Osa zadního kola M72
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
-
novej Emkař
- Příspěvky: 9
- Registrován: 07 led 2013, 19:24
Osa zadního kola M72
Zdravím řeším tu ted problém se zadní osou kola, nejde za boha vyndat ani povolit .Tak mám dotaz na zkušenejší soudruhy je na té ose ještě závit ve víku rozvodovky nebo není?Díky honza
-
novej Emkař
- Příspěvky: 9
- Registrován: 07 led 2013, 19:24
Re: Osa zadního kola M72
Tak nevim nemůžu jí prostě dostat ven 
Re: Osa zadního kola M72
A máš vytáhlý ten šroub svorníku z levé strany co ti stahuje tu osku??Pokud máš tak opatrně mezi ten svorník naklepej nějaký ocel klín at tam vznikne mezera ,ale bacha at ten svorník nepolámeš , stačí to roztáhnout jen desetinku

Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
-
novej Emkař
- Příspěvky: 9
- Registrován: 07 led 2013, 19:24
Re: Osa zadního kola M72
Všechno už sem zkoušel a ta mrcha drží a drží
Re: Osa zadního kola M72
Budeš muset vzít nějaký čep a natvrdo dát pořádnou ránu..Jiná alternativa není..Emka na rozdíl od velkých bubnů u Káčka má výhodu, že tam nepraskají dráty jako na běžícím pásu, takže se kolo nemusí často vyndavat a osa zarezne v ložiscích.. 
- Honda Wanderer
- Příspěvky: 391
- Registrován: 21 zář 2011, 07:55
- Bydliště: kde končej brambory a začíná víno
Re: Osa zadního kola M72
To by mě zajímalo, kde jsi na to moudro přišel...serpico-3 píše:Emka na rozdíl od velkých bubnů u Káčka má výhodu, že tam nepraskají dráty jako na běžícím pásu, takže se kolo nemusí často vyndavat a osa zarezne v ložiscích..
Don't give in without the fight!
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: Osa zadního kola M72
vem velikansky kladivo, ja mam tedka cerstvou zkusenost, přivařila se mi třením lozisko k rozperce a rozperka k brzdovymu stitu, dostat ven to slo jedine rozmachem kladivem (jelikoz sem nemel velky, tak sem do toho klepal 250g pres tycku asi 30 minut, slo to po milimetrech), hipr zase prekvapil
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: Osa zadního kola M72
nemate nekdo nahodou oměřený osy? chci je nechat udelat z nejakeho slusneho materialu ...
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: Osa zadního kola M72
Honza Wanderer- Na to moudro jsem přišel provozem s koly z Káčka a půlbubny.. Velký bubny a jejich dráty jsou konstrukční políček, proto se více osvědčily hřebíky a dávají se tam rozpěrky, jinak se nestačí dráty měnit. Půlbuben je odolnější , dráty pružnější a i orezlé opískované kolo vydrží víc než nové kolo z Káčka..A nejsem v tom sám, stačí se zeptat kolegů nebo se jim podívat na dráty v kolech..Jestli máš jiné zkušenosti, tak se pochlub...
- Honda Wanderer
- Příspěvky: 391
- Registrován: 21 zář 2011, 07:55
- Bydliště: kde končej brambory a začíná víno
Re: Osa zadního kola M72
Serpico: Nehodlám s tebou polemizovat a vyvracet některé tvoje teorie z oblasti hospodských historek.
Za sebe můžu napsat, že dráty zadního kola Emky praskají často. Ty delší. Vycházím z provozu dvou motocyklů.
Za sebe můžu napsat, že dráty zadního kola Emky praskají často. Ty delší. Vycházím z provozu dvou motocyklů.
Don't give in without the fight!
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: Osa zadního kola M72
ja bych to spis videl na vadný dráty - vzhledem k materialu. mam nove vypleteny kacko a zatim zadny nepraskl
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: Osa zadního kola M72
Ale polemika přeci nevadí, aspoň mě ne. Já mám takové zážitky co popisuji, nestačil jsem v kolech v káčku měnit dráty, praskaly těsně za hlavou, vždy všechny stejně..Kola byla origo ještě v barve RA, žádná vyplétaná doma..A to jsem jezdil většinou sám, jakmile jsem moto zatížil, po každé jízdě jsem počítal ztráty, 1-4 dráty po jedné jízdě..Samozřejmě jsem jezdil smykem zadního kola, ale přesto to není normální..Přestalo to trochu, až když jsem ze Sušice přivezl svazek drátů z jiného materiálu než původní. A stejné problémy měli kolegové, na rozdíl od emkařů..Bylo to znát i tak, že v obéhu je dodnes poměrně dost půlbubnů , co já jich jen nakoupil a většina měla většinu drátů v pořádku, mám několik rezavých kol, kde jsou dráty ještě z výroby, bubny vydřené, náboje zavařené, ale s dráty.Rvalo mi to srdce dráty střihat..Jestli máš jiné zkušenosti, není proč to nenapsat..
-
Jakub-MT9-SWD
- Příspěvky: 29
- Registrován: 25 bře 2013, 22:49
- Bydliště: Chrudim
Re: Osa zadního kola M72
No Osobně si myslim že kolo vypletene doma bude vždy lepší než origo.
pač na origo kole pořádně držej tak 3 dráty a ostatní tam vaklají. Když bude kolo kloudně vypletené tak praskat nemůžou !!! U žádné jiné motorky drátz nepraskají a průřezy drátu tam jsou podstatně menší.. Ruské kola, ruské ráfky, ruské draty stojí uplně za hovno. 