Záchyt brzdného účinku
Pravidla fóra
Pochlubte se svými úpravami, vychytávkami, doplňky. Diskutujte o úpravách, nad jejichž provedením si lámete hlavu.
Pochlubte se svými úpravami, vychytávkami, doplňky. Diskutujte o úpravách, nad jejichž provedením si lámete hlavu.
Záchyt brzdného účinku
Vyměnil jsem na Uralu přední vidlici za kyvnou a řeším jak udělat záchyt brzdového účinku.Jak to máte vyřešené vy,foto by mě moc pomohlo.
Rusko není stát,to je životní styl.
- Davy
- Příspěvky: 805
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchyt brzdného účinku
Nepíšeš jakou máš brzdu. U bubnu je prostě táhlo k rameni vidlice. Takhle to má Dněpr: http://davy-jawajizda.wz.cz/dnepr/dnepr ... _kyvka.jpg .
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
- Davy
- Příspěvky: 805
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchyt brzdného účinku
U Dněpra je ten nálitek v místě původního záchytu ufrézovanej a je tam přišroubovaná vidlička. No a pak už jednoduchý táhlo, kost s okama na silentbloky na obou koncích. Pokud budeš upravovat tenhle štít, tak je potřeba vzít v úvahu fakt že se vůči ose točí. Dněpr tam má vlisovaný ocelový futro, ale vaklá se to, Ural tušim taky. Někdo si tam dává jehličkový ložisko.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Re: Záchyt brzdného účinku
Mám dvě doplňující otázky:
Ty dva šrouby co drží tu vidličku jsou zašroubovány do závitů nebo jsou díry durch a matky ze zadu?
Musí být v tom táhlu silenbloky?
Ty dva šrouby co drží tu vidličku jsou zašroubovány do závitů nebo jsou díry durch a matky ze zadu?
Musí být v tom táhlu silenbloky?
Rusko není stát,to je životní styl.
- Davy
- Příspěvky: 805
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchyt brzdného účinku
Myslim že jsou zalepený v závitu.
Silentbloky, no, nemusi, muzes tam mit treba kulovy cepy. Ale je to asi nejjednodussi, ne?
Silentbloky, no, nemusi, muzes tam mit treba kulovy cepy. Ale je to asi nejjednodussi, ne?
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Re: Záchyt brzdného účinku
Nemyslím ani silenbloky ani kulové čepy ale pouze pásovinu, na každém konci jeden otvor jeden šroub na vidlici a druhý na štítu brzdy a hotovo.Tak to bylo na silničních závodních motocyklech v 60 a70letech kdy byly ještě v předu bubnové brzdy,a to měl Agostini na MV Augusta a Šťastný na Jawe a to byli špičky a fungovalo to.A to brzdili z jiných rychlostí.
Rusko není stát,to je životní styl.
- Davy
- Příspěvky: 805
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchyt brzdného účinku
Šťastný jezdil s tlačenou kyvkou? Uvědom si že se to v těch čepech při propružení točí, narozdíl od klasický vidlice. Leda že bys to chytil na kyvku a ne do ramene. Ale pak se ti to bude chovat jak Prase (čezeta), při zabrždění se bude zvedat čumák. A čepy kyvky to dlouho nevydržej.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Re: Záchyt brzdného účinku
Samozřejmě že Šťastný ve předu kyvku neměl,ale záchyt byl veden od vidlice ke štítu brzdy plochým táhlem,ale je fakt že se mu neměnila vzdálenost při stlačení vidlice
Rusko není stát,to je životní styl.
Re: Záchyt brzdného účinku
Ahoj, už jsme to tady jednou řešili , já ten úchyt jsem udělal jako BMW earles - na konci ramene. njn zvedá se mi také předek! Jak to měla ta earleska tedy??? Jde o to že se musí pootáčet štít a reakce brzdy musí být na zadní pevné rameno.Davy píše:Šťastný jezdil s tlačenou kyvkou? Uvědom si že se to v těch čepech při propružení točí, narozdíl od klasický vidlice. Leda že bys to chytil na kyvku a ne do ramene. Ale pak se ti to bude chovat jak Prase (čezeta), při zabrždění se bude zvedat čumák. A čepy kyvky to dlouho nevydržej.
Asi jiná geometrie.
http://uralforum.cz/viewtopic.php?f=9&t ... A1+vidlice