Další pacient

Toužíte po Dněpru či Uralu, ale moc o nich nevíte? Zeptejte se!
Pravidla fóra
Diskutujte zde nad tím, po jakém stroji toužíte, ptejte se na cokoliv o těchto strojích.
Uživatelský avatar
matbiker
Příspěvky: 97
Registrován: 30 srp 2011, 13:08
Bydliště: Pozděchov

Další pacient

Nový příspěvek od matbiker »

Zdarec ogaři,
tak jsem se dnes v noci stal dalším pacientem ve vašich řadách. Koupil jsem si Dněpra. Je to sice slepenec, ale je to na bílých značkách. Motor k rámu nepatří, ale jede to a to je hlavní. Taky ho teda čeká komplet rozborka apod, ale to až přes zimu.
Minulý týden ve čtvrtek jsem se na něho byl podívat a včera po práci jsem nasedl do starého Boxera -to je jen shoda názvů a po 4,5h po naší úžasné D1, kdy jsem si myslel, že mi něco upadne jsem byl v Ústí n. L., naložili jsme ho a šup domů, dalších 5h. Ve 2 ráno jsem byl doma na Valachách, vytáhnout Ingota z auta.... no šel jsem spát ve 3 a na 7 do práce, ale je doma!


Matěj
Pozděchov
Asi MT09.
Nemůžeš? Přitvrď si a nastup!!
Uživatelský avatar
zdeněk
Příspěvky: 360
Registrován: 27 úno 2011, 10:35
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Další pacient

Nový příspěvek od zdeněk »

Vítej v řadách mago.. :D
zdeněk
Dněpr K750 r.v.1968
Ural Tourist SWD 750 r.v.2001
Jarda
Příspěvky: 322
Registrován: 21 led 2011, 22:58
Bydliště: Pacov

Re: Další pacient

Nový příspěvek od Jarda »

Gratuluju,tak na tohohle Dněpra jsem hodně dlouho koukal v inzerci,pořád jsem neměl peníze a když už jsem měl prachy,tak se objevil Dněpr 16,tak jsem ho vzal,jinak bych ale asi vzal tohodle,ten prodejce tam má ještě Urala a červeného Dněpra,jestli už to neprodal,nekoukal jsi na ně?Z čeho je poskládán tenhle žlutý Dněpr?Jaká byla koncová cena,pokud to není tajné?
Návštěvník

Re: Další pacient

Nový příspěvek od Návštěvník »

Koncová cena tajná není. 49,5t - je to dost, ale bylo to včetně čistopisu TP a evidenčky, takže jsem jen došel na evidenci vozidel a za půl hodiny kráčel pryč s přihlášenou motorkou a značkou v ruce.
Ještě se v těchto strojích moc nevyznám, ale rám a nádrž apod je starý model K a motor už je ten nový OHV. Když tak mě někdo opravte, z fotky by to mělo být zřejmé. Ale jsem rád, že tam je ten novější motor.
Jinak je to horší, než to vypadá na fotkách, barva je štětková, přes matice, šrouby, špice rezavé, no práce bude hodně.
Toho červeného co tam má jsem neviděl, ale ten Ural je taky v dost neutěšeném stavu, za ty prachy asi neé.

Dám první dotaz. Jsou tam jakési divné karbecy, jakési ploché... Čím to nahradit? Říkají vám něco karbecy Deni z ural-zentrale, nebo radši řešit ty PEKAR K 68 Y? Nebo úplně jinak a dát tam centrální karbec Keihin? Mám karbec, co se dává na Haryky, potrubí bych si udělal.

