Obávám se, že tím dobrovolníkem nebudu. Ikdybych na to měl, současný model má dva konstrukční nedostatky, přes které bych se při této ceně nepřenesl.
K 750 Trošku dražší :D :D
Pravidla fóra
Nedaří se Vám něco sehnat? Zeptejte se, možná to někdo z nás už někde viděl.
Nedaří se Vám něco sehnat? Zeptejte se, možná to někdo z nás už někde viděl.
Re: K 750 Trošku dražší :D :D
Fapeko, tím zaplavením objednávkami je myšleno zdvojnásobení ročních prodejů tím, že by si jeden z nás tady koupil nového Urala? 
Obávám se, že tím dobrovolníkem nebudu. Ikdybych na to měl, současný model má dva konstrukční nedostatky, přes které bych se při této ceně nepřenesl.
Obávám se, že tím dobrovolníkem nebudu. Ikdybych na to měl, současný model má dva konstrukční nedostatky, přes které bych se při této ceně nepřenesl.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: K 750 Trošku dražší :D :D
A to jsou jaké?
-
motocentrumcb
Re: K 750 Trošku dražší :D :D
vcelku mě překvapila poklidná reakce ne inzerát a tak si troufnu příspěvek. Dneska všechno začíná poděkováním a tak děkuji místnímu dodavateli dílů i za odborné konzultace.
Zadání bylo "sovětský veterán". Původně sme připravili motor Ural 650(je na prodej), ale nevypadal dost staře tak proto K750.
rám dlouhý Dněpr s pohonem sajdy a brzdy na všechny kola. Blatníky, nádrž, sedlo M72Chine a asi největší problém je tam napasovat.
Při zajíždění jsem příjemně držel 80-90km/hod i 40km bez ubrání. Motorka už stojí vystavená na jihu u moře a asi moc jezdit nestihne.
Celkem za díly 155473,-
Lak+linky 26000,-
Chrom 4000,-
RZ+TK+EK+magistrát 35000,-
Drobný materiál svíčky,olej,žárovky,… 10000,-
…………………………………………………………………………………
Celkem s díly . 230000,-
+ Práce 425 hodin . 90000,-
CELKEM………….320000,-
MG
Zadání bylo "sovětský veterán". Původně sme připravili motor Ural 650(je na prodej), ale nevypadal dost staře tak proto K750.
rám dlouhý Dněpr s pohonem sajdy a brzdy na všechny kola. Blatníky, nádrž, sedlo M72Chine a asi největší problém je tam napasovat.
Při zajíždění jsem příjemně držel 80-90km/hod i 40km bez ubrání. Motorka už stojí vystavená na jihu u moře a asi moc jezdit nestihne.
Celkem za díly 155473,-
Lak+linky 26000,-
Chrom 4000,-
RZ+TK+EK+magistrát 35000,-
Drobný materiál svíčky,olej,žárovky,… 10000,-
…………………………………………………………………………………
Celkem s díly . 230000,-
+ Práce 425 hodin . 90000,-
CELKEM………….320000,-
MG
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: K 750 Trošku dražší :D :D
navrhuju pozlatit, to zvedne cenu o dalsich 300 000,- 
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Re: K 750 Trošku dražší :D :D
Pěkně děkuju...svět se zbláznil...krapánek přes čáru...takovýdleho kočkopsa prodat za tolik...a eště se s tím chlubit... nezávidím tomu bláznovi co si to koupil, až procitne ze sna..........................hezký den
DNĚPR 11-1974, DNĚPR19-1993,3ks M72-????, a spousta dalších samohybných vejhyklů