NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, ...

Pravidla fóra
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, ...

Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .

od Jarda » 14 dub 2020, 14:26

Tak koukam,ze novy Ural uz je zase o neco drazsi,v pripade nejdrazsiho modelu uz do pul milionu moc tisicovek nechybi,to je hruza,pro obycejneho smrtelnika nesmysl, ale je videt, ze se zrejme Ural dobre prodava a ze Irbit nema potrebu tlacit ceny dolu, coz je pro fabriku dobre.Zajimalo by me, kolik motocyklu se treba za lonsky rok prodalo v jednotlivych odbytistich.

Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .

od venca43 » 12 bře 2020, 20:32

Jelikož tu zatím žádné informace o 2014+ modelech nejsou a já se stal majitelem modelu 2019 pokusím se napsat nějaké moje postřehy. Mám možnost srovnání pouze s mým bývalým motocyklem T děd z roku 2012.
Zatím mám najeto pouze 600 km tak jen první dojmy.
Brzdy nemá moc smysl porovnávat předek je stejný a zadek je jiná liga než bubny co se týká schopnosti zpomalit stroj. Jen nevím jak budu řešit ničení destiček jemným bahnem, na T swd jsem zničil dvě sady destiček “vydřením” bahnem. Vyřešil jsem to brzděním zadkem dokud se nevyčistí kotouč.
Motor má proti karburátorům opravdu hodně síly dole a krásně reaguje na plyn. Na to , že motor je nezajetý tak zrychlení je takové nenucené (pokud to vůbec mužů říct o 40 koňovém stroji). Jsem zvědavý jestli se ještě “rozjezdí”. Můj karburatorový model do 500km nejel vůbec a zajetý byl tak ve 3000.
Další dojmy dodám později.

Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .

od Němec » 30 kvě 2018, 00:03

mrkni spíš na zahraniční stránky, tam toho najdeš dost, celkově je potěšující, že kvalita zpracování jde nahoru a motoricky by měly být EFI modely lepší, než karburátorový.
http://www.sovietsteeds.com/forums/view ... 12&t=51456

Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .

od venca43 » 28 kvě 2018, 16:18

Má už někdo zkušenosti s novou technikou? Ideálně v porovnání s 750 Karburátor. Děkuji za názory.

Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .

od zdeněk » 11 dub 2014, 15:45

Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .

od Wan-Chuan » 22 pro 2013, 10:02

Zdary!

Tak jak se to jde?
Už je někdo šťastným majitelem?
Dojmy? Poznatky?

nojo no jsem zvědavej....

Wan-Chuan
KRLESS!!!

Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .

od serpico-3 » 22 lis 2013, 09:26

Mě to co píšeš těší, je vidět, že to firma myslí vážně..J 500 je choulostivka háklivka, a veteráni všeobecně nejsou samozřejmě pro takové tůry vhodné, a to je právě ten úhel pohledu. Musíme Urala brát jako moderní motorku a proto lidé jako já si ji nekoupí, protože součást jízdy je pro ně radost, že to vůbec jede... ;)

Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .

od Stopl » 22 lis 2013, 07:18

Tuhle diskuzi se zájmem sleduji.Patřím k joudům,motorku mám z roku 2009.Najeto 26.tis.km.Ural byl dvakrát v Alpách a Dolomitech.Vyjma prasklého zadního ráfku si za všechny ostatní problémy můžu sám,ať už hloupostí či bezohledností ke stroji.
Předtím jsem se pár let potýkal s Jawou 500 OHC a nechtělo se mě znovu podstupovat to martýrium se starším Sovětem.Takže jsem odložil koupi nového auta a byl Ural.
Pokud bych se na to někdy v budoucnu zmohl :o ,koupil bych si ho opět.Tedy v té nové verzi.
Jinak mám teď tři veterány a tam už snad jouda nejsem :D

Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .

od Michal » 22 lis 2013, 00:20

Poslední známé přetrvávájící problémy s kvalitou Uralů jsou soukolí hlavního převodu a antikorozní úprava. Letos testují nové soukolí, tak uvidíme, jak si v modelech 2014 povede. Maskáčové provedení údajně ruší z důvodu změny technologie lakování. Uvidíme jak se to projeví na odolnosti vůči soli. Pokrok Uralu v kvalitě je vytrvalý. Stačí i srovnání s modely před 2007: Pístní kroužky co ztratí polovinu kompresního tlaku už po najetí 10t.km, ventily so jsou zralé na mírné zabroušení každý rok, vodítka bez gufer, ve kterých se dělá vakl. Podprůměrná ruská ložiska, hučící ozubená kola se zvětšující se vůlí....
Chci vidět, jakou motorku + jakou sajdu pořídíte za tuto cenu.

Pokud by IMZ Ural nemodernizoval, jak by si zde někteří přáli, dopadl by jako KMZ s Dněprem, nebo Jawa s třindou. V lepším případě by živořil na hranici bankrotu výrobou pro nejzaostalejší země světa + 3 veteránisty z Evropy a jednoho z Ameriky, co by ten křáp koupily, kdyby v jejich zemi šel přihlásit.

Rozdíl mezi Irbitskou, Německou a Japonskou skládačkou je jen v tom, že "výrobci" s větším obratem si ty díly a konstrukční celky nechávaj od dodavatelů dělat s vlastním logem, zatímco Irbit to bere s logem dodavatele. Dělat si to vše v malém sami znamená zoufalou kvalitu za vysoké náklady.

Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .

od serpico-3 » 21 lis 2013, 23:17

Ale mě to vůbec nevadí, jen mám jinou představu o motorce, kterou chci mít..Dát 400000 kč je pro mne nesmyslná cena, je to asi jako když někdo dá pomalu 100000kč za hadroleta. Je to ruská motorka,asi jako naše Š 130 RS, kde náš byl laminát , kusy plechu,vzduch do pneumatik a blok motoru.. Vím, že pro kvalitního výrobce je běžné, že komponenty vyrábí specializované firmy, které to umí nejlépe, ale různé skládačky motorek ze států, které nevymysleli ani mopeda, nemusím... :)

Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .

od Jirka-MT9 » 21 lis 2013, 08:45

Já osobně věřím že nový model bude ještě spolehlivější a lepší nežli současný. Zároveň si přeji, aby se jich prodalo mnohem více a tím mohla cena klesnout. Když si půjdu koupit čtyřkolku, tak u neznačkové budu mít špinavé ruce častěji než u svého starého Dněpra (vidím to ve svém okolí). Když si připlatím za kvalitní značku, tak dostanu poctivého dělníka a já jsem přesvědčen, že současný i nový Ural je značkové kvalitní zboží. Serpico, chápu tvé zalíbení se staré technice, ale pokrok je nutný (formani také milovali své koně, nicméně železnice jim nekompromisně vzala velký kus živobytí). Proto je třeba inovovat a nedržet se za každou cenu o X let zpět. Většina potencionálních zákazníků chce jezdit a ne se zabývat údržbou. Fapeko, já jsem přesvědčen, že nový Ural je kvalitní! Emka, káčko i Dněpr je sice hezký stroj, ale když jsem se svezl na Michalovo Uralu, tak jsem konstatoval že je to obrovský rozdíl. Přirovnal bych to ke Š120 a Superbu. Ať už z jakýchkoli důvodů jezdím onou Š120, tak klidně přiznám že ten Superb je lepší. Samozřejmě, že soudruzi budou mít stále co zlepšovat, ale současné změny vidím jako dost velký krok vpřed a držím jim palce. :)

Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .

od Davy » 21 lis 2013, 08:35

Nemec> Ja se prave obavam ze pro normalne uvazujiciho cloveka konkurenci v tech ctyrkolkach ma a to dost znacnou. Motorka se sajdou a jeste k tomu neoodpojitelnou je takovej dynosaurus, kterej zapomel vyhynout. Spojuje nevyhody motorky a ctyrkolky, nebo auta, vyhody zadny nema.

Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .

od serpico-3 » 20 lis 2013, 18:02

Samozřejmě je jasné, že se nedá srovnávat náhon s uzávěrkou s moto bez náhonu sajdy. To snad nikoho ani nenapadlo i kdyby měl na nádrži RR.. ;)

Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .

od Dneprstein » 20 lis 2013, 17:51

...ono srovnávat K-750 v "renovačním" stavu a novýho Urala, je trošku míchání jablek s hruškama...

Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .

od Němec » 20 lis 2013, 17:14

2 roky je na funglovku záruka - to pokreje dost případných problémů, pokud člověk něco nalítá a dá šanci skrytý vadě se projevit.
v nových strojích podle mě není nějak třeba se hrabat - vždyť už i ten můj 2008 je celkem bezúdržbovej. a 2WD devizou stroje je, včetně zpátečky - v zimě, když vypnu a zapnu uzávěrku, jsou to naprosto dva odlišný zážitky z jízdy, kdy u náhonu jen na zadek je to spíš o tom to nějak projet, než si to užít pod plynem.
ono už je to video hodně starý, jak kluci lítaj v Death valley a bmw s nehnanou side nedá to, co ural s hnanou. a takovej stroj mi je k ničemu, protože pro mě začíná ta největší zábava po zapnutí uzávěrky a to pak člověk hodně rychle zapomene na všechny ty výhody "konkurence"
tohle je podle mě přesně ten důvod, proč ural nemá konkurenci (neberu čtyřkoly, to už není motorka)

Nahoru