karbon - mazani
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
karbon - mazani
Ahoj, prosim konzultaci ohledne karbonu ve valci. V levem mam takovyhle nanos, v pravem cisto. Podeziram krouzky nebo voditka ventilu. Prosim nazory.
https://lh5.googleusercontent.com/-W1M4 ... 185906.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-W1M4 ... 185906.jpg
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: karbon - mazani
Přeci si dával nové kroužka ne ? Pokud ten ventil vakla v té díře tak to taky může tím být (žere olej).
Popřípadě špatně seřízené ventily,podpálene.Jaké máš tlaky na válcích??
Popřípadě špatně seřízené ventily,podpálene.Jaké máš tlaky na válcích??
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: karbon - mazani
vyfukovy ventil byl spis podrezly nez podpaleny ... zbrousil jsem a uvidime
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: karbon - mazani
vyfukovy ventil byl spis podrezly nez podpaleny ... zbrousil jsem a uvidime
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: karbon - mazani
podpaleny ventily nezpusobej to ze to zere olej, ne? A tohle je ze spalenyho oleje.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Re: karbon - mazani
Podpálený (netěsný v sedle) ventil tohle nikdy nezpůsobí. Volná vodítka, hlavně sacích ventilů, ano. Spíš ale u visutých ventilů OHV či OHC.
Napadá mě - levý válec je mazaný přímo tlakem od čerpadla, tak jestli toho oleje se do něj nakonec nedostane víc, než do pravého, který je mazán jenom rozstřikem.
Je vyuhlovaná ojnice levého válce? Není válec vyosen? Mně jednou jeden motor auta neskutečně kouřil a bral olej. Dělalo to od jeho opravy (nový výbrus). Myslel jsem, že si to "sedne" záběhem, ale bylo stále hůř. Po rozborce za cca 18 000 km zjištěny silně opotřebené, naprosto nerovnoměrně sjeté kroužky, hlavně stírací. V některých částech obvodu úplně zmizel ten vnitřní zápich a kroužek byl úplně hladký. Ojnice jsem tenkrát při opravě (blbec) nezkontroloval... Nasadil jsem spolehlivě vyuhlovanou sadu a od té doby se chování naprosto změnilo - ani nečoudne.
Napadá mě - levý válec je mazaný přímo tlakem od čerpadla, tak jestli toho oleje se do něj nakonec nedostane víc, než do pravého, který je mazán jenom rozstřikem.
Je vyuhlovaná ojnice levého válce? Není válec vyosen? Mně jednou jeden motor auta neskutečně kouřil a bral olej. Dělalo to od jeho opravy (nový výbrus). Myslel jsem, že si to "sedne" záběhem, ale bylo stále hůř. Po rozborce za cca 18 000 km zjištěny silně opotřebené, naprosto nerovnoměrně sjeté kroužky, hlavně stírací. V některých částech obvodu úplně zmizel ten vnitřní zápich a kroužek byl úplně hladký. Ojnice jsem tenkrát při opravě (blbec) nezkontroloval... Nasadil jsem spolehlivě vyuhlovanou sadu a od té doby se chování naprosto změnilo - ani nečoudne.
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Re: karbon - mazani
Jenže jak mu to karbonuje tak se ten karbon dostal aji pod sedlo výfukového ventilu
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: karbon - mazani
nasel jsem jednu moznou pricinu, napul praskly tesneni pod hlavou, praskly v miste sroubu, praskle jen pulka, projevovalo se to tak, ze pod sroubem se objevoval olej. domnivam se, ze podel svorniku protece tlakovy olej a dostal se tou prasklinou az do valce. mozne?
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: karbon - mazani
Jediný olej co se má kde oběvit je ve válcí mezi 3a4 stíracím kroužkem , ktery se tam dostává z mazacího kanálu válce.
Pokud máš střelené těsnění pod hlavou nemá to vliv na to že se ti tam oběvuje ten olej,ten tam jen vytíka.
Ten olej se ti tam musí dostávat bud přes ventily kde jsou vydřené vodítka nebo přes mazací(stírací) kroužka.
Pokud máš střelené těsnění pod hlavou nemá to vliv na to že se ti tam oběvuje ten olej,ten tam jen vytíka.
Ten olej se ti tam musí dostávat bud přes ventily kde jsou vydřené vodítka nebo přes mazací(stírací) kroužka.
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: karbon - mazani
pribliz si levy stredni sroub (druhy odspodu), je tam videt "mazaci kanalek" 
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP