Napsal jsem,že je k-750 je spolehlivější,než dněprMichal píše:Ten Ural 750 r.v. 2006 (http://motorky.bazos.cz/inzerat/2507417 ... prodej.php) je ze zmíněných jednoznačně nejlepší pro takovou cestu. Chybějící náhon sajdy může být problém daleko na východ od Bajkalu, když bude na cestě 20cm hluboké bahno. To tam ale budou mít problém všechny motorky. Pak se budeš muset zapřáhnout na lano za náklaďák, který jediný to s pohonem všech kol projede bez problémů. A nebo počkat, až bahno buďto uschne nebo zamrzne. Takových situací ale nebude mnoho.
Nazvat K750 spolehlivým strojem mi příjde dost odvážné, to výjde nastejno jako Dněpr. Tedy jen pro odvážné mechaniky. Spolehlivou M72 budeš schánět těžko, buď bude mít mnoho dílů příliž opotřebovaných nebo vyměněných za polské replikové díly všelijaké kvality. I tak bude Ural 750 spolehlivostí lepší. Kromě toho M72 je drahá protože je to veterán.
Sidecar pro expedice. Co si vybrat?
Pravidla fóra
Diskutujte zde nad tím, po jakém stroji toužíte, ptejte se na cokoliv o těchto strojích.
Diskutujte zde nad tím, po jakém stroji toužíte, ptejte se na cokoliv o těchto strojích.
Re: Sidecar pro expedice. Co si vybrat?
Ural Ranger 750
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
- SVEY
- Příspěvky: 11
- Registrován: 24 črc 2013, 16:34
- Bydliště: Kamenné Žehrovice (u Kladna)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sidecar pro expedice. Co si vybrat?
OFF
Další expedice na motorkách (solo) v Magadan. http://vse-4x4.ru/index.php/topic,12024 ... cseen.html
/OFF
Další expedice na motorkách (solo) v Magadan. http://vse-4x4.ru/index.php/topic,12024 ... cseen.html
/OFF
-
Návštěvník
Re: Sidecar pro expedice. Co si vybrat?
Kamarádi,
řeší se tu nesmysly.
Expedice se dá odjet na čemkoliv, co má kola a motor. Je to jen o míře pohodlí, četnosti technických problémů a v neposlední řadě o čase.
Často se tu řeší Hubert a jeho Ural a zanevření na BMW. Existuje ale ještě mnoho dalších sidecaristů. Například Ara Gureghian. Armenec žijící v USA, který po smrti svého jediného syna nasedl na sidecar a od té doby jezdí. Nemá domov, vše co má si veze s sebou. Jezdil na 4-ventilovém BMW a na tachometru na něm natočil 281.000mil (450.000km). Pak umřel motor a on dostal jako sponzorský dar nového Urala. Jak píše na odkazu níže, Ural ztratil jeho důvěru, když se mu roztrhl nový duralový ráfek při jízdě po asfaltu:
http://theoasisofmysoul.com/
Pak je tu Michalem několikrát zmíněný Mr.Cob. Guru všech uralistů v USA. Ten přesedlal z Urala na 4-ventilové BMW a nemůže si to vynachválit. Jak správně říká, oba motocykly jsou výtečné na různé způsoby použití a nechá si je oba.
http://advrider.com/forums/showthread.php?t=721037
Mám oba motocykly Urala s náhonem i 4-ventilové BMW. Nechám si je oba, protože oba používám jinak a na obou si užiji obrovskou zábavu. Pravda, u BMW se míra zábavnosti zvýšila instalací zpátečky do převodovky, ale o tom to je. Každý by si měl vybrat podle sebe a pokud chce jet na dalekou cestu a nemá na to peníze, může si koupit to nejlevnější a na cestu se vydat. Bude ho to stát více času a nervů, ale půjde to!
Pokud chce člověk to nejlepší, musí šáhnout do kapsy a třeba následovat irského Američana Murhpa. Vyléčený alkoholik bez domova, vše co má, má s sebou a za poslední peníze si nechal postavit 4-ventilové BMW s hnanou sajdou:
http://wherethehellismurph.blogspot.cz/ ... decar.html
Nemá peníze žije ze sponzorských darů, prodeje jeho skvělých fotek, nášivek, z příspěvků...
