Dněpr K 750

Toužíte po Dněpru či Uralu, ale moc o nich nevíte? Zeptejte se!
Pravidla fóra
Diskutujte zde nad tím, po jakém stroji toužíte, ptejte se na cokoliv o těchto strojích.
Uživatelský avatar
Soptík
Příspěvky: 286
Registrován: 19 črc 2011, 13:10
Bydliště: Náchod

Re: Dněpr K 750

Nový příspěvek od Soptík »

Mám K-750 na bílých značkách. Po kompletní renovaci. Po STK. Chybí pár detailů jako zástěrka, origo zrcátko atd. Udělal jsem civilní verzi. Černý se stříbrnými linkami. Jsem v něm cca za 100. Většinu věcí jsem si dělal sám. Jen lak mě dělal profík a linky písmomalíř. Časem sem hodím fotky. Ale musím ho nejdřív trochu umejt páč je od bahna :-(
Naposledy upravil(a) Soptík dne 13 říj 2012, 14:44, celkem upraveno 1 x.
Jawa 350/640
Jawa 250/353
K-750
Uživatelský avatar
matbiker
Příspěvky: 97
Registrován: 30 srp 2011, 13:08
Bydliště: Pozděchov

Re: Dněpr K 750

Nový příspěvek od matbiker »

Asi MT09.
Nemůžeš? Přitvrď si a nastup!!
Uživatelský avatar
matbiker
Příspěvky: 97
Registrován: 30 srp 2011, 13:08
Bydliště: Pozděchov

Re: Dněpr K 750

Nový příspěvek od matbiker »

Omlouvám se za neznalost přihlášení Polského motocyklu. Ale minimálně u jednoho, nebo dvou bylo napsané, že má vyřízené dokumenty pro přihlášení kdekoliv v EU. Ale netuším, co je na tom pravdy....
Asi MT09.
Nemůžeš? Přitvrď si a nastup!!
Uživatelský avatar
bobanbob
Příspěvky: 251
Registrován: 28 led 2011, 23:09
Bydliště: Okres Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Dněpr K 750

Nový příspěvek od bobanbob »

před měsícem jsem měl v ruce nové doklady na M-72 byly přepsány z polských !!!
jdou i Káčkové. jenže ten co to umí chce 20 000.Kč :D
Uživatelský avatar
Honda Wanderer
Příspěvky: 391
Registrován: 21 zář 2011, 07:55
Bydliště: kde končej brambory a začíná víno

Re: Dněpr K 750

Nový příspěvek od Honda Wanderer »

20 - 25tis je standardní cena bílých značek na tenhle typ motocyklů. ;)
Don't give in without the fight!
Uživatelský avatar
Soptík
Příspěvky: 286
Registrován: 19 črc 2011, 13:10
Bydliště: Náchod

Re: Dněpr K 750

Nový příspěvek od Soptík »

Ano tu cenu můžu potvrdit. Mě stály 22 tis.
Jawa 350/640
Jawa 250/353
K-750
Chmel
Příspěvky: 14
Registrován: 06 říj 2012, 18:10

Re: Dněpr K 750

Nový příspěvek od Chmel »

Tak to asi vypadá na veteránské :D
KOVROVEC5
Příspěvky: 107
Registrován: 04 čer 2012, 11:12

Re: Dněpr K 750

Nový příspěvek od KOVROVEC5 »

Ahoj,řešil jsem asi před měsícem přihlášení M 72 z Lotyšska na normální značky,přidám tedy svou zkušenost.Obecně platí že co bylo schváleno do provozu v jiné zemi EU,musí u nás schválit taky.Platí při tom,že vozidlo musí plnit ustanovení vyhlášky která u nás platila v době výroby vozidla.Takže je potřeba si zjistit,od kdy musí mít moto blinkry,dvě zrcátka,homologované osvětlení a podobně.U novějších strojů se musí doložit i účinnost brzdění,elektrické odrušení,limity hluku a emisní norma.Takže čím novější stroj tak je to horší,zkoušky těchto věcí v autorizované zkušebně jsou v řádu 10 - 30000 kč.Navíc je stroj nemusí splnit.Tohoto jsem byl u Emky ušetřen,dle vyhlášky se v roce 1954 nic takového nevyžadovalo.
Číslo schválení v zemi EU se již nedokladuje,to platilo dříve.
Dále je nutno doložit technické údaje v rozsahu našeho velkého TP.S tím je ale problém,v snad žádný jiný v jiné zemi není tak podrobný jako náš.Já se snažil doložit to příručkou ČSLA,ale tu nevzali,mám jen kopii.Naštěstí mám
originální sovětskou příručku z r.1956 ve které jsou žádaná data.Musel jsem ale nechat udělat úřední překlad do češtiny.
Takže jsem absolvoval STK,doložil technická data a vše dopadlo dobře.ČESKÝ tp již mám.Jen perlička na konec - z úřadu ještě papíry vrátili ma chtěli na STK dopsat od kdy je Lotyšsko v unii....
Chmel
Příspěvky: 14
Registrován: 06 říj 2012, 18:10