Díky za jakoukoliv radu.
Dneprstein
Příspěvky: 612
Registrován: 21 led 2011, 12:28

Re: Další pacient

Nový příspěvek od Dneprstein »

Mno... Ten rám, motor, převodovka a spol. k sobě s největší pravděpodobností patří. Je to, tušim, typ MT-8. Jeden z prvních typů s OHV motorerm, ale ještě 6V elektrikou, Káčkovým rámem, atd. Také má jiné hlavy s prtaženými žebry směrem dozadu ke karbci. A ty karbce budou taky originály, jestli se nemýlím, typ K-302... Takže bych si trouf říct, že když to zrenovuješ ve stavu v kterém to je, bude to mít větší hodnotu, než když to přestavíš na klasickýho Dněpra 11...
Uživatelský avatar
Jirka-MT9
Příspěvky: 887
Registrován: 08 úno 2011, 02:07
Bydliště: Janovice nad Úhlavou

Re: Další pacient

Nový příspěvek od Jirka-MT9 »

Souhlasím s Dneprsteinem, vypadá to podobně jako můj MT9, což byl první Dněpr s motorem 650OHV. Jen dle foto jsem zaznamenal několik rozdílů, ale to bych neřešil. Neoriginál jsou blinkry, světla na side jsou novější a zadní blatník byl bez pantu. Dynamo se mi zdá také neoriginál, ale to vidím spíše jako výhodu vzhledem ke kvalitě a výkonnosti původního. Přeji mnoho zábavy a ujetých km bez závad. :P
Dneprstein
Příspěvky: 612
Registrován: 21 led 2011, 12:28

Re: Další pacient

Nový příspěvek od Dneprstein »

Jirka:

Dovolím si nesouhlasit. První Dněpr s 650 OHV motorem byl skutečně MT-8. MT-9 byl až po něm od roku 1971. Dle toho co jsem vyčet v historii KMZ tak se odlišoval vylepšeným zapalováním a upraveným podvozkem... :)
Uživatelský avatar
Jirka-MT9
Příspěvky: 887
Registrován: 08 úno 2011, 02:07
Bydliště: Janovice nad Úhlavou

Re: Další pacient

Nový příspěvek od Jirka-MT9 »

OK podle historie KMZ od Pavla tomu tak je. Omlouvám se za dezinformaci. Osobně nevím jaký systém zapalování by měl být v MT8, když na MT9 je stejný jako na M72 (napevno s možností ovládání páčkou na řidítkách). Po studiu na netu vidím rozdíl mezi MT9 a MT8 v převodovce, MT8 zpátečku nemá, MT9 ano. Samozřejmě s tím by mohl být i jiný rám, protože převodovka bez zpátečky je kratší. Řekl bych že soudruzi si s tím tak moc hlavu nelámali, hlavně že splnili plán a tak mohlo fabriku opustit i cokoli jiného složeného dohromady. :D
Dneprstein
Příspěvky: 612
Registrován: 21 led 2011, 12:28

Re: Další pacient

Nový příspěvek od Dneprstein »

Tak ono to leckdy skládali z toho, co bylo zrovna po ruce. Takže pak aby se v tom prase vyznalo... :D
Uživatelský avatar
matbiker
Příspěvky: 97
Registrován: 30 srp 2011, 13:08
Bydliště: Pozděchov

Re: Další pacient

Nový příspěvek od matbiker »

Doplním informaci, zpátečku to má, jen s tím předstihem nevím nevím. Páčka na řidítku je, ale je nefunkční a ještě jsem se právě nedostal k tomu, jestli je jen zarezlá, nebo vede k zapalování a měla by být funkční.
Asi MT09.
Nemůžeš? Přitvrď si a nastup!!
Uživatelský avatar
matbiker
Příspěvky: 97
Registrován: 30 srp 2011, 13:08
Bydliště: Pozděchov

Re: Další pacient

Nový příspěvek od matbiker »

Chci se zeptat, jen abych věděl jak dál. Mám Ingota předělávat na 12V, stojí to za to? A ještě jeden dotaz, mám fotky z generálky dávat sem, nebo do Naše stroje?
Asi MT09.
Nemůžeš? Přitvrď si a nastup!!
Uživatelský avatar
Michal
Příspěvky: 1137
Registrován: 14 led 2011, 21:43
Bydliště: Károv, Středočeský kraj

Re: Další pacient

Nový příspěvek od Michal »

Ano, k pochlubení se je sekce "Naše stroje". Tam v podstatě není nic jiného.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)

Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Uživatelský avatar
matbiker
Příspěvky: 97
Registrován: 30 srp 2011, 13:08
Bydliště: Pozděchov

Re: Další pacient

Nový příspěvek od matbiker »

Další dotaz, dělali jste někdo do sajdy upevnění bezpečnostního pásu pro upevnění sedačky? Jak jsem psal jinde, tak se nám 1.11.2011 narodila kulometčice a při zimní generálce bych si chtěl v sajdě nachystat ten pás. ( přiznám se, že po ingotovi jsem se začal ohlížet po zjištění, že se něco chystá, tak abychom mohli jezdit všichni. A co je horší, strašně mě to chytlo....) Viděl jsem to u jednoho borce na nějakých cizích stránkách, ale už nevím kde.
Asi MT09.
Nemůžeš? Přitvrď si a nastup!!
Uživatelský avatar
matbiker
Příspěvky: 97
Registrován: 30 srp 2011, 13:08
Bydliště: Pozděchov

Re: Další pacient

Nový příspěvek od matbiker »

Trávím oběd a mám zaplý pičítač a zrovna jsem prodal jednu svou motorku a napadlo mě, schválně jestli mě někdo trumfne v tom na čem jsme jezdili, tedy spíš, co jsme vlastnili za jednostopé stroje

Jawa 350
kawa ZL 600 eliminator
yamaha FZR 1000
honda CB 900 bol d or
honda VTR 1000
kawa ZXR 750
yamaha FZR 1000
suzuki GS 1000
Honda CBR 900RR
suzuki GSXR 750
yamaha SRX 600
Yamaha SR 400
ještě mezitím byly asi 2 krosky, ale ty ani nepočítám...

a teď mám Dněpra a musím říct, že je s ním největší zábava. A tak si to s těma našima úžasnýma šrotama užívejte a hodně zdaru na cestách i necestách!
Asi MT09.
Nemůžeš? Přitvrď si a nastup!!
Jarda
Příspěvky: 322
Registrován: 21 led 2011, 22:58
Bydliště: Pacov

Re: Další pacient

Nový příspěvek od Jarda »

Tak asi tě rozhodně nepředběhnu v ceně strojů,pokud jsi teda neměl ještě nějaké zapomenuté Jawičky,ale i tak si myslím,že to stojí za zmínku.
Takže jsem začínal jak jinak než Jawa 20+jawa21 a současně tátova kývačka 350,na které jsem teda jezdil až asi ve čtrnácti+PAV
dále byla Jawa 250 panelka
Simson SR50
Jawa 175 kývačka+ČZ 250/455+ČZ175sport
Mz150
Jawa 350/634+ČZ250/471
Honda XL600r
KTM250sx
ČZ380
Honda CBX750
Suzuki DR750big
Dněpr 650solo
4kolka Journeyman Gladiator 510RX-A
Honda Africa Twin 650
Suzuki GSF1200 bandit
Ural650
Dněpr16/650-současnost
Snad jsem na nic nezapoměl no a pokud jde o stroje pro zábavu,tak jsem ještě měl Nissan Terano 27td a Ladu Nivu.
Jinak tě kolego teda nechápu,že jsi měl skoro samé supersporty a ted jsi přesedlal na Dněpra,ale asi vyhledáváš adrenalinové sporty a jízda na Dněpru sem teda patří :lol:
Jo a pokud jde o vožení dětí v sajdě,manželka mě ho nechce půjčit,asi bude pravda,že ty děti budou náchylnější,ale na jaře slavíme dva roky,tak snad už 8-)
Odpovědět