Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Řešíte problém? Jak na to?
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Uživatelský avatar
bobanbob
Příspěvky: 251
Registrován: 28 led 2011, 23:09
Bydliště: Okres Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Nový příspěvek od bobanbob »

taky to chce zkontrolovat jestli jde do karbeců dost benzínu hadičky filtr a kohout . mě to dost potrápilo podobným způsobem.
Knoxville
Příspěvky: 8
Registrován: 27 úno 2016, 10:49
Bydliště: Praha

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Nový příspěvek od Knoxville »

Místo nádrže provizorně používám zavěšenou velkou injekční stříkačku (150ml) bez pístku a hadičky s T propojkou, bez filtru, takže v přívodu paliva to nebude.
Laboroval jsem naposledy s tím šroubem - ventilem, který je zašroubovaný na vstupní straně karbu, někde mezi difuzorem a plovákovou komorou. Nechápu co tam přesně dělá, vzduch volnoběhu prochází normálně na spodní straně difuzoru, tak jako na každém jiném karburátoru.
Alda
Příspěvky: 28
Registrován: 29 bře 2013, 13:05
Bydliště: střed Česka

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Nový příspěvek od Alda »

To je divný, na Káčku choděj jak švýcarský hodinky a spotřeba mi klesla z 10 litrů na 6,5.
Martinmx
Příspěvky: 17
Registrován: 12 úno 2018, 13:18

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Nový příspěvek od Martinmx »

Zdravím, chtěl jsem se zeptat neměl někdo někdy problém s přeplavováním karburátorů PZ 28 ??
host
Příspěvky: 307
Registrován: 01 bře 2011, 08:51
Bydliště: Pardubice

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Nový příspěvek od host »

Používám je již delší dobu - a nic. Přesto - kdosi kdesi psal, že v nich dodávané plastové plováky za moc nestojí a přestávají vinou netěsnosti plavat (a tím začnou přeplavovat karburátor).
Mně se nic podobného nestalo, přesto jsem je vloni raději preventivně nahradil kovovými. Jsou k dostání v např. v několika polských "sklepech".
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Martinmx
Příspěvky: 17
Registrován: 12 úno 2018, 13:18

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Nový příspěvek od Martinmx »

Díky moc, zkusím se po nich podívat.
Karburatory jsou nový ale je možný ze jsou opravdu plovaky lehký a nebo netesni
ale ještě si říkám jestli se nemůže stát ze se jehla vychyluje vůči díře ?
pete
Příspěvky: 66
Registrován: 17 led 2013, 12:51

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Nový příspěvek od pete »

Pokud se přeplavují tak jednak zkontroluj plováky, jestli nejsou děravé a pak zkontroluj ve víčku karbece ten mosazný čurapajzl, na kterém je nasazená benzínová hadička. Může se stát, že je vysunutá moc směrem na horu a potom už plováková jehla tento přívod neuzavře a benzín stále teče do komory. Na jednom karbeci jsem to už musel upravit (stačí lehce poklepat a on zaleze). Bohužel současné čínské karbece již nemají tu kvalitu jako první série, kde ten čurapjzl byl daleko kvalitně zasazený a nedocházelo k jeho posunu. Na jedné motorce mám ty první a na druhé už současné klony a tam to již není tak kvalitně zalisované.
Nebo mrkni na stránky k fapekovi, tam to má i s fotem.
Uživatelský avatar
jarda_na
Příspěvky: 201
Registrován: 22 říj 2013, 18:42
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Nový příspěvek od jarda_na »

pete píše:Pokud se přeplavují tak jednak zkontroluj plováky, jestli nejsou děravé a pak zkontroluj ve víčku karbece ten mosazný čurapajzl, na kterém je nasazená benzínová hadička. Může se stát, že je vysunutá moc směrem na horu a potom už plováková jehla tento přívod neuzavře a benzín stále teče do komory. Na jednom karbeci jsem to už musel upravit (stačí lehce poklepat a on zaleze). Bohužel současné čínské karbece již nemají tu kvalitu jako první série, kde ten čurapjzl byl daleko kvalitně zasazený a nedocházelo k jeho posunu. Na jedné motorce mám ty první a na druhé už současné klony a tam to již není tak kvalitně zalisované.
Nebo mrkni na stránky k fapekovi, tam to má i s fotem.
Ahoj, mé poznatky: Opravdu první serie PZ měli ten mosazný přívod navroubkovaný a zalepený!
Dají se koupit i pérácké mosazné plováky, ale drážka se musí udělat o 5 mm výš. Vyzkoušeno :)
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Nový příspěvek od fapeko »

Udělal jsem poučné video jak nastavit ty Činské karburátory
https://www.youtube.com/watch?v=tShij1qT-FI
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
OK4AM
Příspěvky: 3
Registrován: 02 říj 2019, 08:01

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Nový příspěvek od OK4AM »

Paradni tema, ja jsem na K750 taky cerstve presel na PZ28 a elektronicky zapalovani, a je to opravdu znat, jen jsem to jeste nestihl radne project. Mam trosku diru nad volnobehem, ale jenom po prvnim nastartovani, pak uz se to chova zpusobile, jehly mam nadoraz nahore. Nevite nekdo jakej je zavit na trysce u PZ28? Bud tam bude M5 nebo M4, nevite to nekdo z hlavy? Ja protah trysky vrtakem na necelej mm, ale radsi bych koupil nejaky presny (zkusim 0.96mm) K motorce se ale dostanu az o vikendu a netroufnu si odhadnout kterej zavit to byl ;) Diky
panther
Příspěvky: 45
Registrován: 15 úno 2011, 07:12

help help,, hilfee, pomooooc

Nový příspěvek od panther »

pomoooc ,, rozsypal se mi krouzek co drzi vicko,,, nema nekdo v krabici jeden zbytecny??? nebo to fakt mam prilepit plastelinou, jak mi radil mudr Fapeko??? hihi.............mrknete do krabic s bincem.... uctive dekuji
panther
Příspěvky: 45
Registrován: 15 úno 2011, 07:12

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Nový příspěvek od panther »

tak problem vyresen. zadna vyroba noveho krouzku nebo pracne shaneni,,, pasuje tam zavitem vicko karburatoru jawa 250/350/175.pouze soustruznik odpichne stred na prumer vicka karb K37.oprava za 50 korun. prisel na to a hned mi volal Pan Mechanik Fanda Burval.Frantisku uctive dekuji, usetril jsi mi spoustu penez za novy karbec a furu starosti.dekuji, Panther
Odpovědět