Stránka 1 z 1
MT11 vejfuky
Napsal: 04 úno 2013, 13:43
od Davy
Jelikoz mi originaly, takovy ty s tupym koncem, v zime ponekud dost zrezly a jelikoz se mi stejne nelibej, tak jsem zapatral v garazi a nasel nejaky doutniky z kejvacky. Trosku si zaradim s flexou a cockem a myslim ze bych z toho moch dostat lepsi jak zvuk tak i vzhled. Ale jak jsem to tak zkoumal, tak jsem narazil na to ze ty originaly jsou pod motorem propojeny. Vi nekdo proc to je a je to nutny? Moje domenka je zvetseni expanzniho prostoru a tim lepsi tlumeni.
Re: MT11 vejfuky
Napsal: 04 úno 2013, 14:04
od hipik634-750
podle me se tim zdvoji cesta tlumeni - mas vlastne dvoji prostor, jelikoz se plyny z valcu stridaji, tak mas vlastne jeden dvojvejfuk na valec.
urcite bych udelal to propojeni
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=79 ... otogalerie takhle to pak vypada
Re: MT11 vejfuky
Napsal: 04 úno 2013, 21:15
od slawa.cap
S těma s kejvy je to parádní. Jestli chceš, můžu poskytnout to krásny pravy koleno. Je to speciální úprava - má vliv na rychlejší odchod spalin a taky dost na aerodinamiku. Je to takovej tuning, že jsem to ještě nenastartoval, jakej z toho jde respekt
Re: MT11 vejfuky
Napsal: 05 úno 2013, 08:44
od Davy
myslis takovy to otekly? To mam (v garazi na polici)

Re: MT11 vejfuky
Napsal: 05 úno 2013, 13:01
od slawa.cap
Ono ani nijak otekly není, jak spíš trubka zbouchaná kladivem do oblouku. Krásně plynuli přechody a skoro není poznat, že to není tovární výroba
