Zdravím..uvažuji o tom, že bych si pořídil M72 a našel jsem jednu na polském aukru:
http://allegro.pl/m-72-i6739461757.html#thumb/7
Kamarád mi poradil, abych se obrátil na Vás, zda-li dle fotek poznáte jestli je to nějaká složenina z k750 nebo ve směs jsou to díly z m72. Díky za každou radu
Identifikace M72
Pravidla fóra
Diskutujte zde nad tím, po jakém stroji toužíte, ptejte se na cokoliv o těchto strojích.
Diskutujte zde nad tím, po jakém stroji toužíte, ptejte se na cokoliv o těchto strojích.
Re: Identifikace M72
Minimálně převodovka je špatně (Dněpr).
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Re: Identifikace M72
Pokud to proklamuje za rok 58 ,tak tam nemají být pulbubny ,ale květáky.Jak psal Host je tam převodovka z Dněpra.Motor je bud z K750 ,nebo poslední ročník M72 1960.Není tam origo odrazka .Nádrž je brutálně promáčkla a ještě z K750.Na válce nejde vidět jestli to je K750 nebo M72.Rámeček světla je nějaký čudný .Pneu vypadá na plochodrážky za pár kaček.Chybí trubky sání.Nejde vidět na kardanku a zadní náhon. Chtělo by to lepší fotky
Když už to koupit tak to předělat a proklamovat jako poslední vyráběny rok 1960 a vyměnit převodovku,kardanku,bubny,trubky sání (nesehnatelné),pneu atd. Do 100 000kč by se měl vejit+celková GO a je na min. 150 000kč
Na 99% to je dovoz z UA takže dle toho to taky bude vše vypadat a taky jde vidět jak to vše stříkal černým sprejem aby sjednotil barevně odlišné díly
edit. a to se ještě modli aby jsi měl po rozebrání aspon v pořádku blok motoru a obal zadního soukoli ,protože se často stává že i to je šrot vše
Když už to koupit tak to předělat a proklamovat jako poslední vyráběny rok 1960 a vyměnit převodovku,kardanku,bubny,trubky sání (nesehnatelné),pneu atd. Do 100 000kč by se měl vejit+celková GO a je na min. 150 000kč
Na 99% to je dovoz z UA takže dle toho to taky bude vše vypadat a taky jde vidět jak to vše stříkal černým sprejem aby sjednotil barevně odlišné díly
edit. a to se ještě modli aby jsi měl po rozebrání aspon v pořádku blok motoru a obal zadního soukoli ,protože se často stává že i to je šrot vše
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Re: Identifikace M72
Jak říká Fapeko, chce to více, lepších, detailnějších foto. Rozhodně bude snažší udělat z toho typ novější, nežli starší.
Dále dle výše zmíněného bych doplnil, že je špatný typ dynama a regulátoru, patří tam krátké dynamo, G 11A, a regulátor má být z plechu, nikoliv bakelitový.
pošli více detailějších fotek i zprava motorky a povíme ti více
Dále dle výše zmíněného bych doplnil, že je špatný typ dynama a regulátoru, patří tam krátké dynamo, G 11A, a regulátor má být z plechu, nikoliv bakelitový.
pošli více detailějších fotek i zprava motorky a povíme ti více
M-72
Re: Identifikace M72
Zatím moc děkuji za Vaše názory a rady, popřípadě zkusím ještě dostat od pána více fotek.
Re: Identifikace M72
Prodejce Dmitry pořád něco vozi z Ruska ,tak je mu třeba zavolat a domluvit se na něčem
https://motorky.bazos.cz/inzerat/707968 ... v-1967.php
https://motorky.bazos.cz/inzerat/707968 ... v-1967.php
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz