelej si ale hlavne jasno v tom jestli chces OHV, nebo SV. Jsou to dost rozdilny stroje. Stary SVcka jsou spis na hrani. U obou kazdopadne plati ze v garazi stravis stejne, nebo vic casu nez v sedle. A to se nerika jen tak, to je mysleno doslova.
Mimochodem, ten tip s tou Jawkou vubec neni spanej. Velka tezka motorka neni zadna vyhra. Pocitej s tim ze to mj. okusuje i travu kolem silnice. Akorat ja bych v zadnym pripade nedoporucil jednovalec ;)

Re: Dněpr K 750

od fapeko » 15 říj 2012, 21:00

Chmel píše:http://moto.allegro.pl/ural-m-72-750-k- ... 14972.html

http://moto.allegro.pl/motor-zabytkowy- ... 97353.html

http://moto.allegro.pl/k-750-dniepr-i2704849049.html

Dobrý, děkuji za zkušenost s lotyšskýma papírama. Tady jsou tři další stroje na které bych měl zálusk :lol: pokud se nemýlím tak jen ten poslední má značky čož bych bral jako bonus, jinak to vidím na ty veteránské :cry: Vím, že mám ještě spoustu času a že se o to pere dost lidí a že cena půjde ještě dost vysoko, ale už mě nebaví spoléhat se na bus :D Chtěl bych tedy znát názor zkušenějších, popřípadě jak je to s registrací u nás na veteránské z dovozu. Jen jestli se to liší od zmiňovaného dovozu z Německa :?
Za to posledni káčko chce 12 000zl cca 72 000kč no dost peněz, ale záleži také jak ta renovace je udělana !

Re: Dněpr K 750

od Chmel » 15 říj 2012, 20:57

S tím busem jsem nemyslel spolehlivost :D to né :D ale jen že se musím spoléhat že pojede v tolik a tolik a ještě je tam protivnej dědek..... Jinak jawu jsem vynechal kvůli tomu že je to pro mě takový šicí stroj :/ (nejsem veteránista) Rejži má každý a já jsem rád "jiný" :D :D A imperialistické stroje mě nějak neoslovily. Možná bych měl možnost sehnat od známého papíry na 65O tak nvm co z toho vyleze...

Nahoru