od Michal » 22 lis 2013, 00:20
Poslední známé přetrvávájící problémy s kvalitou Uralů jsou soukolí hlavního převodu a antikorozní úprava. Letos testují nové soukolí, tak uvidíme, jak si v modelech 2014 povede. Maskáčové provedení údajně ruší z důvodu změny technologie lakování. Uvidíme jak se to projeví na odolnosti vůči soli. Pokrok Uralu v kvalitě je vytrvalý. Stačí i srovnání s modely před 2007: Pístní kroužky co ztratí polovinu kompresního tlaku už po najetí 10t.km, ventily so jsou zralé na mírné zabroušení každý rok, vodítka bez gufer, ve kterých se dělá vakl. Podprůměrná ruská ložiska, hučící ozubená kola se zvětšující se vůlí....
Chci vidět, jakou motorku + jakou sajdu pořídíte za tuto cenu.
Pokud by IMZ Ural nemodernizoval, jak by si zde někteří přáli, dopadl by jako KMZ s Dněprem, nebo Jawa s třindou. V lepším případě by živořil na hranici bankrotu výrobou pro nejzaostalejší země světa + 3 veteránisty z Evropy a jednoho z Ameriky, co by ten křáp koupily, kdyby v jejich zemi šel přihlásit.
Rozdíl mezi Irbitskou, Německou a Japonskou skládačkou je jen v tom, že "výrobci" s větším obratem si ty díly a konstrukční celky nechávaj od dodavatelů dělat s vlastním logem, zatímco Irbit to bere s logem dodavatele. Dělat si to vše v malém sami znamená zoufalou kvalitu za vysoké náklady.
Poslední známé přetrvávájící problémy s kvalitou Uralů jsou soukolí hlavního převodu a antikorozní úprava. Letos testují nové soukolí, tak uvidíme, jak si v modelech 2014 povede. Maskáčové provedení údajně ruší z důvodu změny technologie lakování. Uvidíme jak se to projeví na odolnosti vůči soli. Pokrok Uralu v kvalitě je vytrvalý. Stačí i srovnání s modely před 2007: Pístní kroužky co ztratí polovinu kompresního tlaku už po najetí 10t.km, ventily so jsou zralé na mírné zabroušení každý rok, vodítka bez gufer, ve kterých se dělá vakl. Podprůměrná ruská ložiska, hučící ozubená kola se zvětšující se vůlí....
Chci vidět, jakou motorku + jakou sajdu pořídíte za tuto cenu.
Pokud by IMZ Ural nemodernizoval, jak by si zde někteří přáli, dopadl by jako KMZ s Dněprem, nebo Jawa s třindou. V lepším případě by živořil na hranici bankrotu výrobou pro nejzaostalejší země světa + 3 veteránisty z Evropy a jednoho z Ameriky, co by ten křáp koupily, kdyby v jejich zemi šel přihlásit.
Rozdíl mezi Irbitskou, Německou a Japonskou skládačkou je jen v tom, že "výrobci" s větším obratem si ty díly a konstrukční celky nechávaj od dodavatelů dělat s vlastním logem, zatímco Irbit to bere s logem dodavatele. Dělat si to vše v malém sami znamená zoufalou kvalitu za vysoké náklady.