Pomoc s výběrem, případně koupí motorky
Pravidla fóra
Diskutujte zde nad tím, po jakém stroji toužíte, ptejte se na cokoliv o těchto strojích.
Diskutujte zde nad tím, po jakém stroji toužíte, ptejte se na cokoliv o těchto strojích.
Re: Pomoc s výběrem, případně koupí motorky
S motorem sv můžeš vynechat ten trámek, je užší a vleze se
MV650
K750
K750
Re: Pomoc s výběrem, případně koupí motorky
Moc děkuju všem za rady, nakonec se to vyřešilo rychleji než jsem asi sám chtěl, minulej týden po několika dnech nervů jsem Dněpra nacpal do Transita a dovezl do garáže.
Asi čtvrtej den se vracím domů s olejem až za ušima, poučen o nové nadávky těch bláznů. co mi občas přijdou pomoct (nebo se vysmát), ale už jsme párkrát narušili noční klid zvukem boxeru, takže někam se to posunuje.
Cesta předemnou je dlouhá a trniná, ale mám, co jsem chtěl a vybral jsem si to sám.
Asi čtvrtej den se vracím domů s olejem až za ušima, poučen o nové nadávky těch bláznů. co mi občas přijdou pomoct (nebo se vysmát), ale už jsme párkrát narušili noční klid zvukem boxeru, takže někam se to posunuje.
Cesta předemnou je dlouhá a trniná, ale mám, co jsem chtěl a vybral jsem si to sám.
-
Jirka veteran
- Příspěvky: 97
- Registrován: 22 úno 2014, 13:58
- Bydliště: Sobčice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc s výběrem, případně koupí motorky
Jen do toho kamarade,ruské masiny nejsou pro slecinky'ale pro chlapy,kteří se nebojí výzvy. Je to tak jak řekl Serpico ,za to ti bude odměnou,ze mas stroj který můžeš ty řídit a ovládat a ne ,který za tebe bude ubírat plyn nebo pribrzdovat kola atd,tak jak tu umí ty moderní systémy které dělají z lidi neschopne blbce.
Naposledy upravil(a) Jirka veteran dne 27 dub 2015, 20:31, celkem upraveno 2 x.
Re: Pomoc s výběrem, případně koupí motorky
Ahoj, díky za rady, už to pomalu začíná, ale je to fakt super motorka pro chlapy.
Momentálně u sebe nemám fotky, ale vím, že to je 650ka a sedlo to má kytaru, takže to bude nějakej novější kus.
Problém, kterej mě teď asi nejvíc tíží:
Když jsem motorku kupoval, prodávající předem zavolal, že to šel po nějaké době nakopnout, a že z karburátoru teče benál (typ karbu bohužel nevím, ale není to origo, ty jsem dostal k tomu s tím, že to měnili za tyhle, prej kvůli spotřebě). Ale klasickej Jawáckej to není, víc bohužel nevím) a že teda motorku dá někomu spravit a že pak. No, mě se do toho moc nechtělo, měl jsem už domluvenou dopravu, tak jsme přijeli, dněpra jsme krátce nakopli, chytl hned.
Hned po puštění benálu a zaplavení plovákovky začal kapat z karbu benál kapka za kapkou, dokud se nerozjel motor (a pak asi minimálně na volnoběh taky). Takže jsme to nechali vrčet fakt chvilku a domů. S tím že asi jehla.
V dílně jsme karbec rozdělali, vyčistili, podívali se jak chodí jehla, složili. Teklo to furt.
Tak znova, tentokrát jsme vyměnili i těsnění karbu a sání, jehla v pohodě, plovák taky.
Vyměnili jsme olej (byl hustej a černej a po benálu nesmrděl).
Po nastartování všechno v pohodě, běželo to tak 2x 5 min, jen na zkoušku, ale ráno pod vanou louže.
Olej na měrce je zatím skoro ve stejné barvě, jako ve flašce, ale je dost řídkej (skoro se to blíží vodě) a hlavně smrdí po benzínu. Ne moc, ale smrdí.
Svíčky N15C byly černý jak uhel, teplý to nechytá.
