Úprava dynama z Fiata 126P(maluch) pro M72,K750
Pravidla fóra
Pochlubte se svými úpravami, vychytávkami, doplňky. Diskutujte o úpravách, nad jejichž provedením si lámete hlavu.
Pochlubte se svými úpravami, vychytávkami, doplňky. Diskutujte o úpravách, nad jejichž provedením si lámete hlavu.
Re: Úprava dynama z Fiata 126P(maluch) pro M72,K750
Diky Jura za zastání. K použití elektronického mě vedly 2 věci.1.rozměry , 2.Zkousel si sehnat novy relátko k dynamu ,které má 200W a plusovou regulaci?? Jinak jsem taky zastáncem nechat co nejvíc původnich věci ,ale toutu upravou mi odpadly problémy se zapalovaním atd..Na stole už to dobíjí, takže v motorce taky ,krom té nepřipájené diody jsme ještě byl vývod na buzení zkratován špatně namontovaným plechem ,který držel tišták a vývod.(nejspíš to relé niko nezkoušel..).Jinak moc děkuju fapekovi za všechnu pomoc!!
Ural M66 rv.1972
bez hnané sajdy.
bez hnané sajdy.
Re: Úprava dynama z Fiata 126P(maluch) pro M72,K750
Kolik má bejt Ah baterie? k 12v 220w dynamu z trabiho .
Predpokladam že do sajdy + nějaký držák aby necestovala.
Ještě jeden hloupej dotaz ,jaký průměr kabelů od baterie 3.5 mm?
Děkuji
Predpokladam že do sajdy + nějaký držák aby necestovala.
Ještě jeden hloupej dotaz ,jaký průměr kabelů od baterie 3.5 mm?
Děkuji
Re: Úprava dynama z Fiata 126P(maluch) pro M72,K750
Dráty 3,5 mm2 jsou pomalu jak ke svářečce . Nebo k elektrickému motostartéru. Tady klidně 1,5 mm2 Cu.
Akumulátor - v podstatě jakýkoliv 12V. Otázkou je typ a seřízení relátka na dobíjecí proud, aby baterie menší kapacity nebyla dobíjena příliš velkým proudem. Pokud je dynamo + relé originál bez úprav, potom baterie podobné kapacity jako v autě a je to jistota. Jen si nejsem jistý tím Trabant - dynamo - 12V. Trabanty měly povětšinou 6V instalaci, až ty poslední 12V, ale asi už tam byl místo dynama alternátor, ne??
Akumulátor - v podstatě jakýkoliv 12V. Otázkou je typ a seřízení relátka na dobíjecí proud, aby baterie menší kapacity nebyla dobíjena příliš velkým proudem. Pokud je dynamo + relé originál bez úprav, potom baterie podobné kapacity jako v autě a je to jistota. Jen si nejsem jistý tím Trabant - dynamo - 12V. Trabanty měly povětšinou 6V instalaci, až ty poslední 12V, ale asi už tam byl místo dynama alternátor, ne??
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Re: Úprava dynama z Fiata 126P(maluch) pro M72,K750
ano ma 12v 220 w.dynamo.pohoda.rele z skody 1000,baterka do motocyklu 12v.
Re: Úprava dynama z Fiata 126P(maluch) pro M72,K750
Oki děkuji za rady jak tady tak po telefonu .
Sice jsem ve fázi rozborky Dnepra, ale už pomalicku dávám dohromady moudra a díly na sborku .Elektrika není můj kamarád .M
Sice jsem ve fázi rozborky Dnepra, ale už pomalicku dávám dohromady moudra a díly na sborku .Elektrika není můj kamarád .M
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 09 úno 2018, 21:59
- Bydliště: Heřmaničky
Re: Úprava dynama z Fiata 126P(maluch) pro M72,K750
Zdravim,potreboval bych upravit dynamo z fiata a vyrobit prechodku aby to slo na k 750.Ted nemohu sehnat nejakeho soustruznika na upravu.Dynamo bych dodal, praci,atd zaplatim.Nenasel by se tady nekdo,kdo by pomohl.Dekuji