Jeden příklad expedice s minimem nákladů: Theresa Wallach
Žena, která se ve 30. letech vydala se svou kamarádkou na 1WD sajdáru, který táhl dvoukolák s vybavením a náhradními díly na cestu Afrikou z Francie až do Kapského města po ose!!! Dnes by každý na takovou cestu potřeboval high-end vybavení, funkční prádlo nejvyšší kvality, samozřejmě GPS, satelitní telefon a kdo ví co ještě. Jak Theresa Wallach ukázala ve 30. letech (!!!), dá se to i nuzným vybavením a na stroji s technikou o skoro 100 let pozadu za tím, co máme k dispozici dnes. Mrkněte na video:
http://www.youtube.com/watch?v=UjNmXQdgqhA
O čem tedy tahle diskuze je??? Fakt to nechápu... Možností volby máš milion a záleží jen na tom, kolik peněz uvolníš na pořízení stroje. V každém finančním limitu najdeš alternativu.
řeší se tu nesmysly.
Expedice se dá odjet na čemkoliv, co má kola a motor. Je to jen o míře pohodlí, četnosti technických problémů a v neposlední řadě o čase.
Často se tu řeší Hubert a jeho Ural a zanevření na BMW. Existuje ale ještě mnoho dalších sidecaristů. Například Ara Gureghian. Armenec žijící v USA, který po smrti svého jediného syna nasedl na sidecar a od té doby jezdí. Nemá domov, vše co má si veze s sebou. Jezdil na 4-ventilovém BMW a na tachometru na něm natočil 281.000mil (450.000km). Pak umřel motor a on dostal jako sponzorský dar nového Urala. Jak píše na odkazu níže, Ural ztratil jeho důvěru, když se mu roztrhl nový duralový ráfek při jízdě po asfaltu:
http://theoasisofmysoul.com/
Pak je tu Michalem několikrát zmíněný Mr.Cob. Guru všech uralistů v USA. Ten přesedlal z Urala na 4-ventilové BMW a nemůže si to vynachválit. Jak správně říká, oba motocykly jsou výtečné na různé způsoby použití a nechá si je oba.
http://advrider.com/forums/showthread.php?t=721037
Mám oba motocykly Urala s náhonem i 4-ventilové BMW. Nechám si je oba, protože oba používám jinak a na obou si užiji obrovskou zábavu. Pravda, u BMW se míra zábavnosti zvýšila instalací zpátečky do převodovky, ale o tom to je. Každý by si měl vybrat podle sebe a pokud chce jet na dalekou cestu a nemá na to peníze, může si koupit to nejlevnější a na cestu se vydat. Bude ho to stát více času a nervů, ale půjde to!
Pokud chce člověk to nejlepší, musí šáhnout do kapsy a třeba následovat irského Američana Murhpa. Vyléčený alkoholik bez domova, vše co má, má s sebou a za poslední peníze si nechal postavit 4-ventilové BMW s hnanou sajdou:
http://wherethehellismurph.blogspot.cz/ ... decar.html
Nemá peníze žije ze sponzorských darů, prodeje jeho skvělých fotek, nášivek, z příspěvků...
Jeden příklad expedice s minimem nákladů: Theresa Wallach
Žena, která se ve 30. letech vydala se svou kamarádkou na 1WD sajdáru, který táhl dvoukolák s vybavením a náhradními díly na cestu Afrikou z Francie až do Kapského města po ose!!! Dnes by každý na takovou cestu potřeboval high-end vybavení, funkční prádlo nejvyšší kvality, samozřejmě GPS, satelitní telefon a kdo ví co ještě. Jak Theresa Wallach ukázala ve 30. letech (!!!), dá se to i nuzným vybavením a na stroji s technikou o skoro 100 let pozadu za tím, co máme k dispozici dnes. Mrkněte na video:
http://www.youtube.com/watch?v=UjNmXQdgqhA
O čem tedy tahle diskuze je??? Fakt to nechápu... Možností volby máš milion a záleží jen na tom, kolik peněz uvolníš na pořízení stroje. V každém finančním limitu najdeš alternativu.
Re: Sidecar pro expedice. Co si vybrat?
Nějak jsem nebyl nalogovaný, tak se tedy hlásím k ménu příspěvku dodatečně
Návštěvník píše:Kamarádi,
řeší se tu nesmysly.
Expedice se dá odjet na čemkoliv, co má kola a motor. Je to jen o míře pohodlí, četnosti technických problémů a v neposlední řadě o čase.
.
.
.
.
- zdeněk
- Příspěvky: 360
- Registrován: 27 úno 2011, 10:35
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sidecar pro expedice. Co si vybrat?
.......má pravdu přecedo, má pravdu
Návštěvník píše:Kamarádi,
řeší se tu nesmysly.
Expedice se dá odjet na čemkoliv, co má kola a motor. Je to jen o míře pohodlí, četnosti technických problémů a v neposlední řadě o čase.
Často se tu řeší Hubert a jeho Ural a zanevření na BMW. Existuje ale ještě mnoho dalších sidecaristů. Například Ara Gureghian. Armenec žijící v USA, který po smrti svého jediného syna nasedl na sidecar a od té doby jezdí. Nemá domov, vše co má si veze s sebou. Jezdil na 4-ventilovém BMW a na tachometru na něm natočil 281.000mil (450.000km). Pak umřel motor a on dostal jako sponzorský dar nového Urala. Jak píše na odkazu níže, Ural ztratil jeho důvěru, když se mu roztrhl nový duralový ráfek při jízdě po asfaltu:
http://theoasisofmysoul.com/
Pak je tu Michalem několikrát zmíněný Mr.Cob. Guru všech uralistů v USA. Ten přesedlal z Urala na 4-ventilové BMW a nemůže si to vynachválit. Jak správně říká, oba motocykly jsou výtečné na různé způsoby použití a nechá si je oba.
http://advrider.com/forums/showthread.php?t=721037
Mám oba motocykly Urala s náhonem i 4-ventilové BMW. Nechám si je oba, protože oba používám jinak a na obou si užiji obrovskou zábavu. Pravda, u BMW se míra zábavnosti zvýšila instalací zpátečky do převodovky, ale o tom to je. Každý by si měl vybrat podle sebe a pokud chce jet na dalekou cestu a nemá na to peníze, může si koupit to nejlevnější a na cestu se vydat. Bude ho to stát více času a nervů, ale půjde to!
Pokud chce člověk to nejlepší, musí šáhnout do kapsy a třeba následovat irského Američana Murhpa. Vyléčený alkoholik bez domova, vše co má, má s sebou a za poslední peníze si nechal postavit 4-ventilové BMW s hnanou sajdou:
http://wherethehellismurph.blogspot.cz/ ... decar.html
Nemá peníze žije ze sponzorských darů, prodeje jeho skvělých fotek, nášivek, z příspěvků...
Jeden příklad expedice s minimem nákladů: Theresa Wallach
Žena, která se ve 30. letech vydala se svou kamarádkou na 1WD sajdáru, který táhl dvoukolák s vybavením a náhradními díly na cestu Afrikou z Francie až do Kapského města po ose!!! Dnes by každý na takovou cestu potřeboval high-end vybavení, funkční prádlo nejvyšší kvality, samozřejmě GPS, satelitní telefon a kdo ví co ještě. Jak Theresa Wallach ukázala ve 30. letech (!!!), dá se to i nuzným vybavením a na stroji s technikou o skoro 100 let pozadu za tím, co máme k dispozici dnes. Mrkněte na video:
http://www.youtube.com/watch?v=UjNmXQdgqhA
O čem tedy tahle diskuze je??? Fakt to nechápu... Možností volby máš milion a záleží jen na tom, kolik peněz uvolníš na pořízení stroje. V každém finančním limitu najdeš alternativu.
zdeněk
Dněpr K750 r.v.1968
Ural Tourist SWD 750 r.v.2001
Dněpr K750 r.v.1968
Ural Tourist SWD 750 r.v.2001
Re: Sidecar pro expedice. Co si vybrat?
Naprosto souhlasím. Podle mne je pro takovou výpravu vhodné volit podobné nebo stejné stroje, aby jeden účastník nebrzdil ostatní ať už cestovním tempem, nebo neustálými opravami. Jinak se dá jet asi s čímkoliv kamkoliv a když je dobrá parta lidí, tak se nechá vyřešit téměř každý technický problém.
-
Drapalik13
- Příspěvky: 13
- Registrován: 27 led 2011, 20:25
Re: Sidecar pro expedice. Co si vybrat?
http://www.mototrempi.cz/ Taky pěkný stránky o cestování.
Re: Sidecar pro expedice. Co si vybrat?
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: Sidecar pro expedice. Co si vybrat?
Taky jsem se nedostal. Choroba... Loni jsem se doléčil na sraze, letost to fakt nešlo...Jirka-MT9 píše:To jsou fakt moooc pěkné stránky. Jano s Jirkou smekám klobouk, konečně jsem viděl nějaké fotky z letošního Rozhraní kam jsem se bohužel opět nedostal
. Mně osobně se tyto stránky líbí natolik, že bych je umístil do "Linkovníku" jako trvalý odkaz, co vy na to soudruzi?