Díky za rady.
Momentálně u sebe nemám fotky, ale vím, že to je 650ka a sedlo to má kytaru, takže to bude nějakej novější kus.
Problém, kterej mě teď asi nejvíc tíží:
Když jsem motorku kupoval, prodávající předem zavolal, že to šel po nějaké době nakopnout, a že z karburátoru teče benál (typ karbu bohužel nevím, ale není to origo, ty jsem dostal k tomu s tím, že to měnili za tyhle, prej kvůli spotřebě). Ale klasickej Jawáckej to není, víc bohužel nevím) a že teda motorku dá někomu spravit a že pak. No, mě se do toho moc nechtělo, měl jsem už domluvenou dopravu, tak jsme přijeli, dněpra jsme krátce nakopli, chytl hned.
Hned po puštění benálu a zaplavení plovákovky začal kapat z karbu benál kapka za kapkou, dokud se nerozjel motor (a pak asi minimálně na volnoběh taky). Takže jsme to nechali vrčet fakt chvilku a domů. S tím že asi jehla.
V dílně jsme karbec rozdělali, vyčistili, podívali se jak chodí jehla, složili. Teklo to furt.
Tak znova, tentokrát jsme vyměnili i těsnění karbu a sání, jehla v pohodě, plovák taky.
Vyměnili jsme olej (byl hustej a černej a po benálu nesmrděl).
Po nastartování všechno v pohodě, běželo to tak 2x 5 min, jen na zkoušku, ale ráno pod vanou louže.
Olej na měrce je zatím skoro ve stejné barvě, jako ve flašce, ale je dost řídkej (skoro se to blíží vodě) a hlavně smrdí po benzínu. Ne moc, ale smrdí.
Svíčky N15C byly černý jak uhel, teplý to nechytá.
Díky za rady.
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc s výběrem, případně koupí motorky
Predpokladam ze tam mas karburatory s plechovym soupatkem K63, nebo K65. Tuhle plovakovku zkrotit je obcas vyssi divci. Ja jsem to vzdal a dal jsem karbece Pekar K68 a je klid. Mira tu tusim kdysi psal jak tu plovakovku upravil s tim ze pouzil ventil z nejakyho skutru.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: Pomoc s výběrem, případně koupí motorky
pokud to tesni aspon trochu, tak to za jizdy nebude moc vadit, stihne se to odebirat. pri zastaveni pak vypnes ventilem
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: Pomoc s výběrem, případně koupí motorky
Díky, a teď se zeptám na ten řídkej olej (čili tam asi bude benzín) - to se tam může dostat kvůli té jehle nebo to jde přes kroužky?
Divný je, že to, co jsme předtím vypustili, bylo celkem hustý (jako normální olej).
Když to chci vzdát, tak teda Pekary K68 nebo je ještě nějaká jiná alternativa?
Díky
A.
Divný je, že to, co jsme předtím vypustili, bylo celkem hustý (jako normální olej).
Když to chci vzdát, tak teda Pekary K68 nebo je ještě nějaká jiná alternativa?
Díky
A.
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc s výběrem, případně koupí motorky
Ty Pekary jsou nejlepsi. Daj se na to napasovat Jikovacky karburatory, v nejakym vlakne se to tu resilo, ale to neni tak jednodudchy. Ty K68 namontujes a jedes. Pak dalsi moznost rovnotlaky co se davaj na Uraly, ale to je skoro zbytecny.
Benzin se do oleje muze dostat pres krouzky. Stalo se mi to to u XTZ. Nezavrel plovak a otevrenym ventilem to nateklo do valce a pres krouzky do oleje. Pak jsem to pridrel na vacce. Ale to je radovej dvouvalec. Jestli je to mozny u Dnepriho boxeru nevim, nezaslech jsem zatim ze by se to nekomu stalo. Nicmene, pokud tam ten benzin mas, tak to zrejme mozny je, jinudy by se tam tezko dostal.
K68 maj tusim prepad z plovakovky, takze hladina by nemela stoupnout az nad hrdlo emulzni trubice i kdyz nezavre plovak. Jak to maj ty starsi si nepamatuju.
