půlka motoru problém s během - 11ka

Řešíte problém? Jak na to?
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Uživatelský avatar
Míra
Příspěvky: 270
Registrován: 15 led 2011, 00:50
Bydliště: klec u třeboně

půlka motoru problém s během - 11ka

Nový příspěvek od Míra »

Už sem bezradnej, pravá půlka motoru prostě nechce běhat na volnoběh, z karburátoru po pár vteřinách začne flusat benzín, profukuje to hodně zpátky, oproti levýmu. prohazoval sem karburátory levej za pravej, místo K65 jsem skoušel K302, i Jikovy 2928 z jawy, dělá to se všema. prohazoval sem i výfuky. ventilový pružiny všechny nový, sedla zafrézovaný, ventily zabroušený a zalapovaný, vůle nastavený, hlavy těsní, tlaky změřený, na obou válcích jsou stejný. napadá vás ještě něco, co by to mohlo dělat? fakt už nevim co s tim.
Dněpr 11 solo/side
Vici
Příspěvky: 264
Registrován: 25 úno 2011, 00:16

Re: půlka motoru problém s během - 11ka

Nový příspěvek od Vici »

Stav vačky, respektive palce na sání na problémovém válci jsi kontroloval?
M-72, 1952
Jirka-hk
Příspěvky: 171
Registrován: 07 bře 2011, 10:17
Bydliště: Hradec Králové

Re: půlka motoru problém s během - 11ka

Nový příspěvek od Jirka-hk »

Nepálí ti to :?: -bez urážky :mrgreen:
DNĚPR 11-1974, DNĚPR19-1993,3ks M72-????, a spousta dalších samohybných vejhyklů
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 258
Registrován: 20 led 2011, 17:30
Bydliště: Nový Hradec Králové

Re: půlka motoru problém s během - 11ka

Nový příspěvek od Ivo »

No, já bych souhlasil s Jirkou... Jestli tam máš originál indučku pod deklem vpředu, tak je téměř jisté, že ti to nepálí...
Ural Ranger 750
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
Dneprstein
Příspěvky: 612
Registrován: 21 led 2011, 12:28

Re: půlka motoru problém s během - 11ka

Nový příspěvek od Dneprstein »

Zajímavý. Mě fluše zpátky ten válec, co jde nastavit v pohodě. A do karbce střílí ten druhej... Zdá se, že sovětský stroj má velký rozptyl možností... :mrgreen:
Uživatelský avatar
Jirka-MT9
Příspěvky: 887
Registrován: 08 úno 2011, 02:07
Bydliště: Janovice nad Úhlavou

Re: půlka motoru problém s během - 11ka

Nový příspěvek od Jirka-MT9 »

Nehýbal jsi s rozvodama? Nám se povedlo na jednom motoru blbě sesadit rozvody a chovalo se to hodně podobně. :D Ale to u tebe nepředpokládám, tak jsem zvědav co to bude. Každopádně letní sraz se blíží, tak opravuj, ať dojedeš bez problémů.
Uživatelský avatar
Míra
Příspěvky: 270
Registrován: 15 led 2011, 00:50
Bydliště: klec u třeboně

Re: půlka motoru problém s během - 11ka

Nový příspěvek od Míra »

rozvody ještě nikdo bikdy z tohohle motoru nevyndal. vačku sem nekontroloval, ale mám na ní spadeno. jinak pálí to dobře, svíčky sem zkouel různý, a i prohodit zapalovací kabely, nic platný.
Dněpr 11 solo/side
Uživatelský avatar
Michal
Příspěvky: 1137
Registrován: 14 led 2011, 21:43
Bydliště: Károv, Středočeský kraj

Re: půlka motoru problém s během - 11ka

Nový příspěvek od Michal »

