viki - u urala kýbl horký vody chrstnout tak max na motor

jeden rok jsem zkoušel zaizolovat vanu a čekal od toho nějakej vzestup teploty (u novýho urala mám problém se dostat přes 60 stupňů) - no nepomohlo to ničemu, takže holt jezdím s vědomím, že ten olej se prostě na provozní teplotu nemá moc šanci ohřát.
starty "novýho" urala jedině se startérem - v mrazu to nohou nenastartuju i kdybych se na hlavu stavěl, motor ani neblafne - tam se občas stávalo, že jen cvakalo startovací relé a startér odmítal pracovat, naštěstí vždy jsem to nakonec přemluvil.
nejhorší je sůl - lak není nic extra, taky se záruka při zimním provozu na lak nevztahuje, takže se člověk musí smířit s xnásobně rychlejším ošuntěním - první zasolená sezona byl docela šok, po druhý sezoně už jsem krom nějakýho stříkání olejíčku přistoupil k pořádný protisolný ochraně a vnitřky blatníků a celej spodek sajdy + nějaký lemy vzal bitumenem - tváří se to jako ok řešení, doufám, že to nekvete pod tím.
hodně trpěj konektory - kam jde sůl s vodou, dokáže celkem rychle totálně vyhnít - bylo mi doporučeno vyplnit silikonovou vazelínou, ale ta je celkem drahá - malá krabička v rybářských potřeách tuším 75 korun - používám na mazání membrány u keihinů - hlavně toho osazení, protože mi tam guma po jedný sezoně celkem slušně přirostla.
co může, hned rezne - svíčky zreznou po pár jízdách, víčka karburátorů už jsou taky slušně ohlodaný.
u keihinů musí být zazátkovanej šroub bohatosti, resp ta díra pro něj zespod karbecu - pokud není, je tam volba takových materiálů, který se prý chovají jako elektrický článek při styku s vodou (teď nevím, jestli musí být slaná, nebo stačí i normální voda bez soli) = šrouby mi po dvou letech zarostly tak, že nešly povolit.
sůl jde celkem blbě dolů, i po umytí tam jsou bílý krupičky, takže víc mi fungovalo za sucha to pak odrhnout.
výfuky mi taky pěkně kvetou rzí, zatím to šlo pokaždý vyčistit.
mám studený stání a meju tak jednou za zimu, někdy ani to ne, takže to bude určitě taky znát - ale to ježdění v zimě i za všechny tyhle problémy stojí