Benzin se do oleje muze dostat pres krouzky. Stalo se mi to to u XTZ. Nezavrel plovak a otevrenym ventilem to nateklo do valce a pres krouzky do oleje. Pak jsem to pridrel na vacce. Ale to je radovej dvouvalec. Jestli je to mozny u Dnepriho boxeru nevim, nezaslech jsem zatim ze by se to nekomu stalo. Nicmene, pokud tam ten benzin mas, tak to zrejme mozny je, jinudy by se tam tezko dostal.
K68 maj tusim prepad z plovakovky, takze hladina by nemela stoupnout az nad hrdlo emulzni trubice i kdyz nezavre plovak. Jak to maj ty starsi si nepamatuju.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: Pomoc s výběrem, případně koupí motorky
co kdyby ten olej vypustil a zapalil, to by blafnul benzin a zase ho tam muze nalejt zpatky 
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: Pomoc s výběrem, případně koupí motorky
To bych taky moh:)
Naštěstí jsem to prozíravě nechal běžet 2x 5 minut na nízký otáčky, takže by se snad nemuselo nic stát:)
Prodám tedy jednoho fichtla a za to koupím dva karburátory:)
Naštěstí jsem to prozíravě nechal běžet 2x 5 minut na nízký otáčky, takže by se snad nemuselo nic stát:)
Prodám tedy jednoho fichtla a za to koupím dva karburátory:)
Re: Pomoc s výběrem, případně koupí motorky
OK, noveho fichtla beru za nove karbecy K68
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Re: Pomoc s výběrem, případně koupí motorky
Trochu se prifarim sem,nejak nepadlo slovo o Uralu 650 s 90.let,jak tam sla kvalita
nahoru?Kdysi jsem mluvil s jednim majitelem a ten ujel asi 20 tis.km bez vetsich zavad,pravdou je,ze ho komplet udelal,tenkrat mi rikal,ze jednokolka je v terenu leckdy lepsi,nez neuzaviratelny diferak,kde bere kolo,ktere je zrovna odlehcene.
nahoru?Kdysi jsem mluvil s jednim majitelem a ten ujel asi 20 tis.km bez vetsich zavad,pravdou je,ze ho komplet udelal,tenkrat mi rikal,ze jednokolka je v terenu leckdy lepsi,nez neuzaviratelny diferak,kde bere kolo,ktere je zrovna odlehcene.
Re: Pomoc s výběrem, případně koupí motorky
Foto ještě z koupě
Re: Pomoc s výběrem, případně koupí motorky
Tak ještě týden pod motorkou a podařilo se to zprovoznit.
Poslední problém, kterej řeším, je unik oleje z převodovky ve spoji mezi blokem a převodovkou, takže gufero?
Jinak jsem to trošku projel po ulici a starosti mi dělá to, že to na jedničku tak nějak nejede, přijde mi, že se to dusí a že to musím strašně točit, aby se to vůbec pohlo a když spojku pustím úplně, tak to má tendenci chcípat.
Divnost.
Poslední problém, kterej řeším, je unik oleje z převodovky ve spoji mezi blokem a převodovkou, takže gufero?
Jinak jsem to trošku projel po ulici a starosti mi dělá to, že to na jedničku tak nějak nejede, přijde mi, že se to dusí a že to musím strašně točit, aby se to vůbec pohlo a když spojku pustím úplně, tak to má tendenci chcípat.
Divnost.
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: Pomoc s výběrem, případně koupí motorky
si si jisty, ze to to jede na oba valce ? jinak by to mohly byt rozstelovany karburatory - nezabiraji pak spolecne.
gufero mezi prevodovkou a blokem neni, je tam, nebo spis ma tam byt filc. obvykle, pokud nemas prelity olej, tak ta netesnost je na bezne jedne kapce pod motorem na jedno zastaveni. hodne tyct by to nemelo
gufero mezi prevodovkou a blokem neni, je tam, nebo spis ma tam byt filc. obvykle, pokud nemas prelity olej, tak ta netesnost je na bezne jedne kapce pod motorem na jedno zastaveni. hodne tyct by to nemelo
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP