spojka drhne
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Re: spojka drhne
jo a jinak ty čepy jsou v pěkný a díry jsou kulatý!
Re: spojka drhne
A nemáš každou pružinu jinak silnou nebo dlouhou? Pak by se spojka mohla vymačkávat nakřivo....
M-72, 1952
Re: spojka drhne
tak jsem dnes přišel na nové zjištění.setrvačník na klice sedí křivě ,ta konusová díra je celá vymačkaná ..myslím že tady by mohl být problém..nevíte za kolik by se dal sehnat jinej setrvák?
Re: spojka drhne
http://www.ural-zentrale.de/product_inf ... -ring.html
docela ranec,zkus napsat někomu do Polska,řekl bych,podívat se po jetém,ale on by mohl být to samé...
Cože máš vlastně za motor?Mt-12 má SV nebo už OHV?Oni teda oba vypadají stejně,tak nevím,jestli je rozdíl...
docela ranec,zkus napsat někomu do Polska,řekl bych,podívat se po jetém,ale on by mohl být to samé...
Cože máš vlastně za motor?Mt-12 má SV nebo už OHV?Oni teda oba vypadají stejně,tak nevím,jestli je rozdíl...
Re: spojka drhne
M-72, 1952
Re: spojka drhne
Jen bych rád dodal, že taky záleží jak je setrvák utěsněný v zadním delku aby mezi těmito díly netekl olej. jsou dva typy:
Starší provedení je utěsněno fílcem v deklu - setrvák má na styčně stěně labyrint, nebo novější provední - v deklu je zalisované gufero a setrvák má přesnou plochu, v místě kde se stýká břit symeringu, namísto staršího labyrintu.
Tak to chce kouknout jak to máš, ať nekoupíš jiný
Starší provedení je utěsněno fílcem v deklu - setrvák má na styčně stěně labyrint, nebo novější provední - v deklu je zalisované gufero a setrvák má přesnou plochu, v místě kde se stýká břit symeringu, namísto staršího labyrintu.
Tak to chce kouknout jak to máš, ať nekoupíš jiný
M-72