Úpravy Uralu

Pochlubte se svými zlepšováky. Nebo zde hledejte inspiraci.
Pravidla fóra
Pochlubte se svými úpravami, vychytávkami, doplňky. Diskutujte o úpravách, nad jejichž provedením si lámete hlavu.
Uživatelský avatar
Stopl
Příspěvky: 120
Registrován: 04 úno 2011, 11:21

Úpravy Uralu

Nový příspěvek od Stopl »

Trochu jsem si hrál a trochu jsem "vylepšil" Ural.Takhle to dopadlo.
http://stopl.rajce.idnes.cz/Ural_750_SWD_po_upravach
Uživatelský avatar
Němec
Příspěvky: 336
Registrován: 15 led 2011, 08:32
Bydliště: Horní Dolní
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy Uralu

Nový příspěvek od Němec »

Ahoj,
nechceš to vyměnit s mým lehce pobouraným a solí ožraným rangerem? :)
jinak smekám, no já Ti to obdivoval pokaždý, když jsem Tě viděl - to vpředu je tlumič řízení?
nejvíc se mi asi líbí ten světlomet sidecaru, co jsi měl vyhřívaný sedlo, tím bych taky nepohrdl
jen by mi chyběla ta koule vzadu, koukám to máš předělaný na pava.
16tkm slušnej nájezd - tuším to máš necelý dva roky?
na to, že s tím jezdíš i v zimě, to vypadá hodně slušně
Ural Ranger 2008, 22tis km
Uživatelský avatar
Michal
Příspěvky: 1137
Registrován: 14 led 2011, 21:43
Bydliště: Károv, Středočeský kraj

Re: Úpravy Uralu

Nový příspěvek od Michal »

Tady se s tím někdo hodně mazlil. Ta věc pod sajdou je kufr? Mám špatný monitor, cokoliv tmavší mám černý neviditelný. U tý tyče vzadu na sajdě mi není jasný účel.


Jaké jsou zkušenosti s hydraulickým tlumičem řízení? Dost jsem o něm přemýšlel. Origo třecí mi příjde tak nějak skoro k ničemu. Když ho utáhnu, tak nejde jet rovně, na rovince furt kličkuju, protože koriguji směr řidítky, který se ani nehnou a když už se hnou, tak o velký kus. Když ho utáhnu málo, tak zase vůbec netlumí kmitnutí v zatáčce na nerovnostech, při řazení atd. A když ho utáhnu středně, tak netlumí kmity a ještě k tomu nejde jet rovně. Tlumič, kde by síla závisela na rychlosti otočení a při velmi pomalém pohybu by nekladl odpor, by měl být teoreticky mnohem lepší.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)

Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Uživatelský avatar
bobanbob
Příspěvky: 251
Registrován: 28 led 2011, 23:09
Bydliště: Okres Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy Uralu

Nový příspěvek od bobanbob »

Michal píše:Tady se s tím někdo hodně mazlil. Ta věc pod sajdou je kufr? Mám špatný monitor, cokoliv tmavší mám černý neviditelný. U tý tyče vzadu na sajdě mi není jasný účel.


Jaké jsou zkušenosti s hydraulickým tlumičem řízení? Dost jsem o něm přemýšlel. Origo třecí mi příjde tak nějak skoro k ničemu. Když ho utáhnu, tak nejde jet rovně, na rovince furt kličkuju, protože koriguji směr řidítky, který se ani nehnou a když už se hnou, tak o velký kus. Když ho utáhnu málo, tak zase vůbec netlumí kmitnutí v zatáčce na nerovnostech, při řazení atd. A když ho utáhnu středně, tak netlumí kmity a ještě k tomu nejde jet rovně. Tlumič, kde by síla závisela na rychlosti otočení a při velmi pomalém pohybu by nekladl odpor, by měl být teoreticky mnohem lepší.
Podle mích zkušeností s hydraulickýmy tlumiči bych si ho na rusa nedal pokud bych jezdil často v terénu protože bez odporu hydraulický tlumič neexistuje při rychlém kontrování v terénu nepoužitelné!!!

jedině nějaký dražší který má velký rozsah seřízení aby šel v terénu "deaktivovat" ale to už zase není klasický výsuvný ale krčkový skrutný který zase nepůjde na rusa přidělat leda po velkých ůpravách .
Uživatelský avatar
Stopl
Příspěvky: 120
Registrován: 04 úno 2011, 11:21

Re: Úpravy Uralu

Nový příspěvek od Stopl »

Zdravím,
vezmu to zkraje.Tažné na páva lze velmi rychle demontovat a nasadit znovu kouli.V zimě se tady /v Nízkém Jeseníku/ nesolí,takže minimum rezu.Teď jsem ale nasadil duralové ráfky a přemýšlím o nějaké ochraně.
To černé pod sajdou je skutečně skříňka na nářadí /fotky jsou mizerné/.Na delších cestách je potřeba každé místečko, bedny vepředu se mě moc nelíbí a tak jsem to řešil touto skříňkou.
Hydraulický tlumič je z VW.Tentýž jsem viděl na sajdě na stránkách nějakých Američanů.S třecím tlumičem mám tytéž zkušenosti co Michal a toto byl pokus.Zkušenosti - v terénu o něm nevím,na silnici při vyšších rychlostech o něm nevím;zdá se mě,že dobře funguje na horších cestách při rychlostech 30-40 km/hod.Takže neškodí,ale možná ani nepomáhá.
Odpovědět