Doporučuju naučit se centrovat kola sám. Budeš to dělat častoJarda píše:Trochu se tu přifařim,po velké slávě,kdy jsem to přivezl domu,se mi začíná projevovat generálka barvou,povolují se mi dráty v kolech,co s tím?Vždycky ho utáhnu,ale za chvíli abych nechal vycentrovat kolo.
Praskající dráty (špice) zadního kola při jízdě se sidecarem
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Praskající dráty (špice) zadního kola při jízdě se sidec
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Re: Praskající dráty (špice) zadního kola při jízdě se sidec
To asi jo,musím si pořídit nějakej lepší cajk,mám jen vytahanou sedmičku a už jsem si dva niple ožvejkal.
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: Praskající dráty (špice) zadního kola při jízdě se sidec
na to ne lejlepsi origo klic na stredovy loziska, ma na protejsi strane presne tu sedmicku co potrebujes ... a je 5mm tlustej
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: Praskající dráty (špice) zadního kola při jízdě se sidec
Pokud nemáš origo nářadí (já také ne), dva 7mm klíče svařené na plocho k sobě fungují stejně dobře.
Žádnou centrovací stolici nepotřebuješ, budeš to centrovat tak často, že ani nebudeš sundávat kolo z motorky. Stačí to centrovat podle přiloženého šroubováku. Origo ráfky jsou v místě sváru natolik šišatý, že pod půl centimetr křivosti se to stejně nedá.
Na Uralu 750 mám všechny origo ruské ráfky v místě sváru o centimetr užší než jinde a ještě jsou svařené do špičky, jak ta ráfkovina není ohlá do kulata. Zato jsou ale z tak silného plechu, že je nic nenakopne.
Žádnou centrovací stolici nepotřebuješ, budeš to centrovat tak často, že ani nebudeš sundávat kolo z motorky. Stačí to centrovat podle přiloženého šroubováku. Origo ráfky jsou v místě sváru natolik šišatý, že pod půl centimetr křivosti se to stejně nedá.
Na Uralu 750 mám všechny origo ruské ráfky v místě sváru o centimetr užší než jinde a ještě jsou svařené do špičky, jak ta ráfkovina není ohlá do kulata. Zato jsou ale z tak silného plechu, že je nic nenakopne.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
- Honda Wanderer
- Příspěvky: 391
- Registrován: 21 zář 2011, 07:55
- Bydliště: kde končej brambory a začíná víno
Re: Praskající dráty (špice) zadního kola při jízdě se sidec
Jako klíč na špice se mi osvědčil kroužek z většího ložiska. Proříznout flexou zářezy z boku. Použil jsem myslím staré ložisko z motoru na klice.
Don't give in without the fight!
Re: Praskající dráty (špice) zadního kola při jízdě se sidec
Honda Wanderer píše:Jako klíč na špice se mi osvědčil kroužek z většího ložiska. Proříznout flexou zářezy z boku. Použil jsem myslím staré ložisko z motoru na klice.
M-72
Re: Praskající dráty (špice) zadního kola při jízdě se sidec
To je smůla,mě zatím klika neodešla,snad se taky dočkám,teda doufám že ne,to si radši seženu origo nebo ty dvě sedmičky,já věřim,že moje klika je na věčné časy a nikdy jinak. 
-
Jirka veteran
- Příspěvky: 97
- Registrován: 22 úno 2014, 13:58
- Bydliště: Sobčice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Praskající dráty (špice) zadního kola při jízdě se sidec
Hezký den, já jsem to nebyl, ale takhle je to originál ukrajinsky a drží, ovšem bez extrémního namáhání.jean píše:Hoši, na motorkároch.cz niekto písal, že narezal špice z klincov a vraj mu to už nepraská. Možno je registrovaný aj tu.
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: Praskající dráty (špice) zadního kola při jízdě se sidec
ono se to materialove zas tak od puvodnich dratu lisit nebude, treba ty hrebiky vydrzi i vic 
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP