vyber, rada a dalsi...
Pravidla fóra
Diskutujte zde nad tím, po jakém stroji toužíte, ptejte se na cokoliv o těchto strojích.
Diskutujte zde nad tím, po jakém stroji toužíte, ptejte se na cokoliv o těchto strojích.
-
uzivatel
Re: vyber, rada a dalsi...
Ne nadarmo se říká, že funkční Dněpr je odměnou dobrého mechanika. Pro někoho je to výzva, pro někoho strašák. Budeš se muset sám rozhodnout do které skupiny patříš. 
Re: vyber, rada a dalsi...
hele jako ja jsem v tomhle punkac. Co mam s tim jedu. Neresim, hlavne ze je sranda a dobrodruzstvi. jen jet do ruska s necim co je na pytel mi prijde zase hloupost. Proto se ptam
Re: vyber, rada a dalsi...
No neviděl bych to zas tak černě, kamarádi byli před 5 lety v sestavě Dněpr mt16, K 750, Ural 750, Dněpr mt 12 s motorem BMW a BMW side až v Moskvě najeli okolo 5000 km a nedojelo jen mt12 s motorem BMW v Kyjevě mu odešla dělaná spojka, která samozřejmě náhradní nebyla jinak na K750 odešlo dinamo, které se na Ukrajině koupilo za pár šupů a na mt16 se po příjezdu domů oběvilo vymačkané rozvodové kolo na vačce. Myslím, že závady nebyly zas tak hrozné, stroje byly , ale před odjezdem dané do kupy. Myslím , že jde o to se toho nebát a pořádně si připravit stroj.
Jinak na fotce je Ural 650.
Jinak na fotce je Ural 650.
URAL 750 2WD
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: vyber, rada a dalsi...
tohle ale neni kacko 
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: vyber, rada a dalsi...
Ural 650 z 80-tých let není také žádná výhra. Nejlevnější stroj, co bych zvolil na dlouhé cesty, je Ural 650 z konce 90-tých let. V té době už Irbit dělal stroje pro export na západ, proto bral kvalitu trochu jinak než při masové výrobě pro splnění plánu za sovětských časů. U Uralu platí že kvalita od té doby plynule roste každý rok až do dnes. Od té doby vyrábějí v podstatě jen pro vývoz na západ, kde jsou zákazníci na poruchy velmi citliví.
S Dněprem se já osobně nebojím jet někam daleko, ale mám sólovku. Sólovka má oproti sajdě poloviční zátěž všeho, proto drží mnohem lépe. Druhá věc je, že vím na čem jedu, protože jsem už měl každou jednotlivou součástku té motorky v ruce a nic viditelně špatného jsem tam nenamontoval zpět.
S Dněprem se já osobně nebojím jet někam daleko, ale mám sólovku. Sólovka má oproti sajdě poloviční zátěž všeho, proto drží mnohem lépe. Druhá věc je, že vím na čem jedu, protože jsem už měl každou jednotlivou součástku té motorky v ruce a nic viditelně špatného jsem tam nenamontoval zpět.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: vyber, rada a dalsi...
ja jsem zmaten uz
ted vazne nevim. prijde mi, ze at vezmu cokoli, vzdycky to bude spatny:Dale debata zajimava.
Mohl by prosim nekdo zkusit udelat nejaky objektivni shrnuti?
Mohl by prosim nekdo zkusit udelat nejaky objektivni shrnuti?
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: vyber, rada a dalsi...
Nejlip udelas kdyz si nejakou vranu za 40 tacu koupis a zkusis to donutit jezdit. Uvidis sam. Podle toho co pises na drazsi stejne nemas.
Problem je v tom ze Dnepr se neopravuje jako jinej stroj, kde koupis dil a on pasuje. U Dnepru musis pocitat s ti ze vsechno muze bejt spatne. Rozvodovy kola na sebe nesedej, valce nejsou kolmo k ose kliky, klika se lame .... . Pak stavis motor, snazis o co nejpoctivejsi praci a on ti exne po par kilometrech a netusis ktera bije. Nebo ti nejde seridit, kazdej valec pali jinde, atp. .
Ja jsem v zime koupil fungl novou predni vidlici na Dnepra a byla tak kriva ze neslo namontovat kolo. Musel jsem ji rozrezat, svarit rovne a stocit brzdovej stit o 4mm (!) Lakovana byla nejakym nitrem bez zakladovky. A tak je to se vsema dilama.
Alternativa je Dnepr a do toho motor a pripadne naboje kol z Urala a opravit vsechny svary atp..
Problem je v tom ze Dnepr se neopravuje jako jinej stroj, kde koupis dil a on pasuje. U Dnepru musis pocitat s ti ze vsechno muze bejt spatne. Rozvodovy kola na sebe nesedej, valce nejsou kolmo k ose kliky, klika se lame .... . Pak stavis motor, snazis o co nejpoctivejsi praci a on ti exne po par kilometrech a netusis ktera bije. Nebo ti nejde seridit, kazdej valec pali jinde, atp. .
Ja jsem v zime koupil fungl novou predni vidlici na Dnepra a byla tak kriva ze neslo namontovat kolo. Musel jsem ji rozrezat, svarit rovne a stocit brzdovej stit o 4mm (!) Lakovana byla nejakym nitrem bez zakladovky. A tak je to se vsema dilama.
Alternativa je Dnepr a do toho motor a pripadne naboje kol z Urala a opravit vsechny svary atp..
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: vyber, rada a dalsi...
neboj se toho, to my tady rikame jen tak
v nejhorsim budes za hipika 2 
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: vyber, rada a dalsi...
Mám dněpra MT11, po koupi jsem ho celého rozdělal a opravil. Po opravě mám najeto něco přes 3000km a kromě kvičivého alternátoru (na který už jsem si zvyknul
) jsem tam neměl problém. Je pravda že při opravě jsem se nestačil divit co všechno je možné zpizdit ale teď jsem celkem spokojený. Samozřejmě že 3000km není žádná brutální derda ale po četbě názorů tady na fóru jsem čekal obrovské problémy které se (zatím) nedostavily 
M72 1952
K-750 1959
K-750 1959
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: vyber, rada a dalsi...
Benda postupoval jsem stejnym zpusobem, a dokonce si pisu i seznam zavad, kdyz si vzpomenu, tak ho vecer opisu 
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: vyber, rada a dalsi...
To jsou ty pondělní a páteční mašiny
Asi jsem měl štěstí 
M72 1952
K-750 1959
K-750 1959
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: vyber, rada a dalsi...
Stesti je pro majitele vyrobku z KMZ hodne dulezite.
Ale ten Hipikuv seznam nebude az tak dlouhej, kdyz se vyskrtaj vsechny problemy zpusobene zacatecnickou neznalosti. On totiz opomel prozradit ze kacko je jeho prvni dospela motorka 
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
-
František Buřval
- Příspěvky: 77
- Registrován: 11 úno 2013, 18:39
Re: vyber, rada a dalsi...
nevím jak daleko to máš do poličky 15km od ní je sraz tak přijed ,tam poznáš lidi kteří najedou 5 a více tis.km za rok
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: vyber, rada a dalsi...
Pri vsi ucte, on mluvi o cestovani, to neni 5000km za rok ale za dejme tomu dva tejdny bez moznosti vratit se domu a neco opravit, doladit ... . Propastnej rozdil.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
-
František Buřval
- Příspěvky: 77
- Registrován: 11 úno 2013, 18:39
Re: vyber, rada a dalsi...
já najedu 10 tis.za rok