Protékající karburátory Keihin
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: Protékající karburátory Keihin
co prilepit na plovak jeste dalsi plovacek, 3mm placku a vyplneni toho mista u trysek, zvysilo by to vztlak 
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: Protékající karburátory Keihin
Vitonové špičky (nebo co za gumu to je) ty sedla asi moc nepoškozují, ale bordel v benzínu zřejmě jo. Částečně, ale nezanedbatelně pomohlo ty sedla mírně zaleštit pastou na ventily na vatové tyčce. Chtěl bych ty sedla nejen začistit, ale i zvětšit přítlak zůžením toho dosedacího kroužku. Další opatření by bylo asi dodělat přepady. Nálitky na ty trubičky tam jsou.Ivo píše:Osobně si myslím, že byla chyba do těch sedel jakkoliv zasahovat. Ty gumové špice ventilů na něm nezanechávají žádné otlaky. Tedy aspoň jsem o tom nikdy nikde neslyšel a ani jsem se s tím nesetkal.
Asi bych popřemýšlel o nových karburátorech. Zkusil bych třeba dellorto, nebo jinou alternativu za keihin. Taky je nemám moc v lásce
Než se ladit s jinými karburátory (zvláště pak s rovnotlakkými), to bych tam už spíš mohl rovnou nabastlit vstřikování z nějakého vraku.
Hipík: ...a taky hmotnost, to není zrovna řešení.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: Protékající karburátory Keihin
hmotnost ti nevadi, proti narustu vztlaku by mohla byt zadedbatelna ...
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: Protékající karburátory Keihin
Tak nevím soudruzi, jestli to nevymýšlíte příliš složitě a neděláte z toho vědeckou práci. Což takhle obyčejný selský rozum? Podle mne bude problém v tom jak to vibruje. Proto mne napadá jestli ta jehla má na konci co na něj tlačí plovák kuličku s pružinkou případně jiný pružný prvek a zda je pružinka funkční (většina to má). Pokud ne tak bych našel jehlu, která to má - mohlo by to pobrat část vibrací plováku. Dále bych zkusil ohladit veškeré hrany na plováku (ale to již určitě Michal má)jestli někde nedře o plovákovku. Nechce se mi věřit, že by ty karburátory byly tak špatně navrženy - to by stejný problém museli mít všichni majitelé uralů.
P.S.
Měl bych ještě jedno originální vědecké řešení: Snížit výkon motoru, abys musel jet stále na plná plyn a tím by se problém vyřešil
. A navíc bychom ti stíhali i s Dněprama. Jdeš do toho? Mám vymýšlet jak snížit výkon?
P.S.
Re: Protékající karburátory Keihin
... stejný problém, tj., ulejvání při vyžších otáčkách se řešil u motorů rotax do ultraligtů..
měnil se ventilek s tvrdou "gumovou špičkou" za měkčí (černej za červenej) a bylo po problému...
Třeba ti to pomůže...
měnil se ventilek s tvrdou "gumovou špičkou" za měkčí (černej za červenej) a bylo po problému...
Třeba ti to pomůže...
DNĚPR 11-1974, DNĚPR19-1993,3ks M72-????, a spousta dalších samohybných vejhyklů
Re: Protékající karburátory Keihin
No konečně rozumná fundovaná rada.
Re: Protékající karburátory Keihin
Děkuji za tip.Jirka-hk píše:... stejný problém, tj., ulejvání při vyžších otáčkách se řešil u motorů rotax do ultraligtů..
měnil se ventilek s tvrdou "gumovou špičkou" za měkčí (černej za červenej) a bylo po problému...
Třeba ti to pomůže...
Věděl byste k tomu něco víc?
Snažím se k tomu něco najít, ale nic relevantního nenacházím. Jehly s červenou vitonovou špičkou jsem našel jen pro DellOrto s tím že existovaly i jiné než vitonové špičky. Pro Keihin je všude jen černá vitonová špička. Jiné než vitonové špičky se nejspíš už mnoho let nedělají.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: Protékající karburátory Keihin
Přiznám se že si to taky už moc nepamatuji (je to asi tak deset let), ale pokus se kontaktovat někoho z firmy taveso.sro. třeba ti poradí.
...rozdíl v tuhosti špiček byl opravdu veliký...
...rozdíl v tuhosti špiček byl opravdu veliký...
DNĚPR 11-1974, DNĚPR19-1993,3ks M72-????, a spousta dalších samohybných vejhyklů
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Protékající karburátory Keihin
co udelat spicku z motorovyho silikonu? Tu puvodni otisknout do sadry, nacpat do toho silikon, strcit do nej jehlu a nechat zaschnout. Nejspis to prd vydrzi, ale zkusit by se to dalo.
Muzu zkusit kontaktovat vedle v Letovu motorare, maj tam Eurostary s Rotaxama 912 UL. Ale nevim o tom ze by si nekdy stezovali na takovy problemy. Je mozny ze maj strikackovy verze, teda spis je to dost pravdepodobny. Karburator v letadle je dost retro
Muzu zkusit kontaktovat vedle v Letovu motorare, maj tam Eurostary s Rotaxama 912 UL. Ale nevim o tom ze by si nekdy stezovali na takovy problemy. Je mozny ze maj strikackovy verze, teda spis je to dost pravdepodobny. Karburator v letadle je dost retro
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Re: Protékající karburátory Keihin
Davy> Karburátor je posledních 15 let dost retro v čemkoliv kromě zahradního náčiní.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: Protékající karburátory Keihin
Problém stále aktuální. Dodělal jsem si přepadové trubičky 5mm nad doporučenou hladinu. Ty jsem později kvůli brodivosti alespoň po nádrž doplnil soustavou hadiček a nádobky, která je odvětrávaná vejš.
Nicméně tím se jen změnilo ulejvání na přiliž bohatou směs. Zvláště jeden karburátor netěsní ani staticky. Kdybych ty trubičky zkrátil blíže doporučené hladině, chcalo by to přepadem už moc.
Stále hledám nástroj, čím obnovit povrch toho mosazného sedla.
Nicméně tím se jen změnilo ulejvání na přiliž bohatou směs. Zvláště jeden karburátor netěsní ani staticky. Kdybych ty trubičky zkrátil blíže doporučené hladině, chcalo by to přepadem už moc.
Stále hledám nástroj, čím obnovit povrch toho mosazného sedla.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: Protékající karburátory Keihin
Skúšal niekto do Keihinov namontovať ihly plavaku made in china - aliexpres?
Ten origo ( obr. vľavo ) prestal tesniť ( preplavoval karb. ) lebo nepruží ten "čudlík" navrchu.
Keď ich vyskúšam podám raport.
Ten origo ( obr. vľavo ) prestal tesniť ( preplavoval karb. ) lebo nepruží ten "čudlík" navrchu.
Keď ich vyskúšam podám raport.
- Přílohy
-
- IMG_2009.JPG (19.91 KiB) Zobrazeno 6090 x