Patent dynamo X alternátor

Pochlubte se svými zlepšováky. Nebo zde hledejte inspiraci.
Pravidla fóra
Pochlubte se svými úpravami, vychytávkami, doplňky. Diskutujte o úpravách, nad jejichž provedením si lámete hlavu.
Uživatelský avatar
arno77
Příspěvky: 454
Registrován: 01 kvě 2011, 20:27
Bydliště: Opavsko

Patent dynamo X alternátor

Nový příspěvek od arno77 »

Zdravím pánové,
co říkáte na řešení jednoho polského soudruha.. :-)
Stavím veterána, takže pro mě toto řešení není, ale kdybch kladl důraz na motorku do terénu nebo vesměs pro jízdu než vzhled, tak myslím, že toto není špatné řešení, líbí se mi na tom to, že se nemusí zasahovat do konstrukce motoru, drží to řekl bych na původním šroubu (idkyž nevím jak je to uchyceno vpředu, jestli vůbec, ale to by šlo dořešit.)
Ten soudruh povídá, že už je to odskoušené - 30 tis...
co vy na to?

http://allegro.pl/alternator-fiat-125-z ... 20954.html
Přílohy
2665620954_1.jpeg
2665620954.jpeg
M-72
Uživatelský avatar
hipik634-750
Příspěvky: 1017
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: Patent dynamo X alternátor

Nový příspěvek od hipik634-750 »

tak jako fungovat to asi bude ... Mates mel neco podobnyho na jawe
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
jean
Příspěvky: 33
Registrován: 01 říj 2011, 20:17

Re: Patent dynamo X alternátor

Nový příspěvek od jean »

Nie je dôvod, aby to nefungovalo. Akurát je to hnusné. Ale keby niekto robí peklostroj s kúrením do sajdy, tam by sa to už stratilo :lol:
Uživatelský avatar
Michal
Příspěvky: 1137
Registrován: 14 led 2011, 21:43
Bydliště: Károv, Středočeský kraj

Re: Patent dynamo X alternátor

Nový příspěvek od Michal »

Vypadá to opravdu esteticky :-)
Ten převod do pomala se mi moc nelíbí, běžné automobilové alternátory jsou dělané na převod 2:1, tedy na dvojnásobné otáčky, než má motor a i ten v autě točí často více než Káčko, Dněpr nebo Ural.

Mě by přišlo zajímavé přidělat větší řemenici na vačkovou hřídel na zapalování. Asi by si to vyžádalo přidat ložisko a jeho uložení vzhledem k síle tohoto konce hřídele a vzdálenosti od ložiska v karteru. Odstranilo by to největší zdroj mechanické hlučnosti těchto motorů. Prototyp motoru Ural 870, který se bohužel nedostal do výroby, měl řemenici na klikovce.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)

Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Uživatelský avatar
Honda Wanderer
Příspěvky: 391
Registrován: 21 zář 2011, 07:55
Bydliště: kde končej brambory a začíná víno

Re: Patent dynamo X alternátor

Nový příspěvek od Honda Wanderer »

No to už musí ale hodně lézt z fasády, když na tom má i tu gumovou krytku... :D Tady už je akorát pak dilema, jestli upřednostnit vzhled nebo funkčnost.
Don't give in without the fight!
drumbas
Příspěvky: 382
Registrován: 26 bře 2011, 11:38
Bydliště: okoli ostravy

Re: Patent dynamo X alternátor

Nový příspěvek od drumbas »

http://www.youtube.com/watch?v=VtL_LA4o9Sg
zajimavě to tam napasoval ale neni psano o jaky altik se jedna vykon atd
jinač ma to dobry
Uživatelský avatar
Davy
Příspěvky: 813
Registrován: 20 črc 2012, 09:23
Bydliště: Lovosice a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Patent dynamo X alternátor

Nový příspěvek od Davy »

ma tam pekny palivovy filtry, ty bysem taky chtel :roll:
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Uživatelský avatar
Jirka-MT9
Příspěvky: 887
Registrován: 08 úno 2011, 02:07
Bydliště: Janovice nad Úhlavou

Re: Patent dynamo X alternátor

Nový příspěvek od Jirka-MT9 »

Podle mne je to altík ze Suzuki, alespoň tak vypadá. Výkon 500-600W dle typu. :D
drumbas
Příspěvky: 382
Registrován: 26 bře 2011, 11:38
Bydliště: okoli ostravy

Re: Patent dynamo X alternátor

Nový příspěvek od drumbas »

Odpovědět