NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, ...
Pravidla fóra
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
-
Drapalik13
- Příspěvky: 13
- Registrován: 27 led 2011, 20:25
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
Má pravdu předsedo. 
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
Jirko, to vůbec není špatnej nápad, to s tou nástěnkou
Jinak taky nejsem zrovna příznivce elektronických hraček, proto pevně doufám, že Ural vezme ty inovace rozumně a za správný konec, aby z něj nebyl pokus o dnešní BMW. Tomu totiž podle mě konkurovat nemůže, zato robustní odolný motocykl je přesně to, co nikdo jiný na trhu nedělá. Inovace pohonné jednotky a brzd je je vyžadována dnešním provozem a lidmi, kteří motorku používají častěji, než na občasné veteránské jízdy.
A poruchovost vstřikování... Jestli to udělají dobře, tak se toho nebojím. Auto se vstřikováním nás nikdy nikde nenechalo kvůli poruše elektroniky. Letos se nám cestou do Bretaně na 20let staré fordce rozpadlo kde co, ale motor pořád přede jako koťátko
Jinak taky nejsem zrovna příznivce elektronických hraček, proto pevně doufám, že Ural vezme ty inovace rozumně a za správný konec, aby z něj nebyl pokus o dnešní BMW. Tomu totiž podle mě konkurovat nemůže, zato robustní odolný motocykl je přesně to, co nikdo jiný na trhu nedělá. Inovace pohonné jednotky a brzd je je vyžadována dnešním provozem a lidmi, kteří motorku používají častěji, než na občasné veteránské jízdy.
A poruchovost vstřikování... Jestli to udělají dobře, tak se toho nebojím. Auto se vstřikováním nás nikdy nikde nenechalo kvůli poruše elektroniky. Letos se nám cestou do Bretaně na 20let staré fordce rozpadlo kde co, ale motor pořád přede jako koťátko
белка
"hydroveverka"
"hydroveverka"
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
Ale ani u Dněprů až tak nespí a o nějaké inovace se pokoušejí. http://kmz.com.ua/
Motocykl vojenský Dněpr 16M
Motocykl vojenský Dněpr 16M
- Honda Wanderer
- Příspěvky: 391
- Registrován: 21 zář 2011, 07:55
- Bydliště: kde končej brambory a začíná víno
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
S těma inovacema máte samozřejmě pravdu. Ale nějak mi to už nesedí s filozofií firmy... viz. např. toto video.
http://ural.cz/download/video/uralcartoon04.swf
http://ural.cz/download/video/uralcartoon04.swf
Don't give in without the fight!
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
Jednoduché vstřikování používané na motorkách mi příjde skoro jednodušší než rovnotlakký karburátor s membránou, časem měknoucí pružinou a soustavou kanálků a záludným plovákovým ventilem. Zrovna v tomto karburátoru se skrývá hromada záludností. Vstřikování je sice jiné, ale v principu velmi jednoduché. Člověk se jen naučí něco jiného. A hrát si s ním rozhodně jde...
Zajímalo by mě, jaký konkrétně je váš okruh potencionálních nových motorek. Nenapadá mě žádná co by měla karburátory. Vždyť vstřikování a kotoučovku má už dávno dokonce i indický Enfield.
Zajímalo by mě, jaký konkrétně je váš okruh potencionálních nových motorek. Nenapadá mě žádná co by měla karburátory. Vždyť vstřikování a kotoučovku má už dávno dokonce i indický Enfield.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
To ano a proto Ruská firma byla rarita, což přestává platit a ztratí zákazníky. Prostě i "jednoduché " vstřikování musí mít vše, co potřebuje k životu, včetně jeho nevýhod. Proto zákazníky, kteří si kupovali tyto repliky staré doby a používali je hlavně tam ,kam byly původně určeny, což jsou cesty 2 a 3 třídy, kteří nepotřebovali hnát se po dálnici , kam tato motorka není určena to bude změna, kterou asi i z toho důvodu, že nastane i cenový vývoj směrem nahoru nebudou akceptovat. Ural už ztratí i možnost si zahrát ve filmu, jako je třeba Zachraňte vojína Rayena spolu s T 34 jako Tiger...To už by bylo moc i na diletanta, aby z motoru koukaly dráty.. 
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
Však možnost koupit Urala s karburátory tady pořád bude, i když už možná jen jetou motorku. Nikde se nepíše nic o tom, že by karburátory zakázali.
белка
"hydroveverka"
"hydroveverka"
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
Ano, naštěstí nás nikdo nenutí, takže jsou to jen akademické úvahy..
.
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
..a akademické úvahy prodeje nedělají
firmě nezávidím - na jedný straně tlak ze strany "klasiků", na druhý straně ze strany běžných uživatelů, kteří zase chtějí co největší spolehlivost a co nejmíň se v tom hrabat. teď se holt musí rozhodnout, když se přikloní k týhle nebo druhé skupině, jestli se jim zvedne profit, nebo ne.
jako uživatel, co preferuje ježdění a zábavu před dumáním v garáži, jsem si ural koupil jednak proto, že se mi líbí, jednak proto, že jsem na něj náhodou zrovna měl, ale hlavně pro ty změny v roce 2008, který slibovaly minimum nutných servisních zásahů. ještě jedna drobnost- pokud chcete sidecar se zpátečkou, není moc z čeho vybírat - pokud vím, je ural jedinej výrobce.
karburátory keihin bych vyměnil za stříkačku bez mrknutí oka, stejně tak bubnový brzdy za kotouče, stejně tak bych na to blbnutí na silnici kvůli vyšší stabilitě bral menší kola, jaký se začaly nabízet později na silniční verze.
no, doufám, že za 20-30 let naškudlím na dalšího urala a budu moct srovnat a pak zde akademicky podiskutovat, která to verze je pro mě jakožto BFU lepší
fabrice i Pavlovi rohodně držím pěsti v jejich neutuchajícím úsilí
firmě nezávidím - na jedný straně tlak ze strany "klasiků", na druhý straně ze strany běžných uživatelů, kteří zase chtějí co největší spolehlivost a co nejmíň se v tom hrabat. teď se holt musí rozhodnout, když se přikloní k týhle nebo druhé skupině, jestli se jim zvedne profit, nebo ne.
jako uživatel, co preferuje ježdění a zábavu před dumáním v garáži, jsem si ural koupil jednak proto, že se mi líbí, jednak proto, že jsem na něj náhodou zrovna měl, ale hlavně pro ty změny v roce 2008, který slibovaly minimum nutných servisních zásahů. ještě jedna drobnost- pokud chcete sidecar se zpátečkou, není moc z čeho vybírat - pokud vím, je ural jedinej výrobce.
karburátory keihin bych vyměnil za stříkačku bez mrknutí oka, stejně tak bubnový brzdy za kotouče, stejně tak bych na to blbnutí na silnici kvůli vyšší stabilitě bral menší kola, jaký se začaly nabízet později na silniční verze.
no, doufám, že za 20-30 let naškudlím na dalšího urala a budu moct srovnat a pak zde akademicky podiskutovat, která to verze je pro mě jakožto BFU lepší
fabrice i Pavlovi rohodně držím pěsti v jejich neutuchajícím úsilí
Ural Ranger 2008, 22tis km
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
No akademické úvahy mají ti, kteří nechtějí modernizaci..
A to je právě ten ůhel pohledu. Ural s tím vším, co přijde už nebude tím vyjímečným strojem , který táhl prodej. A každý má jiný náhled na spolehlivost, já osobně jsem přes 10 let měnil víčko a palec, ale spíše preventivně. Svíčky tam mám od roku 1999, kontakty taktéž..A už nic jiného nezbývá.., nebo se pletu? Samozřejmě jde o to, že v 90% pořízený stroj z bývalých států SSSR tohoto typu byl šrot a cena tomu i odpovídá. Ale kdo udělá GO , má vystaráno. Ale my jsme stejně nebyli potencionální zákazníci nových strojů, jsme spokojeni s těmi nynějšími. Podle mne , čím starší, tím lepší. Bohudík s nimi můžeme jezdit jako majitelé Trabantů v EU. Dokud to auta zvládnou..Takže budeme s úsměvem sledovat dětské nemoci nových strojů.
A to je právě ten ůhel pohledu. Ural s tím vším, co přijde už nebude tím vyjímečným strojem , který táhl prodej. A každý má jiný náhled na spolehlivost, já osobně jsem přes 10 let měnil víčko a palec, ale spíše preventivně. Svíčky tam mám od roku 1999, kontakty taktéž..A už nic jiného nezbývá.., nebo se pletu? Samozřejmě jde o to, že v 90% pořízený stroj z bývalých států SSSR tohoto typu byl šrot a cena tomu i odpovídá. Ale kdo udělá GO , má vystaráno. Ale my jsme stejně nebyli potencionální zákazníci nových strojů, jsme spokojeni s těmi nynějšími. Podle mne , čím starší, tím lepší. Bohudík s nimi můžeme jezdit jako majitelé Trabantů v EU. Dokud to auta zvládnou..Takže budeme s úsměvem sledovat dětské nemoci nových strojů.
Gaucho Rambler: Ural s vůní Divokého Západu
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
Musím říci, že např. Ural Pustina je až překvapivě pěkná motorka.. Konečně je vidět, že berou motocykl jako celek a ne jen složeninu různých dílů.. 
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
Pokrok nezastavíš..... Kupředu levá zpátky ni krok
http://oppozit.ru/article86592.html
Kdo má zmáknuté manuály v originále tak si počte..
Jak dříve Pavel prohlašoval že nemůžeme soutěžit s motocykly BMW na dálnicích tak že by se karta obracela??
BMW / Ural
Brzdy: kotouč - kotouč
Palivo vstřik - vstřik
cena vysoká -
Konečně doženeme západ

http://oppozit.ru/article86592.html
Kdo má zmáknuté manuály v originále tak si počte..
Jak dříve Pavel prohlašoval že nemůžeme soutěžit s motocykly BMW na dálnicích tak že by se karta obracela??
BMW / Ural
Brzdy: kotouč - kotouč
Palivo vstřik - vstřik
cena vysoká -
Konečně doženeme západ
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
Tohle je ale jiná řada než ta krásná pustina, ne? Ten air box a podrobný náhled na stroj je ..bez komentáře...
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: NOVÝ Ural 2014 - vstřikování, kotouče na všech kolech, .
No, je pravda, že by asi nebyl zas tak velký problém udělat ty nové věci ve starém hávu. Když to zvládne Triumph, tak proč ne. Aspoň pro řadu Retro... A taky už nějaký pátek čekám, jestli Ural nepřijde s novou sólo řadou ve stylu "café". To by se mi moc líbilo... 