Těžko ti radit, ten motor znáš minimálně tak dobře jako já. :)
Jestli má snahu prskat do karburátoru na chudo, tak by to mohlo silně přisávat falešný vzduch, buďto netěsností kolem příruby karburátoru, nebo ventilovým vodítkem. Ale to by mělo jít dohnat přidáním volnoběžné bohatosti tak, aby to drželo volnoběh. Předstih jsi asi kontroloval stroboskopem, že to háže jiskru na jeden úhel a ne na každý válec na jiný.
Že by se vačka tak ojela, aby to mělo citelný vliv na chod, to bych se divil. Ale můžeš se kouknout, jestli se vahadla začínaj zvedat na stejný úhel na setrvačníku. Kdysi se mi stalo, že jeden válec po prohrátí odčas od určitých otáček výš nefungoval a bylo to tím, že jsem měl chybně vystružený nový vodítko, takže v něm ventil občas váznul.
Předpokládám, že oddech motoru připojený na pravé sání nemá vliv.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)

Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Jirka-hk
Příspěvky: 171
Registrován: 07 bře 2011, 10:17
Bydliště: Hradec Králové

Re: půlka motoru problém s během - 11ka

Nový příspěvek od Jirka-hk »

ještě mě napadlo...
nepraskl ti náhodou držák v hlavě, co drží ventilový koníky???- pak by neotvíral, nebo málo otvíral (u tebe výfukový) ventil...
Zkus shodit dekl a uvidíš....
HODNĚ zdaru....
DNĚPR 11-1974, DNĚPR19-1993,3ks M72-????, a spousta dalších samohybných vejhyklů
Dneprstein
Příspěvky: 612
Registrován: 21 led 2011, 12:28

Re: půlka motoru problém s během - 11ka

Nový příspěvek od Dneprstein »

Dneska jsem byl na Vepříkovi v Praze. Když jsem popojížděl v kolonách, tak na volnoběh to střílelo do karbců (obou). Říkal jsem si, že až dojedu dom a shodim ze sebe hadry, tak to zkusim poladit... Ejhle, jen co jsem z Práglu vypad, tak to dělat přestalo a doma běží jedna báseň. Tak nevim, má někdo recept na tohle? :)
Uživatelský avatar
veverka
Příspěvky: 538
Registrován: 14 led 2011, 22:10

Re: půlka motoru problém s během - 11ka

Nový příspěvek od veverka »

Nejezdit do Praglu..? Evidentne se mu tam nelibi :-)
белка
"hydroveverka"
Uživatelský avatar
Mira3.0.9
Příspěvky: 285
Registrován: 20 led 2011, 22:25
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: půlka motoru problém s během - 11ka

Nový příspěvek od Mira3.0.9 »

to je divný stávkuje se až zítra..:-))
Ural M66 rv.1972
bez hnané sajdy.
Vici
Příspěvky: 264
Registrován: 25 úno 2011, 00:16

Re: půlka motoru problém s během - 11ka

Nový příspěvek od Vici »

V sovětském svazu přeci zítra znamená včera nebo jak to je. Tak se pak nediv, že v tom má vepřík s termínem stávky bordel a o den se splete :)
M-72, 1952
Jarda
Příspěvky: 322
Registrován: 21 led 2011, 22:58
Bydliště: Pacov

Re: půlka motoru problém s během - 11ka

Nový příspěvek od Jarda »

No když teda v sověstkém svazu zítra znamená včera,tak jestli se toho nechytli ve fabrice a proto to občas pálí už dřív,v sání,to aby byli soudruzi zase o krok před "nimi"-před hnusnými inperialisty ze západu,kterým to pálí až ve válci,aneb nemůže se rostoucí teplotou motoru odpařovat směs už v karburátorech?Třeba já mám pravý karbec podstatně teplejší,než levý,je to takový gejkarbec...
josef
Příspěvky: 37
Registrován: 22 led 2011, 08:33
Bydliště: Brno

Re: půlka motoru problém s během - 11ka

Nový příspěvek od josef »

Jarda píše:No když teda v sověstkém svazu zítra znamená včera,tak jestli se toho nechytli ve fabrice a proto to občas pálí už dřív,v sání,to aby byli soudruzi zase o krok před "nimi"-před hnusnými inperialisty ze západu,kterým to pálí až ve válci,aneb nemůže se rostoucí teplotou motoru odpařovat směs už v karburátorech?Třeba já mám pravý karbec podstatně teplejší,než levý,je to takový gejkarbec...
hoj zahřívání karbecu jsem částečně odstranil tím "tepelným" těsněním co se dáva na jawky tším jawa 250/592 a jede to bez problémů (zatim)
MT9 650
Odpovědět