Hydraulický tlumič řízení dle Franty Buřvala

Pochlubte se svými zlepšováky. Nebo zde hledejte inspiraci.
Pravidla fóra
Pochlubte se svými úpravami, vychytávkami, doplňky. Diskutujte o úpravách, nad jejichž provedením si lámete hlavu.
Uživatelský avatar
zdeněk
Příspěvky: 360
Registrován: 27 úno 2011, 10:35
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Hydraulický tlumič řízení dle Franty Buřvala

Nový příspěvek od zdeněk »

No a jak to jede :shock:
zdeněk
Dněpr K750 r.v.1968
Ural Tourist SWD 750 r.v.2001
Uživatelský avatar
jarda_na
Příspěvky: 201
Registrován: 22 říj 2013, 18:42
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Hydraulický tlumič řízení dle Franty Buřvala

Nový příspěvek od jarda_na »

Davy píše:Moje reseni. S tema Michalovo kolmicema jsem si chvili lamal hlavu a pak jsem to namontoval jak to vyslo :) Jsem o nejakejch 15 stupnu mimo, doprava sila klesa strmnejs, coz myslim nevadi. Na riditkach to neni znat.
Jaké konce mají tlumiče?
Uživatelský avatar
Davy
Příspěvky: 813
Registrován: 20 črc 2012, 09:23
Bydliště: Lovosice a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Hydraulický tlumič řízení dle Franty Buřvala

Nový příspěvek od Davy »

Jak to jede este nevim, pac lak schne dost pomalu v tomhle pocasi.
Tlumic ma na konci siletblok s desitkou dirou. Ja ty konce chytam desitkama inbusama "letmo".
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Uživatelský avatar
Davy
Příspěvky: 813
Registrován: 20 črc 2012, 09:23
Bydliště: Lovosice a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Hydraulický tlumič řízení dle Franty Buřvala

Nový příspěvek od Davy »

To je bomba, to je uplne jina motorka :shock: :D
Akorat me sralo jak silentblok v hornim oku toho tlumice vrze. Vyresil jsem to tak ze jsem z nej vyriz kusem trubky vnitrni valecek, trosku ho stocil a udelal na nej slaby futyrko z mosaznyho plechu, na vejsku ty gumy. Jak to sevre ta guma tak se vymezej vule, takze to necvaka a ani nevrze :) Este jsem zeshora a zezdola pridal tesnici krouzky z gumy aby do toho moc netekla voda a aby to futyrko po tom valecku necestovalo. Neni to uplne cisty reseni, kulovej cep by byl lepsi, technicky tak na urovni ulozeni brzdovyho stitu u predni kejvacky, ale lepsi jak dratem do voka :)
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Uživatelský avatar
jarda_na
Příspěvky: 201
Registrován: 22 říj 2013, 18:42
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Hydraulický tlumič řízení dle Franty Buřvala

Nový příspěvek od jarda_na »

Davy píše:To je bomba, to je uplne jina motorka :shock: :D
Akorat me sralo jak silentblok v hornim oku toho tlumice vrze. Vyresil jsem to tak ze jsem z nej vyriz kusem trubky vnitrni valecek, trosku ho stocil a udelal na nej slaby futyrko z mosaznyho plechu, na vejsku ty gumy. Jak to sevre ta guma tak se vymezej vule, takze to necvaka a ani nevrze :) Este jsem zeshora a zezdola pridal tesnici krouzky z gumy aby do toho moc netekla voda a aby to futyrko po tom valecku necestovalo. Neni to uplne cisty reseni, kulovej cep by byl lepsi, technicky tak na urovni ulozeni brzdovyho stitu u predni kejvacky, ale lepsi jak dratem do voka :)
Já kdysi někde viděl tlumič na konci s kulové čepy, kývalo by se to do všech stran ;)
Reakce přední brzdy by se mě líbilo použít kostičku z auta = tyčka a dva kulové čepy ;) nebo takhle za 10.000 Kč :roll: :lol:
Přílohy
tlumič.JPG
Uživatelský avatar
Davy
Příspěvky: 813
Registrován: 20 črc 2012, 09:23
Bydliště: Lovosice a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Hydraulický tlumič řízení dle Franty Buřvala

Nový příspěvek od Davy »

Ja mam kovany kosti s kulakama z rizeni migu21. Ale jsou na sestky srouby. Na to ze ta masina lita pres mach docela nic moc :)
Ten tlumic s kulakem by nebyl problem. Vytahnout ho na plnou dylku, spodek pro sichr zabalit do mokryho hadru, urezat to horni oko a opatrne tam navarit treba jetej kulak ze stary oktavky. Je docela malej a s maznickou, retro jak svina :) Ale ma tusim dvanactku zavit a konus. To by ale taky slo. Jeden rozrezat a do toho konusu vyrezat drazky a pouzit ho jako improvizovanej vystruznik. Ale na to sem linej :D
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Uživatelský avatar
Davy
Příspěvky: 813
Registrován: 20 črc 2012, 09:23
Bydliště: Lovosice a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Hydraulický tlumič řízení dle Franty Buřvala

Nový příspěvek od Davy »

Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Uživatelský avatar
jarda_na
Příspěvky: 201
Registrován: 22 říj 2013, 18:42
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Hydraulický tlumič řízení dle Franty Buřvala

Nový příspěvek od jarda_na »

já tu vidlici nemám pořád hotovou, nevím jestli by tam nemohly být tlumiče pérování J 638/640.
No není i to na tom Goldwingu?
Odpovědět