Re: Dněpr K 750

Nový příspěvek od Chmel »

http://moto.allegro.pl/ural-m-72-750-k- ... 14972.html

http://moto.allegro.pl/motor-zabytkowy- ... 97353.html

http://moto.allegro.pl/k-750-dniepr-i2704849049.html

Dobrý, děkuji za zkušenost s lotyšskýma papírama. Tady jsou tři další stroje na které bych měl zálusk :lol: pokud se nemýlím tak jen ten poslední má značky čož bych bral jako bonus, jinak to vidím na ty veteránské :cry: Vím, že mám ještě spoustu času a že se o to pere dost lidí a že cena půjde ještě dost vysoko, ale už mě nebaví spoléhat se na bus :D Chtěl bych tedy znát názor zkušenějších, popřípadě jak je to s registrací u nás na veteránské z dovozu. Jen jestli se to liší od zmiňovaného dovozu z Německa :?
Uživatelský avatar
Honda Wanderer
Příspěvky: 391
Registrován: 21 zář 2011, 07:55
Bydliště: kde končej brambory a začíná víno

Re: Dněpr K 750

Nový příspěvek od Honda Wanderer »

Ty by sis měl hlavně v první řadě vyjasnit, jestli chceš SV nebo OHV a podle toho postupovat dál. ;) No a jestli si myslíš, že cokoliv z téhle kategorie je spolehlivější než bus, tak tos mě hodně pobavil. :lol: Jediná jistota je někdo doma na telefonu, auto s koulí a vozejk na přepravování moto se sajdou. :D Tyhle stroje vyžadují celého muže, zejména odhodláním. :D Rozhodně počítej s tím, že se v tom budeš vrtat. Jestli chceš něco spolehlivějšího tak si kup nějakou starší jednoválcovou Jawu.
Don't give in without the fight!
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 258
Registrován: 20 led 2011, 17:30
Bydliště: Nový Hradec Králové

Re: Dněpr K 750

Nový příspěvek od Ivo »

Já bych to s tou nespolehlivostí zase nepřeháněl... Pokud se tomu stroji dá co potřebuje, tak funguje jak má. Nesmí se toho člověk bát a nic nenechat se slovy: To bude dobrý... Cokoli člověk při renovaci vynechá, se mu následně vymstí.
Ural Ranger 750
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
Chmel
Příspěvky: 14
Registrován: 06 říj 2012, 18:10

Re: Dněpr K 750

Nový příspěvek od Chmel »

S tím busem jsem nemyslel spolehlivost :D to né :D ale jen že se musím spoléhat že pojede v tolik a tolik a ještě je tam protivnej dědek..... Jinak jawu jsem vynechal kvůli tomu že je to pro mě takový šicí stroj :/ (nejsem veteránista) Rejži má každý a já jsem rád "jiný" :D :D A imperialistické stroje mě nějak neoslovily. Možná bych měl možnost sehnat od známého papíry na 65O tak nvm co z toho vyleze...
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Dněpr K 750

Nový příspěvek od fapeko »

Chmel píše:http://moto.allegro.pl/ural-m-72-750-k- ... 14972.html

http://moto.allegro.pl/motor-zabytkowy- ... 97353.html

http://moto.allegro.pl/k-750-dniepr-i2704849049.html

Dobrý, děkuji za zkušenost s lotyšskýma papírama. Tady jsou tři další stroje na které bych měl zálusk :lol: pokud se nemýlím tak jen ten poslední má značky čož bych bral jako bonus, jinak to vidím na ty veteránské :cry: Vím, že mám ještě spoustu času a že se o to pere dost lidí a že cena půjde ještě dost vysoko, ale už mě nebaví spoléhat se na bus :D Chtěl bych tedy znát názor zkušenějších, popřípadě jak je to s registrací u nás na veteránské z dovozu. Jen jestli se to liší od zmiňovaného dovozu z Německa :?
Za to posledni káčko chce 12 000zl cca 72 000kč no dost peněz, ale záleži také jak ta renovace je udělana !
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Uživatelský avatar
Davy
Příspěvky: 813
Registrován: 20 črc 2012, 09:23
Bydliště: Lovosice a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Dněpr K 750

Nový příspěvek od Davy »

U veteranskejch znacek je jedno jestli je to z dovozu, nebo vyhrabany tady v CR. Puvodni papiry jsou dobry, pro prihlaseni na vecka, ale ne nutny. Udelej si ale hlavne jasno v tom jestli chces OHV, nebo SV. Jsou to dost rozdilny stroje. Stary SVcka jsou spis na hrani. U obou kazdopadne plati ze v garazi stravis stejne, nebo vic casu nez v sedle. A to se nerika jen tak, to je mysleno doslova.
Mimochodem, ten tip s tou Jawkou vubec neni spanej. Velka tezka motorka neni zadna vyhra. Pocitej s tim ze to mj. okusuje i travu kolem silnice. Akorat ja bych v zadnym pripade nedoporucil jednovalec ;)
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Uživatelský avatar
Honda Wanderer
Příspěvky: 391
Registrován: 21 zář 2011, 07:55
Bydliště: kde končej brambory a začíná víno

Re: Dněpr K 750

Nový příspěvek od Honda Wanderer »

Polovina válců, polovina problémů. :) Ale tohle je věcí názoru.
A pokud se tomuto stroji dá co potřebuje a renovace se neošidí, i tak se to občas nečekaně vysere. :D

To Chmel: Hele, jestli jsi na ničem pořádně nejezdil a chceš rovnou začít s tímto strojem... ne že by to nešlo, ale jestli nemáš zkušenosti, tak tě čeká tvrdá škola. ;) Navíc, bez sajdy to nemá to pravé kouzlo, na solo to není ono.
Don't give in without the fight!
Odpovědět