Hydraulický tlumič řízení dle Franty Buřvala
Pravidla fóra
Pochlubte se svými úpravami, vychytávkami, doplňky. Diskutujte o úpravách, nad jejichž provedením si lámete hlavu.
Pochlubte se svými úpravami, vychytávkami, doplňky. Diskutujte o úpravách, nad jejichž provedením si lámete hlavu.
- zdeněk
- Příspěvky: 360
- Registrován: 27 úno 2011, 10:35
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hydraulický tlumič řízení dle Franty Buřvala
No a jak to jede 
zdeněk
Dněpr K750 r.v.1968
Ural Tourist SWD 750 r.v.2001
Dněpr K750 r.v.1968
Ural Tourist SWD 750 r.v.2001
Re: Hydraulický tlumič řízení dle Franty Buřvala
Jaké konce mají tlumiče?Davy píše:Moje reseni. S tema Michalovo kolmicema jsem si chvili lamal hlavu a pak jsem to namontoval jak to vysloJsem o nejakejch 15 stupnu mimo, doprava sila klesa strmnejs, coz myslim nevadi. Na riditkach to neni znat.
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hydraulický tlumič řízení dle Franty Buřvala
Jak to jede este nevim, pac lak schne dost pomalu v tomhle pocasi.
Tlumic ma na konci siletblok s desitkou dirou. Ja ty konce chytam desitkama inbusama "letmo".
Tlumic ma na konci siletblok s desitkou dirou. Ja ty konce chytam desitkama inbusama "letmo".
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hydraulický tlumič řízení dle Franty Buřvala
To je bomba, to je uplne jina motorka
Akorat me sralo jak silentblok v hornim oku toho tlumice vrze. Vyresil jsem to tak ze jsem z nej vyriz kusem trubky vnitrni valecek, trosku ho stocil a udelal na nej slaby futyrko z mosaznyho plechu, na vejsku ty gumy. Jak to sevre ta guma tak se vymezej vule, takze to necvaka a ani nevrze
Este jsem zeshora a zezdola pridal tesnici krouzky z gumy aby do toho moc netekla voda a aby to futyrko po tom valecku necestovalo. Neni to uplne cisty reseni, kulovej cep by byl lepsi, technicky tak na urovni ulozeni brzdovyho stitu u predni kejvacky, ale lepsi jak dratem do voka 
Akorat me sralo jak silentblok v hornim oku toho tlumice vrze. Vyresil jsem to tak ze jsem z nej vyriz kusem trubky vnitrni valecek, trosku ho stocil a udelal na nej slaby futyrko z mosaznyho plechu, na vejsku ty gumy. Jak to sevre ta guma tak se vymezej vule, takze to necvaka a ani nevrze
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Re: Hydraulický tlumič řízení dle Franty Buřvala
Já kdysi někde viděl tlumič na konci s kulové čepy, kývalo by se to do všech stranDavy píše:To je bomba, to je uplne jina motorka![]()
![]()
Akorat me sralo jak silentblok v hornim oku toho tlumice vrze. Vyresil jsem to tak ze jsem z nej vyriz kusem trubky vnitrni valecek, trosku ho stocil a udelal na nej slaby futyrko z mosaznyho plechu, na vejsku ty gumy. Jak to sevre ta guma tak se vymezej vule, takze to necvaka a ani nevrzeEste jsem zeshora a zezdola pridal tesnici krouzky z gumy aby do toho moc netekla voda a aby to futyrko po tom valecku necestovalo. Neni to uplne cisty reseni, kulovej cep by byl lepsi, technicky tak na urovni ulozeni brzdovyho stitu u predni kejvacky, ale lepsi jak dratem do voka
Reakce přední brzdy by se mě líbilo použít kostičku z auta = tyčka a dva kulové čepy
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hydraulický tlumič řízení dle Franty Buřvala
Ja mam kovany kosti s kulakama z rizeni migu21. Ale jsou na sestky srouby. Na to ze ta masina lita pres mach docela nic moc 
Ten tlumic s kulakem by nebyl problem. Vytahnout ho na plnou dylku, spodek pro sichr zabalit do mokryho hadru, urezat to horni oko a opatrne tam navarit treba jetej kulak ze stary oktavky. Je docela malej a s maznickou, retro jak svina
Ale ma tusim dvanactku zavit a konus. To by ale taky slo. Jeden rozrezat a do toho konusu vyrezat drazky a pouzit ho jako improvizovanej vystruznik. Ale na to sem linej 
Ten tlumic s kulakem by nebyl problem. Vytahnout ho na plnou dylku, spodek pro sichr zabalit do mokryho hadru, urezat to horni oko a opatrne tam navarit treba jetej kulak ze stary oktavky. Je docela malej a s maznickou, retro jak svina
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hydraulický tlumič řízení dle Franty Buřvala
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Re: Hydraulický tlumič řízení dle Franty Buřvala
já tu vidlici nemám pořád hotovou, nevím jestli by tam nemohly být tlumiče pérování J 638/640.Davy píše:http://aukro.cz/rarita-honda-goldwing-g ... 40625.html opisuje
No není i to na tom Goldwingu?