Zdravím,
chystám se přihlásit dněpříka na veteránský papíry (předchozí zkušenost mám) ale bohužel mi na stroji chybí štítek a tak bych Vás chtěl poprosit, jestli by jste mi nepomohli s určením typu a roku výroby . Je to 650 s hnanou side + zpátečka, Typy MT10, MT10-36, MT11....nevím Přijde mi to všechno skoro stejný.
Díky moc za pomoc
kroupahans píše:Zdravím,
chystám se přihlásit dněpříka na veteránský papíry (předchozí zkušenost mám) ale bohužel mi na stroji chybí štítek a tak bych Vás chtěl poprosit, jestli by jste mi nepomohli s určením typu a roku výroby . Je to 650 s hnanou side + zpátečka, Typy MT10, MT10-36, MT11....nevím Přijde mi to všechno skoro stejný.
Díky moc za pomoc
Díky, popravdě ale jsem z toho trochu blbej Buď mi nesedí filtr sání, diferák nebo rok Nejlepší by to bylo srovnat s nějakým jiným strojem - porovnat výrobní čísla. Nemá někdo podobný stroj? Přes SZ bych napsal v.č. a třeba by se nějaká shoda našla..
Já bych to neřešil co je to za typ .......
Pořád mi tam nesedí to sedlo .Taky je možné , že tam strčili soudruzi co právě měli na skladě jak se často u těchto motorek stává ,nebo to je lidová tvořivost.V těch motorkách se na 100% nikdo nevyzná http://databikes.com/infophoto/ural/dne ... -1987.html
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Mě to připadá jako MT16, jen tam někdo namontoval starší typ převodovky s mokrým filtrem. Pravděpodobně se mu vysypala a tahle byla po ruce. U těchto strojů nelze čekat, že se dochovají ve stavu, v jakém vyjely z továrny.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Přidám citaci z jednoho servru :
V roce 1974 přišel do výroby Dněpr MT-10, který kromě moderní 12V elektrosoustava s alternátorem přinesl nový tvar palivové nádrže, jak jej známe dodnes, modernější tlumiče odpružení a alternativně i nepohodlné jednodílné sedlo.
V roce 1977 spatřily světlo světa nové modely MT-12 a MT-10-36. V první případě šlo o na obsluhu nenáročný motor K.750 v podvozku MT Dněpr s phonem kola sajdkáru, v druhém o výkonější variantu MT-10 s výkonem 36 koní. 26. ledna 1979 vyrobil KMZ svůj milióntý motocykl a další výroba rostla doslova brutálním tempem. V roce 1985 přišel do výroby typ MT-11, který už známe i z českých silnic. Z konstrukčního hlediska odlišoval vylepšením převodovky o poloautomatické vypínání spojky a nahrazením původního mokrého filtru za moderní plastový airbox s papírovou vložkou. V téže době se začal v Kyjevě vyrábět i dodnes dobře známý MT-16 což byl MT-12 s pohonem obou zadních kol a diferenciálem s motorem a příslušenstvím MT-11.
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Takže stále těžko říct Tak mi alespoň poraďte co mám dát na štítek, jaký typ by mohl být nejvěhorodnější Ikdyž, ono je to asi stejně fuk co tam bouchnu .... Každej ví asi vcelku kulový
Já naprosto souhlasím s Michalem. Jediný model s motorem 650 a náhonem sajdy byl MT16 a ta převodovka hold k tomu nesedí. Osobně bych vyměnil převodovku za typ se suchým filtrem a přihlásil to jako MT16 z doby začátku výroby tohoto modelu tj. 1985. Detail jako zadní světlo bych neřešil.
Ano, máš pravdu, bude muset ještě minimálně rok počkat, nebo tam dát motor 750SV, vyměnit zadní světlo a proklamovat to jako MT12. Myslím že lepší a čistější je ta varianta bez výměny motoru. Znám člověka, který už takhle trpělivě čeká dva roky. Trpělivost papíry přináší.
Čekat, to ne Investovat další desetitisíce to už taky ne (momentálně) Asi to vypadá na zneužití neznalosti a přihlášení na prostě nějaký typ. A nebo to přihlásit jako typ co nemá diferák a doplnit, že tam byl namontován v době kdy byl k dostání jako (unás v mototechně) ..., což si myslím, že lze.